Антон

24 Лютого 2012
Антон
Доброго дня! Підкажіть, будь-ласка, вихід з такої ситуації. Ми (виконком сільради) затвердили бюджет на поточний рік 12 січня 2012 року у сумі, що не вистачає на закупівлю послуг на поточний рік. Враховуючи те, що було невідомо, хто буде замовником закупівлі послуг, ми проведення тендеру не оголошували. Дізнавшись, що саме ми є замовниками послуг, ми уклали тимчасовий договір (з січня 2012 року) на час проведення тендеру. Але проведення тендеру оголосили лише 07 лютого 2012 року. У відділі ДКСУ відмовляються проводити оплату вартості спожитих нами послуг за період січня-лютого 2012, посилаючись на те, що ми не мали права укладати той тимчасовий договір. Але неукладання його неможливе у зв'язку з тим, що послугою э перевезення школярів. Як можна оплатити спожиті послуги за січень-лютий 2012 року? Який можливий вихід з даної ситуації? Дякую.
Відповідь

Доброго дня. Згідно листа – роз’яснення Міністерства економічного розвитку і торгівлі України щодо застосування законодавства у сфері державних закупівель від 17.11.2011 №3302-25/14028-08: «…по-перше, норма частини шостої статті 40 Закону розповсюджується на договори про закупівлю, укладені з дотриманням вимог Закону; по-друге, частину шосту статті 40 Закону можуть застосовувати в своїй діяльності всі розпорядники державних коштів, які здійснюють закупівлю в установленому Законом порядку; по-третє, ураховуючи вимоги частини першої статті 631 Цивільного кодексу України, згідно з якою строком договору є час, протягом...

Створіть аккаунт, щоб читати цю відповідь

У вас вже є аккаунт?

Увійти

Проводимо консультації з публічних закупівель

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо питань з будівництва/бухгалтерської чи кадрової діяльності, інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо інших питань, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Важливо! Перед запитом на консультацію обов'язково ознайомтесь з правилами

Вас може зацікавити
  • В оголошенні про закупівлю сума визначена з ПДВ, а договір без ПДВ
    11 Жовтня 2024
    Читати відповідь

    ДОброго дня! Проведено відкриті торги з особливостями на придбання товару. Очікуана вартість предмета закупівлі міститьвсі можливі податки та збори, у т.ч. ПДВ. Переможець закупівлі не є платником ПДВ та, відповідно,

  • Як підвищення акцизів на пальне впливає на діючі договори про закупівлю?
    11 Жовтня 2024
    Читати відповідь

    Як підвищення акцизів на пальне впливає на діючі договори про закупівлю? В статті від 31 липня 2023 р. роз’яснено, що зміни умов договору можливі відповідно до пп.2 п. 13 ,

  • Яким нормативно-правовим актом регламентується порядок призупинення виконання робіт по договору підряду на період коригування ПКД
    11 Жовтня 2024
    Читати відповідь

    Підскажіть будь ласка, який нормативно-правовим актом регламентується порядок призупинення виконання робіт по договору підряду на період коригування ПКД ( є необхідність коригування у звязку з додатковими роботами).

  • Умови фінансування по договору
    11 Жовтня 2024
    Читати відповідь

    Цікавить чи зупиняється фінансування по основному договору, якщо ми виконуємо певні види робіт ще та можемо надати Замовнику Акти виконаних робті, проте паралельно здійснюється корегування ПКД в частині додання додаткових

  • Продовження перебігу строку укладання договору після оскарження
    11 Жовтня 2024
    Читати відповідь

    Після оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, іншим Учасником була подано скаргу до органу оскарження. Перебіг строку для укладення договору про закупівлю зупинився. Після

  • До усіх питань
    Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО