ГоловнаПослугиПередплата/АкціїКалендар навчаньНавчання / СемінариПрактичні матеріалиЖурналНормативна базаЕлектронний журналВаші питанняКонтактиПошук ДК 021:2015radnuk.localкурс валют
>
Тел.: +38(044)451-85-71
email: radnukdz@gmail.com
Передплатний індекс 89613

Новини

ОСТАННІ НОВИНИ:

24.06.2019

Останні події в сфері публічних закупівель


`
Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...

Премія Zakupki.Кращі та Digital.Кращі


`
Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...

Добірка новин за 20 червня


`
Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...

20.06.2019

По гарячих слідах моніторингу: коротко про основне.


`
Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...

 Навчання для замовників: "Секрети ефективних закупівель. Поради експертів"


Заявка на надання послуги. (ЗАВАНТАЖИТИ)

Дати проведення м. Київ/вартість
Дата навчання                Ціна, грн. за 1 особу зі знижкою 20 %*
2 368,00
 
Кінцева дата дії знижки Ціна, грн. після закінчення акційного періоду
2 960,00
 
11 - 12 липня 27.06.2019
25 - 26 липня              11.07.2019
15 - 16 серпня               01.08.2019
Інші міста

за індивідуальними заявками  

 * Знижка 20% діє за умови оплати за два тижні до дати навчання (кінцевої дати дії знижки)

Для передплатників журналу знижка 15 %, на кожного учасника

Знижки не сумуються

Можлива участь за листом, що гарантує оплату.


Навчання проводитимуть фахівці у сфері публічних закупівель. На запитання відповідатимуть: представник МЕРТУ,  представник Державної казначейської служби, представник Державної аудиторської служби

 Поспішайте зареєструватися! Кількість місць обмежена. Групи не більше 15-20 осіб.
МИ НАВЧАЄМО, А НЕ ЗБИРАЄМО МАСОВКИ

Заявка на надання послуги. (ЗАВАНТАЖИТИ)

Варіанти проживання у готелях м. Київ. ЗАВАНТАЖИТИ

  У вартість входять:

- доступ до практичних матеріалів на сайті журналу http://radnuk.com.ua/distance/;
- індивідуальні консультації під час навчання та доступ до безкоштовної телефонної гарячої лінії з 16:00 до 17:30 з понеділка по четвер протягом двох місяців після навчання;
- інформаційно-лекційне обслуговування;
- роздаткові матеріали ( Посібник для Замовників нового формату з урахуванням останніх змін Законодавства у сфері публічних закупівель, блокнот, ручка, календарі, папка);
- конференц-набір;
- бізнес-ланч;
- видача сертифікатів про навчання;
- звіт після навчання по проблемним питанням;
- презентації;

Також проводимо навчання в будь-якому місті України по вашій заявці, за доступними цінами.

НАВЧАЄМО ПРАВИЛЬНО ПРОВОДИТИ ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ 

ПЛАН НАВЧАННЯ 

Час

Тема виступу

1-й день

 9:15 - 9:30

 Реєстрація учасників навчання. Відкриття навчання. Вступне слово.

 9:30 - 10:30
  Останні новини закупівельного процесу, що змінилось:
- Новий Закон ЖКП: аналізуємо зміни в закупівлях комунальних послуг з 1 травня 2019 року. 
- Е-Каталог - модуль в системі ProZorro як альтернатива допороговим закупівлям та прямим договорам;
- аналізуємо Наказ  № 16 про затвердження Інструкції з використання е-каталогу Prozorro-market;
- Наказ  №35 про допорогові закупівлі скасовано, чим його замінили та на які зміни чекати замовникам та учасникам?
- Зміни у Наказ № 490 про затвердження форм документів, на що звернути увагу.
10:30 - 11:30   Планування закупівель: нюанси та судова практика
- моніторинг цін з метою визначення очікуваної вартості закупівлі;
- судова практика щодо моніторингу вартості закупівлі;
- чи звертають увагу аудитори на очікувану вартість?;
- плани ProZorro: чи реальність – закупівля з річного плану?;
- інформація про які закупівлі відображається у річному плані?;
- чим відрізняється додаток від річного плану?;
- як краще планувати: на рік наперед чи поступово?;
- складання, затвердження та оприлюднення річного плану (додатку) та змін до нього;
- адміністративна відповідальність за неоприлюднення річного плану;
- порядок придбання товарів, робіт і послуг у разі виникнення додаткової потреби, зекономлених коштів, перерозподілу та у інших подібних випадках;
- додатково виділені кошти судова практика.

 11:30-11:40

 Перерва

  11:40 – 12:30 Допорогові закупівлі (звіт про укладені договори та допороговий аукціон):
- хто і коли проводить  допорогові закупівлі;
- принципи проведення допорогових закупівель;
- «звіт про укладенні договори» - коли та у які строки  звітуємо?;
- яку інформацію по звіту про укладений договір розміщуємо в систему?; 
- розгляд практичних ситуацій;
- перші кроки замовника при проведенні допорогового аукціону;
- основні етапи допорогового аукціону;
- Увага! Моніторинговий портал Dozorro.
  12:30 –13:00  Бізнес-ланч
 13:00 – 14:50  Помилки при складані тендерної документації. Знайомимось з  практикою АМКУ:
- чи необхідно використовувати примірну тендерну документацію?;
- як правильно викладати тендерну документацію одним файлом чи окремо з додатками?;
- скільки пропозицій може подати один учасник?;
- в якій формі та яким способом учасники і замовники повинні подавати інформацію по закупівлям?
- завірення документів учасника  печаткою: що змінилося?
- ЕЦП чи КЕП: що змінилося та вимагати від учасника чи ні?
- якою мовою замовнику та учаснику подавати документи на закупівлю та що має врахувати замовник при формулюванні вимоги у тендерній документації щодо документів учасника?;
- дискримінація та вимоги документації, які є дискримінаційними;
- формальні помилки чи потрібно прописувати?;
- санкційне законодавство та його роль у закупівлях;
- забезпечення пропозиції та договору (форма, умови надання; умови повернення, ризики, які покриває забезпечення);
- вимога еквіваленту: обов’язкова чи ні, як встановлювати таку вимогу?;
- чи повинна тендерна документація містити обґрунтування закупівлі конкретного предмета закупівлі?;
- чи повинні технічні, якісні характеристики предмета закупівлі передбачати застосування заходів із захисту довкілля?;
- яким способом встановлювати вимогу  в тендерній документації щодо надання ліцензії та дозволу;
- приклади рішень Антимонопольного комітету України та судова практика.

