Ольга

28 Січня 2013
Ольга
Доброго дня! Ми бюджетна установа. Процедуру закупівлі в одного учасника по закупівлі послуг з теплопостачання розпочато 3 січня 2013 р. 29 січня 2013 р. потрібно укладати договір про надання послуг, а 22 січня 2013 р. підприємство, з яким потрібно укладати договір поміняло свою назву, але є правонаступником. Скажіть будь-ласка, що робити далі, якщо в інформації і обгрунтуванні про проведення процедури закупівлі та акцепті пропозиції назва підприємства, яка була до 22 січня 2013 р.
Відповідь

Добрий день. Згідно Роз’яснення Уповноваженого органу щодо застосування законодавства у сфері державних закупівель від 07.07.2011 р. відповідно до пункту 5 частини першої статті 1 Закону договір про закупівлю – це договір, який укладається між замовником і учасником за результатами процедури закупівлі та передбачає надання послуг, виконання робіт або набуття права власності на товари за державні кошти. Згідно зі статтею 108 Цивільного кодексу України зміна організаційно-правової форми юридичної особи є перетворення. У разі перетворення до нової юридичної особи переходять...

Створіть аккаунт, щоб читати цю відповідь

У вас вже є аккаунт?

Увійти

Проводимо консультації з публічних закупівель

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо питань з будівництва/бухгалтерської чи кадрової діяльності, інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо інших питань, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Важливо! Перед запитом на консультацію обов'язково ознайомтесь з правилами

Вас може зацікавити
  • Поточний ремонт шляхом придбання окремо матеріалів, окремо послуг
    05 Жовтня 2024
    Читати відповідь

    Ми комунальне підприємство, затвердили кошторис на поточний ремонт відділення на суму 287000 грн., матеріал на роботи на половину суми вже закупили, заробітна плата становить 140000 грн., чи правомірно буде найняти

  • Чи необхідно оприлюднювати Обґрунтування по Постанові № 710 якщо джерело фінансування власні кошти, не бюджет
    05 Жовтня 2024
    Читати відповідь

    Шановні експерти! Прохання ще раз детально ознайомитись зі змісту питання https://radnuk.com.ua/faq/chy-neobkhidno-opublikovuvaty-obgruntuvannia-po-postanovi-710-komunalnomu-pidpryiemstvu/?phone=audit на яке я так і не отримав відповіді. Мова йде не про те чи поширює свою дію на Підприємство

  • Дострокове розірвання договору
    04 Жовтня 2024
    Читати відповідь

    Шановний РАДНИКУ! Якщо Постачальник сповістив про зростання ціни на Товар, яке не влаштовує Замовника, чи можна заключити прямий Договір на даний вид Товару з іншим Постачальником на суму залишку по

  • Який витяг – повний чи скорочений – правомірно вимагати від переможця закупівлі
    04 Жовтня 2024
    Читати відповідь

    https://radnuk.com.ua/praktyka_zakupivel/povna-ta-skorochena-dovidky-pro-vidsutnist-naiavnist-sudymosti/ згідно цієї статті ви рекомендуєте вимагати скорочений витяг про не судимість, а в оновленій тендерній документації за липень 2024 р. у додатку звучить так “Повний витяг з інформаційно-аналітичної системи

  • Щодо належності парку до лінійного об’єкта інженерно-транспортної інфраструктури
    04 Жовтня 2024
    Читати відповідь

    Щодо належності парку до лінійного об’єкта інженерно-транспортної інфраструктури шановна редакціє ! Для комунального підприємства (є замовником в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі») органом місцевого самоврядування виділені кошти місцевого бюджету

  • До усіх питань
    Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО