- Радник у сфері публічних закупівель - https://radnuk.com.ua -

Майданчики Prozorro: як вибрати найкращий?

Майданчики Prozorro: як учаснику вибрати найкращий? Пропонуємо вашій увазі огляд усіх майданчиків, допоможемо учасникам-новачкам у виборі найзручнішого, розглянемо переваги та функціональні можливості майданчиків, переконаємося у нескладному алгоритмі реєстрації, вивчимо тарифи для участі в закупівлях та зупинимося на найкорисніших інструментах для користувачів.

Якщо коротко, то Prozorro — це електронна онлайн-платформа, на якій зберігається інформація про закупівлі товарів, робіт та послуг, які здійснюють замовники відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178. Це єдиний інформаційний масив, який зберігає дані всіх публічних закупівель.

Розпочати взаємодію замовники та учасники можуть лише через авторизовані електронні майданчики (далі — майданчик), через які замовники та постачальники працюють у системі. Усі дії учасників закупівель здійснюються через особистий кабінет на електронному майданчику. Наведемо вичерпний перелік усіх майданчиків станом на лютий-2024 у таблиці 1 «Майданчики Prozorro».

Таблиця 1 «Майданчики Prozorro»

Назва майданчика

Контактні номери телефонів та електронна пошта

Рівень акредитації

Переваги

Public Bid

ТОВ «ІТ Контракт»

Пн–Пт 08:00–18:00

(044) 591 12 04
(044) 489 32 21
(067) 191 90 98 
(099) 555 26 33

support@public-bid.com.ua

  • І
  • ІІ
  • ІІІ
  • IV
  • Юридична підтримка
  • Індивідуальні доопрацювання для користувачів (замовники, постачальники)
  • Додаткові сервіси
  • Пошук по оскарженню/вимогах
  • Гнучкий пошук та підписка

SmartTender.biz

ТОВ «СМАРТТЕНДЕР»

Пн–Пт 08:30–19:30
Сб 10:00–14:00

0 (800) 751 010
(044) 364 50 45
(044) 337 86 64

Є функція замовлення зворотного зв’язку

info@smarttender.biz

  • І
  • ІІ
  • ІІІ
  • IV
  • V
  • Розумний пошук тендерів та налаштування підписки на тендери
  • Індивідуальні звіти та аналітика конкурентів
  • Повний юридичний супровід торгів
  • Можливість підписання КЕП кожного документа в тендерній пропозиції

Newtend

ТОВ «НЬЮТЕНД»

Пн–Пт 08:00–23:00
Сб–Нд 10:00–18:00

(093) 435 61 61 
(096) 355 61 80 
(050) 435 61 80 
(044) 355 61 80

support@newtend.com

  • І
  • ІІ
  • ІІІ
  • IV
  • Пошук та аналітика з вивантаженням в Excel
  • Індивідуальний юридичний супровід 24/7
  • Інтуїтивний інтерфейс з адаптацією під мобільний
  • Реалізація функціоналу за потребою клієнта
  • Нотифікації та вайбер-бот

E-tender

ТОВ «Е-Тендер»

Пн–Пт 08:00–19:00
 Сб 10:00–16:00

 0 (800) 30 77 55
support@e-tender.ua

Є функція замовлення зворотного дзвінка

  • І
  • ІІ
  • ІІІ
  • IV
  • Персональний менеджер для постачальників та замовників
  • Безкоштовні онлайн-курси
  • Індивідуальна аналітика для учасників по власних участях, конкурентах, ринках
  • Push-повідомлення по всіх важливих подіях у Viber, Telegram
  • Безкоштовна участь у комерційних закупівлях
  • Юридичні консультації та супровід

Zakupivli.Pro

ТОВ «ЗАКУПІВЛІ.ПРО»

Пн–Пт 09:00–18:00 

+38 067 827 00 11

+38 050 827 00 11

+38 063 827 00 11

support@zakupivli.pro

  • І
  • ІІ
  • ІІІ
  • IV
  • V
  • Комерційні закупівлі
  • Безкоштовне навчання: вебінари, відеокурси, тренажер аукціону
  • Перевірка замовника та постачальника по відгуках та рейтингу
  • Мобільний додаток

Держзакупівлі.Онлайн

ТОВ «Держзакупівлі.Онлайн»

