ГоловнаПослугиПередплата/АкціїКалендар навчаньНавчання / СемінариПрактичні матеріалиЖурналНормативна базаЕлектронний журналВаші питанняКонтактиПошук ДК 021:2015radnuk.localкурс валют
>
Тел.: +38(044)451-85-71
email: radnukdz@gmail.com
Передплатний індекс 89613

Новини

ОСТАННІ НОВИНИ:

24.06.2019

Останні події в сфері публічних закупівель


`
Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...

Премія Zakupki.Кращі та Digital.Кращі


`
Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...

Добірка новин за 20 червня


`
Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...

20.06.2019

По гарячих слідах моніторингу: коротко про основне.


`
Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
3-денний лекторіум: «Управління публічними закупівлями»

 
Дата проведення:  12 - 14 червня 2019 року  м. Київ.
Початок реєстрації о 09:15 з запашної кави.
 
Варіанти проживання у готелях м. Київ. ЗАВАНТАЖИТИ
Навчання проводитимуть фахівці у сфері публічних закупівель. На запитання відповідатимуть: представник МЕРТУ, та представник Державної казначейської служби.
 Поспішайте зареєструватися! Кількість місць обмежена. Групи не більше 15-20 осіб. МИ НАВЧАЄМО, А НЕ ЗБИРАЄМО МАСОВКИ
 
Вартість участі — 3 980,00 грн.
Знижка 20% за умови оплати за два тижні до планової дати навчання. (Вартість навчання зі знижкою - 3 184,00 грн.)
За кожного наступного представника знижка 7%
Для передплатників журналу «Радник в сфері держаних закупівель» знижка 15%
Можлива участь за листом, що гарантує оплату.
Знижки не сумуються.
 
У вартість входять:

