ГоловнаПослугиПередплата/АкціїКалендар навчаньНавчання / СемінариПрактичні матеріалиЖурналНормативна базаЕлектронний журналВаші питанняКонтактиПошук ДК 021:2015radnuk.localкурс валют
>
Тел.: +38(044)451-85-71
email: radnukdz@gmail.com
Передплатний індекс 89613

Новини

ОСТАННІ НОВИНИ:

24.06.2019

Останні події в сфері публічних закупівель


`
Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...

Премія Zakupki.Кращі та Digital.Кращі


`
Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...

Добірка новин за 20 червня


`
Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...

20.06.2019

По гарячих слідах моніторингу: коротко про основне.


`
Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...

5-денне практичне навчання: «Закупівлі від А до Я»

•Мета - навчити вас роботі з майданчиками, визначати предмет закупівлі по-новому, орієнтуватись у нововведеннях нового Закону «Про публічні закупівлі», формувати тендерний комітет та призначати уповноважену особу, встановлювати критерії оцінки, правильно проводити допорогові та надпорогові закупівлі, встановлювати вимоги до учасників. Та розповісти, як набуті навички допоможуть вам у повсякденній роботі в тендерному комітеті. 
•Завдання  – отримати достатньо знань для самостійного вирішення питань щодо публічних закупівель
Дата навчання  Ціна, грн. за 1 особу зі знижкою 20 %* Кінцева дата дії знижки Ціна, грн. після закінчення акційного періоду
1 - 5 липня 6 736,00 17.06.2019 8 420,00
 *Знижка 20% діє за умови оплати за два тижні до дати навчання (кінцевої дати дії знижки)
Для передплатників журналу «Радник в сфері держаних закупівель» знижка 15 %, на кожного учасника
Знижки не сумуються
Що Ви отримаєте:
- практичні заняття з використанням комп'ютерів;
- доступ до практичних матеріалів на сайті журналу http://radnuk.com.ua/distance/
- індивідуальні консультації під час тренінгу та по телефону після участі; 
- інформаційно-лекційне обслуговування; 
- конференц-набір; 
- бізнес-ланчі; 
- видача сертифікату про навчання, а також, за бажанням, захист дипломної роботи з отриманням диплому від редакції, та можливістю проходження стажування в редакції. 
Час
Тема виступу
 1-й день
9:15 - 09:30
  Реєстрація учасників. Відкриття навчання. Вступне слово.
09:30-10:30
 Законодавче регулювання у сфері публічних закупівель:
- Наказ №35 про допорогові закупівлі скасовано, чим його замінили та на які зміни чекати замовникам та учасникам?
- новий модуль в системі ProZorro як альтернатива допороговим закупівлям та  прямим договорам – Е-Каталог.
- Зміни у Наказ № 490 про затвердження форм документів, на що звернути увагу;
- Загальний огляд системи prozorro.gov.ua, рекомендації з реєстрації на майданчиках.
- Хто сплачує за проведення закупівель? Випадки, коли кошти повертають.
- Аналізуємо основні положення Закону про публічні закупівлі та підзаконні НПА.
- Допороги і надпороги: вартісні межі та особливості Закону про публічні закупівлі.
- Випадки, коли Закон про закупівлі не застосовують.
10:30-11:30
 Тендерний комітет та уповноважені особи замовника:
-  Хто може входити до складу тендерного комітету?
- В яких випадках замовник не створює тендерний комітет?
- Хто проводить допорогові та надпорогові процедури закупівель?
- Основні питання функціонування комітету та уповноваженої особи (як розподіляють повноваження, як складають поіменний протокол засідання комітету тощо).
- В яких випадках затверджуємо положення про тендерний комітет, а в яких — про уповноважену особу?
- Документи, які необхідні для забезпечення діяльності тендерного комітету.
- Нова посада — фахівець з публічних закупівель.
- Як правильно оформити рішення тендерного комітету (уповноваженої особи)?
- На кого оформити КЕП та хто саме має підписувати документи КЕП?
11:30-11:40
 Кава-перерва.
11:40-12:30
 Особливості визначення предмета закупівлі:
- Аналізуємо Порядок визначення предмета закупівлі, особливості визначення товарів і послуг.
- Як правильно прописувати предмет закупівлі?
- Рекомендації щодо використання 99999999-9.
- Сервіс визначення предмета закупівлі від КШЕ (KSE), пошук у ДК на сайті журналу «Радник в сфері державних закупівель».
