- Радник у сфері публічних закупівель - https://radnuk.com.ua -

Чи потрібно перевіряти зміст наданих учасником відомостей з Єдиним державним реєстром?

Рішення АМКУ № 7197-р/пк-пз від 07.04.2021, оголошення № UA-2021-02-19-001564-b. 

Скаржник повідомляє про порушення замовником порядку проведення процедури закупівлі та просить, зокрема, зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника.

Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету від 15.03.2021 № 37 підстава відхилення:

«У “Відомостях про учасника торгів” за формою, визначеною Додатком 7 до тендерної документації, учасником невірно зазначене місце та дата реєстрації.  

Вирішили:

1. Відхилити тендерну пропозицію скаржника щодо закупівлі за предметом ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги (спостереження за допомогою пунктів централізованого спостереження) у зв’язку з тим, що тендерна пропозиція скаржника не відповідає вимогам тендерної документації».

Позиція скаржника

Відповідно до пункту 1 розділу III тендерної документації вимагається надання «Відомості про учасника торгів» за формою, визначеною Додатком 7. На виконання цієї вимоги скаржником надана форма «Відомості про учасника торгів».

На підтвердження правильності внесення відомостей щодо місця та дати реєстрації у формі «Відомості про учасника торгів» надано витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань станом на 02.02.2021.

Зазначена інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним та можливо перевірити самостійно замовником при вивченні та розгляду тендерних пропозицій учасників торгів.

Позиція замовника

Аналізуючи зміст наданих відомостей та зіставляючи із даними, що містяться в Єдиному державному реєстрі підприємств та організацій України, виявлені невідповідності в частині дати та місця реєстрації скаржника.

Враховуючи недостовірні дані,зазначені в документі «Відомості про учасника торгів», скаржником не виконана вимога щодо додержання змісту даного документа, що спричинило відхилення його тендерної пропозиції.

Позиція Органу оскарження

Крім того, статтею 31 Закону України «Про публічні закупівлі» не передбачено як підставу відхилення пропозиції невідповідність тендерної пропозиції вимогам тендерної документації. Враховуючи наведене, тендерна пропозиція скаржника була неправомірно відхилена замовником з наведеної підстави.

Добірка статей за цією темою на порталі RADNUK.COM.UA:

  1. Аналіз підстав для відхилення тендерних пропозицій згідно з пунктом 1 частини 1 статті 31 Закону. Практичне застосування та практика АМКУ;
  2. Аналіз підстав для відхилення тендерних пропозицій згідно з пунктом 2 частини 1 статті 31 Закону. Практичне застосування та практика АМКУ;
  3. Не вимагай того, що можеш побачити і сам!.