ГоловнаПослугиПередплата/АкціїКалендар навчаньНавчання / СемінариПрактичні матеріалиЖурналНормативна базаЕлектронний журналВаші питанняКонтактиПошук ДК 021:2015
>
Тел.: +38(044)451-85-71
email: radnukdz@gmail.com
Передплатний індекс 89613

Календарь

ПНВТСРЧТПТСБВС
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

Новини

20.09.2019

Радник влог. Нові терміни в сфері публічних закупівель


`
Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...

Новини, які Ви могли пропустити


`
Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...

Порада від Радника. Документи оприлюднені несвоєчасно не з вини відповідальної особи

Такі неприємні ситуації у замовників періодично виникають. Одна з можливих причин — відсутність взаємодії між працівниками замовника, так чи інакше залученими до процесу витрачання коштів.

Вирішення проблеми повністю залежить від керівника замовника: організатор може обрати будь-яку модель організації роботи тендерного комітету (уповноваженої особи), однак має подбати про детальний розподіл обов’язків між тендерним комітетом (уповноваженою особою) та бухгалтерською, юридичною, планово-економічною службами, а також усіма іншими підрозділами чи особами, що залучені до матеріального забезпечення установи.

Взаємодія має бути безперервною та безперебійною

Замовникові слід розробити внутрішнє положення (порядок, регламент, інструкцію, протокол тощо), яке регулюватиме всі нюанси взаємодії структурних підрозділів (працівників), що беруть участь у закупівельному процесі — від збирання заявок на потрібні товари (роботи, послуги) до публікації звіту про виконання договору.

Якщо порушення вже відбулось

Запобіжні заходи ефективні тоді, коли ревізія далеко. Але якщо державні аудитори вже сіли складати протокол за статтею 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення (КУпАП), то час захищатися. І головна зброя тут — Основний закон держави.

Так, відповідно до частини 2 статті 61 Конституції України юридична відповідальність особи має індивідуальний характер.

А це означає, що кожна особа має відповідати лише за власні гріхи та упущення

Заперечення проти адміністративного протоколу мають ґрунтуватися на тому, що працівник, на якого намагаються «повісити» невчасно оприлюднений документ чи неправомірний поділ процедури закупівлі, об’єктивно не міг і не повинен був ані знати про таке порушення, ані запобігти йому, але зробив усе, що міг, щоб виконати власні посадові обов’язки та приписи Закону (у тому числі, нехай із запізненням, але таки оприлюднив документ, щойно його отримавши).

Такі заперечення (пояснення) слід викласти в письмовій формі і надати державним аудиторам на їхній запит ще в розпал контрольного заходу, коли акт ревізії ще недописаний, а отже й протоколи про адміністративні правопорушення лише готують.

Разом з тим щоразу, виявивши, що власні обов’язки залишаються невиконаними через чужу затримку, працівникові доцільно повідомити про це керівника у письмовій формі. Така доповідна записка може стати не лише підставою для дисциплінарного провадження стосовно несумлінного колеги, але й першим кроком до організації безперебійної роботи тендерного комітету (уповноваженої особи).

Додатково нагадуємо, що з повною покроковою інструкцією щодо того, як замовнику оприлюднювати ті чи інші документи, ви можете ознайомитися на майданчику SmartTender у своєму особистому кабінеті, перейшовши до розділу «Інструкції».