Накладання УЕП / КЕП обов’язкове!

Редакція
360
6 Квітня 2021
Накладання УЕП / КЕП обов’язкове!
360
6 Квітня 2021

На виконання наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 1082 від 11.06.2020 «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі» (далі — Наказ № 1082) з 12.04.2021 учасники обов’язково повинні накладати на тендерну пропозицію / пропозицію електронний підпис.

На сьогодні майже всі замовники вимогами тендерної документації / оголошення про проведення спрощеної закупівлі передбачають накладання електронного підпису на тендерну пропозицію / пропозицію учасника. Станом на початок квітня кожен учасник самостійно приймає рішення, чи накладати електронний підпис на тендерну пропозицію / пропозицію, тобто без накладання підпису учасник може подати тендерну пропозицію / пропозицію на відповідну закупівлю.

Проте вже з 12.04.2021 накладання електронного підпису на тендерну пропозицію / пропозицію учасника буде неухильним обов’язком. На майданчиках оновлюється фунціонал, який надає можливість подати тендерну пропозицію / пропозицію лише після накладання електронного підпису.

Процес завантаження документів залишається такий самий, але наприкінці буде з’являтися обов’язкове поле, яке нагадуватиме накласти  удосконалений електронний підпис / кваліфікований електронний підпис (УЕП / КЕП), без якого подати тендерну пропозицію / пропозицію технічно буде неможливо. Тобто лише підписану електронним підписом тендерну пропозицію / пропозицію майданчики зможуть перевести у статус «подана».

Учасників-нерезидентів це оновлення стосуватися не буде, вони подаватимуть тендерні пропозиції / пропозиції як і раніше.

Нагадаємо: УЕП — це удосконалений електронний підпис з типом носія — незахищений та типом підпису — удосконалений, а КЕП — кваліфікований електронний підпис з типом носія — захищений та типом підпису — кваліфікований. Який електронний підпис накладати, залежить від вимоги замовника, встановленої в тендерній документації або ж в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.

Звертайте увагу, який тип електронного ключа замовник вказує у тендерній документації, та накладайте відповідно удосконалений або кваліфікований. Про особливості та види електронного підпису читайте на порталі RADNUK.COM.UA у статтях «Перемагаємо разом: накладання електронного підпису учасником публічних закупівель»; «Навіщо електронний підпис учаснику закупівель?» та «Удосконалений чи кваліфікований електронний підпис: аналіз та рекомендації»

Учасникам

    Приєднуйся до авторів
    load
    Реєстрація
    Вітаємо!
    Реєстрація пройшла успішно
    В особистий кабінет
    load
    Відновлення паролю
    Вітаємо!
    Реєстрація пройшла успішно
    Вітаємо!
    Тепер ви підписані на інформаційну розсилку Радника у сфері публічних закупівель