- Судова практика: визнання договору недійсним через неподіл предмета закупівлі, відповідальність, передбачена за поділ предмета закупівлі, приклади ділення предмета закупівлі.
- Визначаємо предмет закупівлі ліків та яким чином закупити ліки за Нацпереліком.
- Особливості визначення предмета закупівлі послуг з поточного ремонту. Як провести процедуру в разі закупівлі поточного ремонту обладнання?
- Роботи: визначення предмета та проведення процедури закупівлі. Проектування, авторський нагляд, технічний нагляд — це послуги чи роботи?
- Купуємо еквівалент.
12:30-13:00  Бізнес – ланч
13:00-14:30  Планування закупівель: нюанси та судова практика
- Моніторинг цін з метою визначення очікуваної вартості закупівлі;
- Судова практика щодо моніторингу вартості закупівлі;
- Чи звертають увагу аудитори на очікувану вартість?;
- Плани ProZorro: чи реальність – закупівля з річного плану?;
- Інформація про які закупівлі відображається у річному плані?;
- Чим відрізняється додаток від річного плану?;
- Як краще планувати: на рік наперед чи поступово?;
- Складання, затвердження та оприлюднення річного плану (додатку) та змін до нього;
- Адміністративна відповідальність за не оприлюднення річного плану;
- Порядок придбання товарів, робіт і послуг у разі виникнення додаткової потреби, зекономлених коштів, перерозподілу та у інших подібних випадках;
- Додатково виділені кошти судова практика.
14:30-14:45  Кава-перерва
14:45-16:00   Практика на комп’ютері: 
- Оприлюднюємо річний план та додаток на веб-порталі Уповноваженого органу через майданчик; 
- оприлюднюємо інформацію через завантажений файл;
- вносимо зміни до плану та додатку;
- підписуємо документи КЕП.
 Підводимо підсумки інтерактивне тестування
2-й день
9:30–10:50  Допорогові закупівлі (звіт про укладені договори та допороговий аукціон):
- Принципи проведення допорогових закупівель;
- Проведення допорогових закупівель без застосування електронної системи;
- Звіт про укладенні договори: нюанси складання та строки для оприлюднення;
- Яку інформацію та/або документи по звіту про укладений договір розміщуємо в систему?; 
- Практичні рекомендації в розрізі окремих ситуацій;
- Перші кроки замовника при проведенні допорогового аукціону;
- Порядок створення допорогової закупівлі;
- Порядок проведення аукціону та визначення переможця;
- Порядок відміни закупівлі;         
- Терміни укладання допорогового договору; 
- Основні поради замовникам, щодо проведення допорогових торгів.
10:50 - 11:00  Кава-перерва
11:00 – 12:00  Практика:
- Створюємо допорогову закупівлю на електронному майданчику;
- Оприлюднюємо звіт про укладений договір на веб-порталі Уповноваженого органу через електронній майданчик;
- Портал громадсько моніторингу закупівель Dozorro
12:00 – 12:30  Бізнес – ланч
12:30–14:00  Особливості складання тендерної документації для процедури відкритих торгів:
- Чи необхідно використовувати примірну тендерну документацію?;
- Як правильно викладати тендерну документацію - одним файлом чи окремо з додатками?;
- Скільки пропозицій може подати один учасник?;
- В якій формі та яким способом учасники і замовники повинні подавати інформацію по закупівлям?
- Завірення документів учасника  печаткою: що змінилося?
- ЕЦП чи КЕП: що змінилося та вимагати від учасника чи ні?
- Якою мовою замовнику та учаснику подавати документи на закупівлю та що має врахувати замовник при формулюванні вимоги у тендерній документації щодо документів учасника?;
- Дискримінація та вимоги документації, які є дискримінаційними;
- Формальні помилки чи потрібно прописувати?;
- Санкційне законодавство та його роль у закупівлях;
- Забезпечення пропозиції та договору (форма, умови надання; умови повернення, ризики, які покриває забезпечення);
- Вимога еквіваленту: обов’язкова чи ні, як встановлювати таку вимогу?;
- Чи повинна тендерна документація містити обґрунтування закупівлі конкретного предмета закупівлі?;
- Чи повинні технічні, якісні характеристики предмета закупівлі передбачати застосування заходів із захисту довкілля?;