Пн–Пт 07:00–23:00 
Сб–Нд 10:00–17:00

(044) 465 91 11
(067) 485 91 11
(050) 432 91 11 
(093) 097 91 11

support@dzo.com.ua

Є функція замовлення зворотного дзвінка 

  • І
  • ІІ
  • ІІІ
  • IV
  • Безкоштовна юридична підтримка
  • Безкоштовне навчання для клієнтів
  • Високий рівень захисту даних
  • Наявність регіональних представництв
  • Персональна аналітика усіх рівнів складності

zakupki.com.ua

ТОВ «ЗАКУПІВЛІ:ЮА»

 24/7 (без вихідних та святкових днів)

0 (800) 30 74 85 

support@zakupki.com.ua

  • І
  • ІІ
  • ІІІ
  • IV
  • Усі закупівлі та замовники Prozorro
  • Аналітика галузей, пошук закупівель за критеріями в документації
  • Прогноз переможної ціни та конкурентів на аукціоні
  • Юридичний супровід постачальників та замовників
  • Щотижневі вебінари та інструкції, індивідуальне навчання

Українська універсальна біржа

ТОВ «Українська універсальна біржа»

Пн–Пт 08:00–20:00 
Cб 08:30–17:30 
Hд 10:00–16:00

(044) 221 22 02

tender@uub.com.ua

Є функція замовлення зворотного дзвінка 

  • І
  • ІІ
  • ІІІ
  • IV
  • Підтримка персонального менеджера для учасника
  • Послуги партнерів з юридичного супроводу та оформлення гарантій
  • Розширений пошук та підписка, телеграм-бот
  • Наявність регіональних представників
  • Аналітика тендерів та учасників, індивідуальні звіти

ТЕНДЕР-online

ПП «ТЕНДЕР ОНЛАЙН»

24/7 (без вихідних та святкових днів) 

(044) 227 25 77
(095) 287 25 77
(097) 287 25 77

office@tender-online.com.ua
support@tender-online.com.ua

  • І
  • ІІ
  • ІІІ
  • IV
  • V
  • Усі п’ять з п’яти можливих рівнів акредитації та Prozorro Market
  • Кваліфікована служба підтримки 24/7 та послуга персонального менеджера
  • Захищені дані на 100 % (майданчик пройшов реальний тест на проникнення та має сертифікат комплексної системи захисту інформації)
  • Персональна аналітика, зрозумілий та простий інтерфейс, корисні додаткові сервіси, які доступні лише клієнтам майданчика
  • Особливі тарифи від банку-партнера на банківські гарантії

GOV.AUCTION

ТБ «ПУБЛІЧНІ АУКЦІОНИ»

Пн–Пт 08:00–18:00

(044) 390 54 55
(073) 390 54 55

dz.gov.auction@gmail.com

  • І
  • ІІ
  • ІІІ
  • IV
  • Консультаційні заходи
  • Індивідуальні зустрічі з питань користування майданчиком

IZI.TRADE

ТОВ «ІЗІ.Трейд»

Пн–Нд 9:00–20:00

(044) 523 59 00
(093) 523 59 00
(097) 523 59 00

support@izi.trade

  • ІІ
  • IV
  • Персональний менеджер
  • Підтримка без вихідних з 9:00 до 20:00
  • Відстрочка платежу
  • Індивідуальні доопрацювання системи під потреби клієнтів
  • Банківські гарантії та юридичні послуги від партнерів

«PlayTender»

ТОВ «Плейтендер»

Пн–Пт 08:30–18:30

0 (800) 330 331
(044) 334 44 10

info@playtender.com

Є функція замовлення зворотного зв’язку

  • І
  • ІІ
  • ІІІ
  • IV
  • Безкоштовний кваліфікований юридичний супровід та персональний менеджер для кожного клієнта
  • Інтуїтивно зрозумілий простий інтерфейс сайту, доступний для будь-якого браузера
  • Зручний персоналізований пошук з індивідуальними доопрацюваннями для користувачів та вивантаженням в Excel
  • Швидка реєстрація без укладання договорів, лише за допомогою КЕП
  • Можливість оплати онлайн та відстрочки платежу
  • Наявність банківських гарантій

Як зареєструватися на майданчику Prozorro

Порядок реєстрації на всіх майданчиках досить схожий та нескладний. Для створення облікового запису учасника на головній сторінці вибраного вами майданчика (вибирайте з таблички 1) необхідно внести дані в поле «Реєстрація», а саме: назву юридичної особи або фізичної особи — підприємця, код ЄДРПОУ/ІПН, юридичну адресу, вказати контактний номер телефону, електронну адресу та відповідальну особу.

