Виктория

31 Жовтня 2012
Виктория
Доброго дня! Необхідно провести процедуру закупівлі послуг по теплопостачанню для гуртожитку та адмін.будівлі. При цьому, ціна на тепло за одиницю для гуртожитку та адмін.будівлі різна, тобто вбачається два різних договора про закупівлю. Як вірно провести процедуру.
Відповідь

Добрий день! Ви можете провести закупівлю по лотах – лот№1 тепло для гуртожитку , Лот№2 – тепло для адмін.будівлі. Згідноп. 35 ч.1 ст. 1 Закону частина предмета закупівлі (лот) – визначена замовником частина товарів, робіт чи послуг, на яку в межах єдиної процедури закупівлі учасникам дозволяється подавати пропозиції конкурсних торгів або заявки, або цінові пропозиції, або пропозиції на переговорах у разі застосування процедури закупівлі в одного учасника. Для проведення процедури закупівлі на кожну окрему частину предмета закупівлі (лот) має бути...

Створіть аккаунт, щоб читати цю відповідь

У вас вже є аккаунт?

Увійти

Проводимо консультації з публічних закупівель

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо питань з будівництва/бухгалтерської чи кадрової діяльності, інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо інших питань, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Важливо! Перед запитом на консультацію обов'язково ознайомтесь з правилами

Вас може зацікавити
  • В оголошенні про закупівлю сума визначена з ПДВ, а договір без ПДВ
    11 Жовтня 2024
    Читати відповідь

    ДОброго дня! Проведено відкриті торги з особливостями на придбання товару. Очікуана вартість предмета закупівлі міститьвсі можливі податки та збори, у т.ч. ПДВ. Переможець закупівлі не є платником ПДВ та, відповідно,

  • Як підвищення акцизів на пальне впливає на діючі договори про закупівлю?
    11 Жовтня 2024
    Читати відповідь

    Як підвищення акцизів на пальне впливає на діючі договори про закупівлю? В статті від 31 липня 2023 р. роз’яснено, що зміни умов договору можливі відповідно до пп.2 п. 13 ,

  • Яким нормативно-правовим актом регламентується порядок призупинення виконання робіт по договору підряду на період коригування ПКД
    11 Жовтня 2024
    Читати відповідь

    Підскажіть будь ласка, який нормативно-правовим актом регламентується порядок призупинення виконання робіт по договору підряду на період коригування ПКД ( є необхідність коригування у звязку з додатковими роботами).

  • Умови фінансування по договору
    11 Жовтня 2024
    Читати відповідь

    Цікавить чи зупиняється фінансування по основному договору, якщо ми виконуємо певні види робіт ще та можемо надати Замовнику Акти виконаних робті, проте паралельно здійснюється корегування ПКД в частині додання додаткових

  • Продовження перебігу строку укладання договору після оскарження
    11 Жовтня 2024
    Читати відповідь

    Після оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, іншим Учасником була подано скаргу до органу оскарження. Перебіг строку для укладення договору про закупівлю зупинився. Після

  • До усіх питань
    Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО