- Радник у сфері публічних закупівель - https://radnuk.com.ua -

Чи стосується норма щодо машинозчитувального формату розробки проєктної документації або її експертизи

Машинозчитувальний формат і розробка ПКД. Чи застосовувати норму щодо машинозчитувального формату до розробки ПКД або експертизи? Відповідь на це питання читайте у статті.

Питання передплатника порталу

При цьому абзац другий частини 1 статті 41 Закону стосується укладання договорів про закупівлю послуг з поточного ремонту, робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту об’єкта будівництва.

Поряд з цим пунктом 27 частини 1 статті 1 Закону визначено, що в розумінні Закону роботами є розроблення проєктної документації на об’єкти будівництва, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого та невиробничого призначення, роботи з будівництва об’єктів з розробленням проєктної документації та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт.

Прошу роз’яснити, чи стосуються вимоги пунктів 10 та 11 частини 1 статті 10 Закону (в частині машинозчитувального формату) розробки проєктної документації або її експертизи для робіт з капітального ремонту, реставрації, реконструкції тощо.

Відповідь експерта

Невід’ємними додатками до договору про закупівлю послуг з поточного ремонту з розробленням проєктної документації, робіт з будівництва об’єктів з розробленням проєктної документації є документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, що долучаються після складання договірної ціни, уточненої (узгодженої) відповідно до затвердженої проєктної документації (затвердження проєктної документації є обов’язковим, якщо це передбачено законодавством).

Відповідно до частини 1 статті 10 Закону договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) оприлюднюються у машинозчитувальному форматі у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини 1 статті 41 цього Закону.

Отже, у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини 1 статті 41 Закону, замовник оприлюднює договір про закупівлю та всі додатки до нього у машинозчитувальному форматі. У цьому абзаці йдеться про закупівлі послуг з поточного ремонту, робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту об’єкта будівництва.

Зважаючи на вищезазначене, у статті 41 Закону конкретно перераховано, на які саме роботи поширюються вимоги щодо наявності додатків і, як наслідок, щодо оприлюднення їх в машинозчитувальному форматі.

Таким чином, під час закупівлі розробки проєктної документації або її експертизи замовник не керується вимогами частини 1 статті 41 Закону.

Рекомендуємо ознайомитися зі статтями: «Три питання-відповіді про прозоре будівництво», «Нові правила звітування в закупівлях робіт та чотири відповіді на ваші запитання» та «Зміни щодо оприлюднення інформації про ціни на матеріальні ресурси під час закупівель послуг з поточного ремонту та робіт з будівництва».

За нагоди використовуйте зразок інформації про ціни на матеріальні ресурси.

Під час здійснення закупівель робіт, зокрема будівництва, реконструкції, капітального ремонту, поточного ремонту, технічного та авторського нагляду, радимо користуватися електронною книгою «Закупівля робіт: будівництво, реконструкція, капітальний ремонт, поточний ремонт, нагляд».