Новий лист Мінекономіки від 30.09.2021 № 3304-04/47893-07

721
1 Жовтня 2021

Мінекономіки, як Уповноважений орган, підготував для закупівельної спільноти новий рекомендаційний лист від 30.09.2021 № 3304-04/47893-07 “Щодо закупівель, необхідних для боротьби з COVID-19”, у якому зокрема відзначено:

  • у разі якщо предметом закупівлі є вакцини або інші медичні імунобіологічні препарати, розхідні матеріали для надання медичної допомоги хворим на COVID-19 та медичні вироби для вакцинації від COVID-19, медичне обладнання для закладів охорони здоров’я, що надають допомогу пацієнтам, хворим на COVID-19, системи постачання медичних газів, необхідні для боротьби з COVID-19, за результатами такої закупівлі оприлюднюється звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, договір про закупівлю та всіх додатки до нього, звіт про виконання договору про закупівлю відповідно до статті 10 Закону.
  • визначення переліку вакцин або інших медичних імунобіологічних препаратів, розхідних матеріалів для надання медичної допомоги хворим на COVID19 та медичних виробів для вакцинації від COVID-19, медичного обладнання для закладів охорони здоров’я, що надають допомогу пацієнтам, хворим на COVID-19, систем постачання медичних газів, необхідних для боротьби з COVID-19, здійснюється замовником самостійно.

Крім цього, абзацом четвертим пункту 31 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону регламентовано, що закупівля товарів (крім лікарських засобів, вакцин або інших медичних імунобіологічних препаратів, розхідних матеріалів для надання медичної допомоги хворим на COVID-19 та медичних виробів для вакцинації від COVID-19, медичного обладнання для закладів охорони здоров’я, що надають
допомогу пацієнтам, хворим на COVID-19, систем постачання медичних газів) та послуг, необхідних для боротьби з COVID-19, здійснюється в порядку, встановленому Законом для спрощених закупівель.

Це положення Закону стосується закупівлі всіх інших необхідних товарів і послуг для боротьби з COVID-19, та не містить обмежень щодо вартості таких предметів закупівель. При цьому слід зазначити, що визначення товарів та послуг, які будуть закуповуватися шляхом застосування спрощених закупівель, здійснюється замовником самостійно, керуючись метою Закону та принципами, закріпленими у статті 5 Закону, не допускаючи зловживань щодо наданого права.

Більше читайте на порталі RADNUK.COM.UA в статті “Тетяна Руденко про зміни COVID-19-закупівель“.

Підпишись на розсилку від Радника, щоб не пропустити найголовніші події у сфері публічних закупівель.

    load
    digest icondigest icon
    Обмін знаннями та досвідом в сфері публічних закупівель