Подання до Казначейства договорів про закупівлю, що мають електронну форму

Олена Жадан
476
6 Серпня 2021
Подання до Казначейства договорів про закупівлю, що мають електронну форму
476
6 Серпня 2021

Сучасний розвиток інформаційних технологій певним чином впливає на організацію взаємодії суб’єктів господарювання, зокрема, які витрачають та отримують бюджетні кошти. Законодавством передбачено можливість використовувати електронні документи в процесі виконання бюджетів. Відповідно до вимог бюджетного законодавства розпорядники коштів для реєстрації бюджетних зобов’язань подають до органів Державної казначейської служби України (далі — Казначейство) оригінали документів або їх копії, засвідчені в установленому порядку. У цій статті розберемося, у якому вигляді повинні подаватися до органів Казначейства підтвердні документи, що мають електронну форму.

Одним із важливих документів, з яким працюють замовники та постачальники товарів / виконавці робіт / надавачі послуг та який надається в органи Казначейства на стадії реєстрації бюджетних зобов’язань, є договір про закупівлю. Тому далі по порядку.

Основні вимоги до оформлення та укладання договорів про закупівлю

Основні вимоги до договору про закупівлю та внесення змін до нього визначено статтею 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі — Закон), згідно з якою договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених Законом.

Стосовно форми договору про закупівлю, то відповідно до статей 205 та 208 Цивільного кодексу України правочин може вчинятися усно або в письмовій (електронній)...

Розпорядникам та одержувачам бюджетних коштів

Публікації, корисні замовникам, що є розпорядниками чи одержувачами державних коштів