 14:50 – 15:00

  Перерва

 15:00 – 16:00

 Кваліфікаційні критерії за статтею 16 Закону:
- встановлення кваліфікаційних критеріїв згідно статті 16 Закону;
- на які предмети закупівлі не потрібно встановлювати кваліфікаційні критерії?;
- практичний розгляд критерію - наявність обладнання та матеріально-технічної бази (практичні ситуації та приклади скарг по кваліфікаційному критерію);
- практичний розгляд критерію - наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (практичні ситуації та приклади скарг по кваліфікаційному критерію);
- практичний розгляд критерію  - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (практичні ситуації та приклади скарг по кваліфікаційному критерію);
- приклади формування вимоги щодо «аналогічності договорів»;
- чи можна вимагати документи, які не передбачені законодавством

16:00 - 16:30  Відповіді на питання учасників навчання

2-й день

09:00 – 10:30

 Особливості укладення договору про закупівлю та внесення змін до істотних умов договору:
- які договори можна укладати без проведення процедур закупівель?;
- чи обов’язково включати в тендерну документацію проект договору?;
- чи вважається проект договору невід’ємною частиною тендерної документації?; 
- істотні умови договору, що обов’язково повинен містити договір;
- яку умову можна передбачити в договорі, щоб змінити його умови?;
- захист інтересів за договором: відшкодування збитків, внесення забезпечення виконання договору про  закупівлю, застосування штрафних санкцій, застосування оперативно-господарських санкцій;
- на кого покладає обов’язок Закон про публічні закупівлі укласти договір? 
- строки укладання договорів;
- вимоги для укладання договору;
- зміна істотних умов договору про закупівлю;
- зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків коли може відбуватися і яким чином підтвердити та коли можна змінити?;
- як діяти з договорами у зв’язку з постійним зростанням цін та зміною курсу валют?;
- продовження дії договору на 20 відсотків на початку наступного року;
- недійсність договору про закупівлю, судова практика.
10:30 – 10:40  Перерва на каву

10:40 – 12:00

 Процедура проведення звичайних (українських) відкритих торгів за Законом про публічні закупівлі:
- алгоритм проведення процедури відкритих торгів;
- розглядаємо та відповідаємо на питання та вимоги учасників закупівлі;
- вносимо зміни до тендерної документації;
- розглядаємо тендерну пропозицію учасника: відхиляємо або визначаємо переможцем;
- як правильно та на яких підставах  відмінити процедуру закупівлі або визнанти торги такими, що не відбулись;
- строки укладення договору про закупівлю;
- звіт за процедурою;
- перегляд усіх документів сформованих за процедурою закупівлі на prozorro.gov.ua; 
- про що можна дізнатись за допомогою пошуково-аналітичної системи - 007.org.ua;
- практичні ситуації.

12:00 – 13:00

 Бізнес-ланч
13:00 – 14:00   Порядок організації та проведення переговорної процедури закупівлі за новим Законом:
- підстави для  застосування переговорної процедури;
- “підводні камені” проведення переговорної процедури на підставі двічі відмінених відкритих торгів;
- які документи вимагати від учасника?;
- алгоритм проведення переговорної процедури;
- особливості оприлюднення рішення про намір укласти договір;
- коли відміняємо переговорну процедури закупівлі;
- строки оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу договору, повідомлення про внесення змін та звіту про виконання договору;
14:00 - 14:45
  Звітування за процедурами закупівлі:
- звіт про укладений договір: особливості розміщення та зазначення інформації в ньому;
- проблеми автоматичного формування звіту про результати проведення процедури закупівлі;
- коли необхідно розміщувати повідомлення про внесення змін до договору?;
- звіт про виконання договору проблемні моменти та рішення суду.
14:45 – 14:55  Перерва
14:55 – 16:00   Моніторинг закупівлі як вид державного фінансового контролю:
- орган виконавчої влади, уповноважений на здійснення моніторингу;
- що таке моніторинг закупівлі?;
- період, протягом якого проводиться моніторинг;
- підстави проведення моніторингу закупівлі;
- строки при моніторингу закупівлі;
- взаємодія замовника та Держаудитслужби під час проведення моніторингу;
- висновок про результати проведення моніторингу та подальші дії замовника;
- індикатори ризику: що і для чого?;
- приклади результатів моніторингу окремих закупівель;
- публічний модуль аналітики https://bi.prozorro.org як інструмент збору та аналізу даних щодо процедур у статусі моніторингу.

16:00 – 16:15

 Тестування. Підсумки навчання. Бліц опитування. 
 Відповіді на питання учасників навчання. Подарунки від редакції.