- Яким способом встановлювати вимогу  в тендерній документації щодо надання ліцензії та дозволу;
- Конструктор специфікацій від ProZorro: як сконструювати технічне завдання.
14:00–14:10  Кава-перерва
14:10–15:00  Методика оцінки тендерних пропозицій прописана в тендерній документації 
- критерії та методика оцінки за Законом про публічні закупівлі;
- нецінові критерії оцінки, як їх застосовувати.
15:00-16:00  Практичне заняття з формування тендерної документації
3-й день
9:30–10:50  Кваліфікаційні критерії стаття 16 Закону про публічні , як вимагати інформацію та документи від учасників?:
- Встановлення кваліфікаційних критеріїв згідно статті 16 Закону;
- На які предмети закупівлі не потрібно встановлювати кваліфікаційні критерії?;
- Практичний розгляд критерію - наявність обладнання та матеріально-технічної бази (практичні ситуації та приклади скарг по кваліфікаційному критерію);
- Практичний розгляд критерію - наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (практичні ситуації та приклади скарг по кваліфікаційному критерію);
- Практичний розгляд критерію  - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (практичні ситуації та приклади скарг по кваліфікаційному критерію);
- Приклади формування вимоги щодо «аналогічності договорів»;
- чи можна вимагати документи, які не передбачені законодавством?
Практичне заняття по кваліфікаційним критеріям
10:50–11:00  Кава-перерва
11:00–12:00  Вимоги до учасників за статтею 17 Закону про публічні закупівлі:
- Коли замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника?;
- Які є відкриті реєстри і як в них переглянути інформацію?;
- Які документи та інформацію вимагати від учасника, а які документи  від учасника-переможця за статтею 17 Закону?;
- Як перевірити інформацію, що учасника не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення?;
- Як перевірити інформацію, що учасник протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів (тендерів)?;
- Чи потрібно вимагати довідку МВС, та в якій формі, як її перевірити?;
- Як перевірити що учасник не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура?;
- Чи необхідно відхиляти учасника у разі якщо  у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація про кінцевих бенефіціарних власників контролерів ?;
- Чи необхідно в учасника та в учасника переможця вимагати антикорупційну програму?;
- Чи може замовник прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та відхилити тендерну пропозицію учасника у разі, якщо учасник має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів)?;
- На яку дату вимагати довідку про відсутність заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів);
- Як можна перевірити довідку про відсутність заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів)?;
     Практичне заняття на комп’ютерах. 
12:00–13:00  Бізнес – ланч
13:00–15:00  Процедура проведення відкритих торгів за Законом про публічні закупівлі
- Алгоритм проведення процедури відкритих торгів;
- Створюємо оголошення про закупівлю;
- Відповідаємо на питання учасників закупівлі;
- Вносимо зміни до тендерної документації;
- Розглядаємо тендерну пропозицію учасника: відхиляємо або визначаємо переможцем;
- Як правильно та на яких підставах  відмінити процедуру закупівлі або визнанти торги такими, що не відбулись;
- Строки укладення договору про закупівлю;
- Звіт за процедурою;
- Перегляд усіх документів сформованих за процедурою закупівлі на prozorro.gov.ua; 
- Про що можна дізнатись за допомогою пошуково-аналітичної системи - 007.org.ua;
Практичне заняття на комп’ютерах.
15:00–15:10  Кава-перерва
15:10–16:00  Практичне заняття щодо розгляду пропозиції учасника
4-й день
9:30–10:50  Особливості проведення відкритих торгів у разі, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує суму, еквівалентну для товарів і послуг - 133 тисячам євро; для робіт - 5150 тисячам євро:
- Особливості подання оголошення англійською мовою;
- Внесення змін в тендерну документацію;
- Особливості подання пропозицій учасниками;
- Яку інформацію учасник може визначити конфеденційною;
- Розгляд та відхилення тендерних пропозицій;
