МЕРТУ роз’яснило, чи має право замовник вимагати при переговорній процедурі закупівлі підтвердження учасником статті 17 закону

Редакція
38
12 Листопада 2014
МЕРТУ роз’яснило, чи має право замовник вимагати при переговорній процедурі закупівлі підтвердження учасником статті 17 закону
38
12 Листопада 2014

Наближається кінець року. Вже незабаром розпочнеться проведення низки переговорних процедур закупівель на закупівлю теплової, електричної енергії, водопостачання, водовідведення та інших предметів на підставі, передбаченій статтею 39 Закону.

                А тому редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» вирішила уточнити роль статті 17 Закону при цій неконкурентній процедурі.

Частиною 1 статті 17 Закону передбачено, що замовник приймає рішення про відмову учасникові, учасникові попередньої кваліфікації в участі у процедурі закупівлі, попередній кваліфікації учасників та зобов’язаний відхилити пропозицію конкурсних торгів (кваліфікаційну, цінову пропозицію) учасника (учасника попередньої кваліфікації) у разі наявності однієї з підстав, передбачених цією частиною статті.

Тож з метою конкретизації й обґрунтування позиції та у зв’язку з тим, що підтвердження учасником відсутності підстав для відхилення його пропозиції, згідно зі статтею 17, не стосується переговорної процедури закупівлі, редакція журналу звернулась до Мінекономрозвитку із запитанням з приводу того, чи має право замовник вимагати підтвердження учасником переговорної процедури закупівлі відсутності підстав, передбачених статтею 17 Закону, для відхилення його пропозиції конкурсних торгів.

З відповіддю Уповноваженого органу знайомимо вас далі.


Витяг з роз’яснення Мінекономрозвитку
вих. № 3302-05/32495-07 від 19.09.2014

Згідно з частиною першою статті 17 Закону замовник приймає рішення про відмову учаснику, учаснику попередньої кваліфікації в участі у процедурі закупівлі, попередній кваліфікації учасників та зобов’язаний відхилити пропозицію конкурсних торгів (кваліфікаційну, цінову пропозицію) учасника (учасника попередньої кваліфікації), у разі наявності підстав, передбачених у цій частині цієї статті Закону.

При цьому замовник відхиляє пропозицію конкурсних торгів, у разі якщо наявні підстави, зазначені, зокрема у статті 17 Закону (пункт 2 частини першої статті 29 Закону).

У свою чергу, вимоги, встановлені статтею 17 Закону, розповсюджуються на всі процедури закупівель, крім переговорної процедури закупівлі, оскільки зазначена стаття Закону визначає випадки, у яких замовник зобов’язаний або має право відхилити пропозицію конкурсних торгів. При цьому торги (конкурсні торги) — це здійснення конкурентного відбору учасників з метою визначення переможця торгів (конкурсних торгів) згідно з процедурами, встановленими цим Законом (крім переговорної процедури закупівлі) (пункт 28 частини першої статті 1 Закону). Таким чином, вимоги встановлені статтею 17 Закону, зазначаються замовником у документації конкурсних торгів (запиті цінових пропозицій) при проведенні ним торгів згідно з процедурами, встановленими цим Законом, крім переговорної процедури закупівлі.


КОМЕНТАР ВІД РЕДАКЦІЇ

Отже, своїм роз’ясненням Міністерство економічного розвитку і торгівлі України розтлумачує поняття «конкурентні торги», чим відповідно доводить, що переговорна процедура не є такою. А тому доходить висновку, що вимоги статті 17 Закону замовник повинен визначати при проведенні всіх процедур згідно із Законом, крім переговорної процедури закупівлі.

Поради учасникам закупівель

Публікації, які в першу чергу є практичними порадами та спрямовані на учасника публічних (державних) закупівель

Приєднуйся до авторів
load
Реєстрація
Вітаємо!
Реєстрація пройшла успішно
В особистий кабінет
Вам потрібно авторизуватися!
Якщо ви хочете використовувати можливості сайту на 100% вам потрібно авторизуватися
load
Відновлення паролю
Вітаємо!
Реєстрація пройшла успішно
Вітаємо!
Тепер ви підписані на інформаційну розсилку Радника у сфері публічних закупівель