ГоловнаПослугиПередплата/АкціїКалендар навчаньНавчання / СемінариПрактичні матеріалиЖурналНормативна базаЕлектронний журналВаші питанняКонтактиПошук ДК 021:2015
>
Тел.: +38(044)451-85-71
email: radnukdz@gmail.com
Передплатний індекс 89613

ПІДВИЩЕННя ПРОФЕСІЙНОГО РІВНЯ ЗАМОВНИКІВ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ

Академія Радник запрошує замовників публічних закупівель відвідати навчання для підвищення своєї кваліфікації: «Аналізуємо зміни до ЗУ «Про публічні закупівлі»

Академія Радник створена на базі журналу «Радник в сфері державних закупівель». Наші лектори провідні експерти сфери закупівель.

Фахівці підвищать кваліфікацію, вивчать нові практики, отримають консультації і поспілкуються з однодумцями.
 
Програма навчання:
- Проаналізуємо ЗМІНИ до ЗУ "Про публічні закупівлі".
- аналізуємо зміни у сфері закупівель;
- як підготувати тендерну документацію щоб уникнути моніторингу та оскарження;
- особливості укладання договору про закупівлю та чи можна вносити зміни до істотних умов;
- індикатори ризиків: що і для чого?;
- алгоритми для уникнення порушень в публічних закупівлях.
Про що дізнаєтесь?
 Нову інформацію та про зміни в законодавстві щодо впровадження е-Каталогу. Дізнаєтесь про скасування Наказу №35 про допорогові закупівлі, чим його замінили та на які зміни чекати замовникам та учасникам, нові інноваційні впровадження на майданчиках, плани ProZorro на майбутнє, ЕЦП чи КЕП (що змінилося та вимагати від учасника чи ні). Розглянемо порушення, виявлені після моніторингу в тендерній документації, розповімо, що робити з договорами у зв’язку з постійним зростанням цін, покажемо цікаві рішення колегії Антимонопольного комітету, судову практику та висновки щодо моніторингу й навчимо проводити закупівлі ефективно та без помилок.  

Для тих, хто вже розпочав працювати за Законом "Про публічні закупівлі."

Поспішайте кількість місць обмежена. 
 

Навчання проводитимуть фахівці у сфері публічних закупівель.

На запитання відповідатиме: або представник МЕРТУ, або представник Державної казначейської служби, або представник Державної аудиторської служби України.

Вартість участі у навчання — 1490 грн. 
 

Можлива участь у навчанні за листом, що гарантує оплату.

Заявка на участь у навчання (ЗАВАНТАЖИТИ ЗАЯВКУ)

Варіанти проживання у готелях м. Київ. ЗАВАНТАЖИТИ

ДАТИ ПРОВЕДЕННЯ:

17 грудня м. Київ
Також замовляйте семінари, навчання та підвищення кваліфікації по публічних закупівлях у Вашому місті за доступними цінами.

Заявка на участь у навчанні (ЗАВАНТАЖИТИ ЗАЯВКУ)

Аудіо та відеозйомка заборонена.

Щоб взяти участь у навчанні, прохання заповнити заявку (ЗАВАНТАЖИТИ ЗАЯВКУ) та відправити:

факсом: (044) 451-85-71
або e-mail:  radnukdz@gmail.com
  З питань детальної інформації та реєстрації звертайтеся за тел. (044) 451-85-71

У вартість участі у навчання входять:
- роздаткові матеріали (Посібник для Замовників нового формату з урахуванням останніх змін Законодавства у сфері публічних закупівель, блокнот, ручка, календарі, папка);
- доступ до практичних матеріалів на сайті журналу http://radnuk.com.ua/distance/
- індивідуальні консультації під час тренінгу та по телефону після участі; 
- інформаційно-лекційне обслуговування; 
- конференц-набір; 
- бізнес-ланч; 
- видача сертифікатів про навчання.