- Аукціон (оцінка);
- Рішення про намір укласти договір про закупівлю;
- Відміна процедури закупівлі;
- Договір про закупівлю;
- Звіт за процедурою
 Практичне заняття на комп’ютерах.
10:50-11:00  Кава-перерва
11:00-12:00  Обговорення основних питань у сфері закупівель з представником  МЕРТУ (Уповноваженого органу)
Рамкові закупівельні угоди
12:00-12:30  Бізнес – ланч
12:30–13:50  Порядок організації та проведення переговорної процедури закупівлі за новим Законом про публічні закупівлі:
- Підстави для  застосування переговорної процедури;
- “Підводні камені” проведення переговорної процедури на підставі двічі відмінених відкритих торгів;
- Які документи вимагати від учасника?;
- Алгоритм проведення переговорної процедури;
- Особливості оприлюднення рішення про намір укласти договір;
- Коли відміняємо переговорну процедури закупівлі;
- Особливості укладання договору по переговорній процедурі.
        Практичне заняття на комп’ютерах.
13:50–14:00  Кава- перерва
14:00–15:00   Звітування за процедурами закупівлі:
- Проблеми автоматичного формування звіту про результати проведення процедури закупівлі;
- Коли необхідно розміщувати повідомлення про внесення змін до договору?;
- Звіт про виконання договору проблемні моменти та рішення суду;
- модуль аналітики  - bi.prozorro.org.
15:00–16:00  Практичне заняття на комп’ютерах.  Підведення підсумків інтерактивне тестування
5-й день
9:30–11:00  Особливості укладення договору про закупівлю та внесення змін до істотних умов договору:
- які договори можна укладати без проведення процедур закупівель?;
- чи обов’язково включати в тендерну документацію проект договору?;
- чи вважається проект договору невід’ємною частиною тендерної документації?; 
- істотні умови договору, що обов’язково повинен містити договір;
- яку умову можна передбачити в договорі, щоб змінити його умови?;
- захист інтересів за договором: відшкодування збитків, внесення забезпечення виконання договору про  закупівлю, застосування штрафних санкцій, застосування оперативно-господарських санкцій;
- на кого покладає обов’язок Закон про публічні закупівлі укласти договір? 
- строки укладання договорів;
- вимоги для укладання договору;
- зміна істотних умов договору про закупівлю;
- зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків коли може відбуватися і яким чином підтвердити та коли можна змінити?;
- як діяти з договорами у зв’язку з постійним зростанням цін та зміною курсу валют?;
- продовження дії договору на 20 відсотків на початку наступного року;
- недійсність договору про закупівлю, судова практика.
11:00-11:10  Кава-перерва
11:10-12:30   Оскарження! На що потрібно звернути увагу замовнику? Практичні кейси оскарження від представника АМКУ:
- Теоретично-практичні аспекти оскарження за Законом про публічні закупівлі;
- Склад та повноваження постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг;
- Процедура розгляду скарги;
- Як потрібно діяти, якщо надійшла скарга: рекомендації замовнику;
- Узагальнені приклади  цікавих позицій постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
12:30–13:00  Бізнес – ланч
13:00–13:40  Органи які здійснюють контроль у сфері публічних закупівель:
- Повноваження контролюючих органів;
- Відповідальність замовника у закупівлях;
- Відповідальність замовника за статтею 164-14 КУпАП;
- Судова практика.
13:40–14:50  Моніторинг закупівлі як вид державного фінансового контролю:
- Що таке моніторинг та який орган виконавчої влади уповноважений на здійснення моніторингу?
- Період, протягом якого триває моніторинг.
- Підстави проведення моніторингу закупівлі.
- Строки при моніторингу закупівлі.
- Взаємодія замовника та Держаудитслужби під час проведення моніторингу.
- Висновок про результати проведення моніторингу та подальші дії замовника.
- Індикатори ризику: що і для чого?
- Приклади результатів моніторингу окремих закупівель.
- Публічний модуль аналітики https://bi.prozorro.org як інструмент збирання та аналізу даних щодо процедур у статусі моніторингу
14:50–15:30   Тестування. Підсумки навчання. Бліц опитування.
Відповіді на питання учасників навчання. Фуршет.