- доступ до практичних матеріалів на сайті журналу http://radnuk.com.ua/distance/;
- роздаткові матеріали (Посібник для Замовників нового формату з урахуванням останніх змін Законодавства у сфері публічних закупівель, блокнот, ручка, календарі, папка);
- індивідуальні консультації під час навчання та доступ до безкоштовної телефонної гарячої лінії з 16:00 до 17:30 з понеділка по четвер протягом двох місяців після навчання;
- інформаційно-лекційне обслуговування;
- конференц-набір;
- бізнес-ланч;
- видача сертифікатів про навчання.
Також проводимо навчання в будь-якому місті України по вашій заявці, за доступними цінами.
НАВЧАЄМО ПРАВИЛЬНО ПРОВОДИТИ ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ 
ПЛАН НАВЧАННЯ 
Час
Тема виступу
1-й день
 9:15 - 9:30
 Реєстрація учасників
 Відкриття. Вступне слово.
 9:30– 11:00
 Останні новини закупівельного процесу, що змінилось:
- новий Закон ЖКП: аналізуємо зміни в закупівлях комунальних послуг з 1 травня 2019 року;
- Е-Каталог - модуль в системі ProZorro як альтернатива допороговим закупівлям та прямим договорам;
- аналізуємо Наказ  № 16 про затвердження Інструкції з використання е-каталогу Prozorro-market;
- Наказ  № 35 про допорогові закупівлі скасовано, чим його замінили та на які зміни чекати замовникам та учасникам?;
- Зміни у Наказ № 490 про затвердження форм документів, на що звернути увагу;
- загальний огляд системи prozorro.gov.ua, рекомендації по реєстрації на майданчиках;
- скільки потрібно сплатити учаснику, щоб прийняти участь в закупівлі, коли кошти повертаються? 
11:00 - 11:10  Перерва на каву
 11:10-12:20
  Тендерний комітет та уповноважені особи замовника:
- склад тендерного комітету, засади діяльності;
- коли замовник не створює тендерний комітет?
- основні питання функціонування комітету та уповноваженої особи (як розподіляються повноваження, як складається поіменний протокол засідання комітету та інші);
- затвердження положення про тендерний комітет та уповноважену особу;
- рекомендації щодо пакету документів для забезпечення діяльності тендерного комітету;
- ЕЦП чи КЕП: що змінилося, на кого оформити, хто повинен підписувати документи електронним підписом, приклади підпису документів електронним підписом.
 12:20 – 13:00
  Бізнес-ланч
 13:00 – 14:10
 Визначаємо предмет закупівлі:
- практичні поради визначення предмета закупівлі: товарів та послуг;
- цікаві пошуки для визначення предмета закупівлі;
- недійсний договір через не поділ предмета закупівлі з метою уникнення процедури відкритих торгів;
- адміністративна відповідальність за поділ предмета закупівлі;
- приклади ділення предмета закупівлі та відповідальність;
- особливості визначення предмета закупівлі ліків та закупівля їх за нац. переліком;
- послуги з поточного ремонту: особливості закупівлі та як проводити закупівлю поточного ремонту обладнання?
- особливості визначення предмета закупівлі робіт та особливості закупівлі робіт: проектування, авторський нагляд, технічний нагляд – це послуги чи роботи?
- як закуповувати еквівалент?
- сервіс визначення предмета закупівлі від КШЕ, пошук в ДК на сайті журналу.
14:10 - 14:20  Перерва
 14:20 - 16:00  Планування закупівель: нюанси та судова практика:
- моніторинг цін з метою визначення очікуваної вартості закупівлі;
- судова практика щодо моніторингу вартості закупівлі;
- чи звертають увагу аудитори на очікувану вартість?;
- плани ProZorro: чи реальність – закупівля з річного плану?;
- інформація про які закупівлі відображається у річному плані?;
- чим відрізняється додаток від річного плану?;
- як краще планувати: на рік наперед чи поступово?;
- складання, затвердження та оприлюднення річного плану (додатку) та змін до нього;
- адміністративна відповідальність за неоприлюднення річного плану;
- порядок придбання товарів, робіт і послуг у разі виникнення додаткової потреби, зекономлених коштів, перерозподілу та у інших подібних випадках;
- додатково виділені кошти судова практика.
2-й день
09:30 – 10:30
  Допорогові закупівлі (звіт про укладені договори та допороговий аукціон):
- хто і коли проводить  допорогові закупівлі;
- принципи проведення допорогових закупівель;
- проведення допорогових закупівель без застосування електронної системи;
- звіт про укладенні договори: нюанси складання та строки для оприлюднення;
- яку інформацію та/або документи по звіту про укладений договір розміщуємо в систему?; 
- практичні рекомендації в розрізі окремих ситуацій;
- перші кроки замовника при проведенні допорогового аукціону;
- порядок створення допорогової закупівлі;
- порядок проведення аукціону та визначення переможця;
- порядок відміни закупівлі;         
- терміни укладання допорогового договору; 
- основні поради замовникам, щодо проведення допорогових торгів;
- судова практика;
- портал громадсько моніторингу закупівель Dozorro.
10:30 - 10:40  Перерва на каву
10:40 – 12:20
 Помилки при складані тендерної документації. Знайомимось з  практикою АМКУ:
- чи необхідно використовувати примірну тендерну документацію?;
- як правильно викладати тендерну документацію одним файлом чи окремо з додатками?;
- скільки пропозицій може подати один учасник?;
- в якій формі та яким способом учасники і замовники повинні подавати інформацію по закупівлям?
- завірення документів учасника  печаткою: що змінилося?
- ЕЦП чи КЕП: що змінилося та вимагати від учасника чи ні?
- якою мовою замовнику та учаснику подавати документи на закупівлю та що має врахувати замовник при формулюванні вимоги у тендерній документації щодо документів учасника?;
- дискримінація та вимоги документації, які є дискримінаційними;
- формальні помилки чи потрібно прописувати?;
- санкційне законодавство та його роль у закупівлях;
- забезпечення пропозиції та договору (форма, умови надання; умови повернення, ризики, які покриває забезпечення);