Для входу в обліковий запис потрібно створити свій унікальний пароль. Підтвердження про реєстрацію надходить автоматично на вказану вами електронну адресу або у вигляді повідомлення на вказаний вами номер телефону. Крім того, для прискорення реєстрації на майданчику є змога використати КЕП та автоматично заповнити скорочені реквізити учасника.

У таблиці «Як зареєструватися на майданчику Prozorro» наведемо посилання на інструкцію для реєстрації згідно з переліком усіх авторизованих майданчиків.

Таблиця 2. Як зареєструватися на майданчику Prozorro

Назва майданчика

Посилання на інструкцію для реєстрації

Public Bid

ТОВ «ІТ Контракт»

SmartTender.biz

ТОВ «СМАРТТЕНДЕР»

https://smarttender.biz/reestratsiya/step1

Newtend

ТОВ «НЬЮТЕНД»

https://newtend.com/wiki_category/pochatok/

E-Tender

ТОВ «Е-Тендер»

https://gov.e-tender.ua/v2/register

Zakupivli.Pro

ТОВ «ЗАКУПІВЛІ.ПРО»

https://zakupki.prom.ua/registration/supplier

Держзакупівлі.Онлайн

ТОВ «Держзакупівлі.Онлайн»

https://www.dzo.com.ua/registration/sellers

zakupki.com.ua

ТОВ «ЗАКУПІВЛІ:ЮА»

https://zakupki.com.ua/register

Українська універсальна біржа

ТОВ «Українська універсальна біржа»

https://tender.uub.com.ua/Registration.aspx

ТЕНДЕР-online

ПП «ТЕНДЕР ОНЛАЙН»

https://tender-online.com.ua/tenders#signup

GOV.AUCTION

ТБ «ПУБЛІЧНІ АУКЦІОНИ»

https://gov.auction/register

IZI.TRADE

ТОВ «ІЗІ.Трейд»

https://izi.trade/

«PlayTender»

ТОВ «Плейтендер»

https://playtender.com.ua/prozorro/#signup

Пропонуємо розглянути на Рис. 1, яким чином зареєструватися на майданчику IZI.TRADE. Для реєстрації просто вводите у відповідне поле адресу електронної пошти, зазначаєте пароль та повторно підтверджуєте його, погоджуєтесь з договором публічної оферти, політикою конфіденційності та регламентом торгів. Після цього тиснете на кнопку «Продовжити реєстрацію».

Після цього майданчик сповіщає вас, що на вашу електронну пошту відправлено листа з посиланням, по якому необхідно перейти для підтвердження реєстрації.

Після того як ви перейдете за посиланням, ви успішно зареєстровані і можете починати роботу на майданчику.

Рис. 1

Погляньте, як зареєструватися на майданчику SmartTender.biz, на Рис. 2. Так само вводите електронну пошту, зазначаєте телефон та контактні дані та визначаєтесь з паролем. Також є можливість скористатися КЕП або УЕП.

Далі вибираєте напрям. Якщо ви учасник та бажаєте брати участь у закупівлях, тиснете на відповідне поле.

Після чого зазначаєте тип суб’єкта господарювання та заповнюєте відповідні дані. І все, реєстрація завершена, можна розпочинати роботу.

Рис. 2

Як бачимо, зареєструватися на авторизованому майданчику зовсім нескладно. У разі виникнення складнощів завжди можна зв’язатися з технічною підтримкою майданчика за номером гарячої лінії або за допомогою електронної пошти та отримати оперативну допомогу та відповіді на всі питання, які можуть виникнути.

Якщо перед реєстрацією зателефонувати, спеціалісти майданчика максимально допоможуть вам та навіть можуть запропонувати самостійно заповнити ваші дані.

Завчасна оплата участі в закупівлях

Участь у публічних закупівлях платна. Тарифи для участі в закупівлях затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 24.02.2016 № 166 «Про затвердження Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків» (із змінами) та залежать від очікуваної вартості вибраної вами закупівлі (Таблиця 3. «Вартість подання тендерної пропозиції»).