- вимога еквіваленту: обов’язкова чи ні, як встановлювати таку вимогу?;
- чи повинна тендерна документація містити обґрунтування закупівлі конкретного предмета закупівлі?;
- чи повинні технічні, якісні характеристики предмета закупівлі передбачати застосування заходів із захисту довкілля?;
- яким способом встановлювати вимогу  в тендерній документації щодо надання ліцензії та дозволу;
- приклади рішень Антимонопольного комітету України та судова практика.
12:20 – 13:00
 Бізнес-ланч
 13:00 - 14:00  Обговорення основних питань у сфері закупівель з представником МЕРТУ
 14:00 -  14:10  Перерва
14:10 - 16:00  Кваліфікаційні критерії стаття 16 Закону про публічні , як вимагати інформацію та документи від учасників?:
- встановлення кваліфікаційних критеріїв згідно статті 16 Закону;
- на які предмети закупівлі не потрібно встановлювати кваліфікаційні критерії?;
- практичний розгляд критерію - наявність обладнання та матеріально-технічної бази (практичні ситуації та приклади скарг по кваліфікаційному критерію);
- практичний розгляд критерію - наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (практичні ситуації та приклади скарг по кваліфікаційному критерію);
- практичний розгляд критерію  - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (практичні ситуації та приклади скарг по кваліфікаційному критерію);
- приклади формування вимоги щодо «аналогічності договорів»;
- чи можна вимагати документи, які не передбачені законодавством.
3-й день
9:30 – 11:00   Вимоги до учасників за статтею 17 Закону про публічні закупівлі:
  • коли замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника?;
  • які є відкриті реєстри і як в них переглянути інформацію?;
  •  які документи та інформацію вимагати від учасника, а які документи  від учасника-переможця за статтею 17 Закону?;
  • як перевірити інформацію, що учасника не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення?;
  • як перевірити інформацію, що учасник протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів (тендерів)?;
  • чи потрібно вимагати довідку МВС, та в якій формі, як її перевірити?;
  • як перевірити що учасник не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура?;
  • чи необхідно відхиляти учасника у разі якщо  у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація про кінцевих бенефіціарних власників контролерів ?;
  • чи необхідно в учасника та в учасника переможця вимагати антикорупційну програму?;
  • які підприємства повинні мати антикорупційну програму та за якою формою її складати?
  • чи може замовник прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та відхилити тендерну пропозицію учасника у разі, якщо учасник має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів)?;
  • на яку дату вимагати довідку про відсутність заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів);
  • як можна перевірити довідку про відсутність заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів)?.
11:00 – 11:10  Перерва
11:10 – 12:10   Особливості укладення договору про закупівлю та внесення змін до істотних умов договору. Частина 1:
  • які договори можна укладати без проведення процедур закупівель?;
  • чи обов’язково включати в тендерну документацію проект договору?;
  • чи вважається проект договору невід’ємною частиною тендерної документації?;
  • істотні умови договору, що обов’язково повинен містити договір;
  • яку умову можна передбачити в договорі, щоб змінити його умови?;
  • захист інтересів за договором: відшкодування збитків, внесення забезпечення виконання договору про  закупівлю, застосування штрафних санкцій, застосування оперативно-господарських санкцій;
  • на кого покладає обов’язок Закон про публічні закупівлі укласти договір?
12:10  -13:00  Обідня перерва
13:00  -13:30
 Особливості укладення договору про закупівлю та внесення змін до істотних умов договору. Частина 2:
  • строки укладання договорів;
  • вимоги для укладання договору;
  • зміна істотних умов договору про закупівлю;
  • зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків коли може відбуватися і яким чином підтвердити та коли можна змінити?;
  • як діяти з договорами у зв’язку з постійним зростанням цін та зміною курсу валют?;
  • продовження дії договору на 20 відсотків на початку наступного року;
  • недійсність договору про закупівлю, судова практика.
13:30 – 14:00   Звітування за процедурами закупівлі:
  • проблеми автоматичного формування звіту про результати проведення процедури закупівлі;
  • коли необхідно розміщувати повідомлення про внесення змін до договору?;
  • звіт про виконання договору проблемні моменти та рішення суду;
14:00 – 14:10
 Перерва
14:10 - 15:40   Відповідальність замовника у закупівлях: короткий огляд. Державна аудиторська служба, як орган контролю у сфері публічних закупівель:
  • відповідальність замовника у закупівлях;
  • відповідальність замовника за статтею 164-14 КУпАП;
  • судова практика.
  Моніторинг закупівлі як вид державного фінансового контролю:
  • орган виконавчої влади, уповноважений на здійснення моніторингу;
  • що таке моніторинг закупівлі?;
  • період, протягом якого проводиться моніторинг;
  • підстави проведення моніторингу закупівлі;
  • строки при моніторингу закупівлі;
  • взаємодія замовника та Держаудитслужби під час проведення моніторингу;
  • висновок про результати проведення моніторингу та подальші дії замовника;
  • індикатори ризику: що і для чого?;
  • приклади результатів моніторингу окремих закупівель;
  • публічний модуль аналітики https://bi.prozorro.org як інструмент збору та аналізу даних щодо процедур у статусі моніторингу.
15:40 – 16:00  Тестування. Підсумки навчання. Бліц опитування з подарунками від редакції. 
 Відповіді на питання учасників навчання.