Таблиця 3. «Вартість подання тендерної пропозиції»

Очікувана вартість закупівлі

Вартість подання тендерної пропозиції / пропозиції з ПДВ

до 20 000 грн

20,40 грн

20 001–50 000 грн

142,80 грн

50 001–200 000 грн

408 грн

200 001–1 000 000 грн

612 грн

1 000 001–4 000 000 грн

2 040 грн

від 4 000 001 грн

4 080 грн

Для того щоб взяти участь у будь-якій закупівлі, слід уважно ставитися до наявності коштів на вашому рахунку в особистому кабінеті майданчика та заздалегідь його оплачувати. Найкраще мати на балансі запас коштів та в разі термінової потреби взяти участь у закупівлі, бути готовим вчасно подати тендерну пропозицію / пропозицію, без ускладнень, які можуть виникнути в процесі швидкої сплати за участь. Своєчасна оплата — запорука участі та, ймовірно, перемоги.

Звертаємо вашу увагу, що деякі майданчики при активній участі в закупівлях надають таку безкоштовну послугу, як овердрафт, тобто кредит на потрібну суму для участі в публічних закупівлях, сплатити який можна у зручний для вас спосіб по факту виставлення акта наданих послуг.

Prozorro: який майданчик вибрати? Переваги майданчиків та додаткові супутні послуги

Prozorro: який майданчик вибрати? Усі майданчики функціонують у межах технічних можливостей, які надаються системою Prozorro. Через це змінити поля в аукціоні, додати дані, змінити назву тощо неможливо.

Конкурують майданчики інтерфейсом, зручністю користування, простотою пошуку, аналітичним модулем та додатковими супутніми послугами. Звернемо увагу на основні критерії, за якими слід вибирати майданчик:

1.Інтерфейс — це зовнішній вигляд майданчика, перевагами якого є доступність та комфорт у користуванні. Зовнішній вигляд сайту відіграє провідну роль у справлянні враження на користувача. Оцінюючи інтерфейс, необхідно впевнитися у зручності меню, перевірити, наскільки просто користуватися головними функціями сайту, як швидко та легко можна знайти необхідну інформацію, переконатися у логічності викладення інформації. Зразок інтерфейсу наведемо на Рис. 3.

Рис. 3

2. Зручні пошукові системи — дуже важлива функція для користувачів. Розглянемо найважливіші з них:

Рис. 4
Рис. 5
Рис. 6

Отже, майданчики пропонують різноманітні звіти, за допомогою яких можна дослідити велику кількість інформації, наприклад власні перемоги, оплати за участь у закупівлях, втрачену вигоду тощо. Безперечно, зручним інструментом у пошукових системах є функція «Вивантажити в Excel» для подальшої обробки даних.

3. Контроль за актуальними закупівлями. Для учасників велике значення має підписка на актуальні закупівлі, надходження оперативної інформації щодо внесення змін до вибраної закупівлі. Дуже зручно, коли майданчик забезпечує швидке нагадування на електронну пошту або месенджер.

4. Постійна онлайн-підтримка та професійна робота консультантів майданчиків є важливим критерієм для вибору найзручнішого майданчика. Сучасне програмне забезпечення разом з максимально детальними консультаціями персонального менеджера — невід’ємні складові ефективної співпраці.

Додатковими послугами, які пропонують майданчики, є хмарне сховище документів, юридичний супровід, допомога при оформленні забезпечення тендерних пропозицій / пропозицій та виконання договору про закупівлю тощо. Майданчики постійно вдосконалюють свою діяльність, покращують функціонал, розширюють коло послуг.

Рекомендації. Щоб вибрати майданчик, який підходить саме вам, пропонуємо спробувати скористатися декількома майданчиками, оцінити їх зовнішній вигляд та визначити для себе, який майданчик підходить саме вам та є найпростішим у використанні, на якому саме вам зручно працювати, проаналізувати інструменти пошуку, оцінити додаткові супутні послуги. Консультація зі спеціалістами майданчика також посприяє вибору, адже «живе» спілкування швидше допоможе отримати більш вичерпну інформацію щодо питань, які вас цікавлять.

Висновки

Взяти участь у закупівлі можна лише з використанням авторизованих електронних майданчиків, яких станом на лютий 2024 року на ринку публічних закупівель дванадцять. Порядок реєстрації на всіх майданчиках переважно ідентичний та зовсім нескладний. Участь у публічних закупівлях платна. Своєчасне поповнення балансу — перший крок до перемоги. Щоб вибрати майданчик, який підходить саме вам, необхідно проаналізувати переваги, оцінити зовнішній вигляд та визначити, який для вас є найкращим, найпростішим та на якому саме вам зручно працювати. Успіхів та перемог!