>
Тел.: +38(044)451-85-71
email: radnukdz@gmail.com
Передплатний індекс 89613

Новини

25.09.2017

Зустріч бізнес-клубу «ПоРадник для Учасника» 04.10.2017.

Особливості оскарження публічних закупівель

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
25.09.2017
Читати всю статтю ...

Перелік помилок учасників та рекомендації щодо уникнення цих помилок.

Є люди, що не роблять помилок. Це ті, за кого думають інші.
 

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
22.09.2017
Читати всю статтю ...

Підсумки навчання для замовників 14-15 вересня 2017 року на тему

«Закон України “Про публічні закупівлі” від теорії до практики. Особливості роботи з майданчиками та веб-порталом prozorro.gov.ua»

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
22.09.2017
Читати всю статтю ...

БАНКІВСЬКА ГАРАНТІЯ В ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЛЯХ – ЯК БУТИ

велика кількість банківських гарантій не відповідають умовам тендерної документації та слугують підставою для відхилення пропозиції учасника

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
22.09.2017
Читати всю статтю ...

Повний супровід відкритих торгів

  Ви збережете свій дорогоцінний час та нервову систему, якщо скористаєтесь послугами із проведення повного супроводу закупівлі. Наш досвід і професійні вміння, які ми постійно вдосконалюємо, постійно перебуватимуть на сторожі Ваших інтересів та спокою. 
 Гарантуємо 100% захист від контролюючих та правоохоронних органів у питаннях, пов’язаних з проведеними процедурами. 
Повний супровід процедури відкритих торгів з нами — це проведення процедури без порушень, з підготовкою всіх необхідних документів, передбачених законодавством, з дотриманням строків, установлених чинним законодавством (попередньо повідомляємо Вам про ці строки) та максимальним захистом при перевірках та скаргах. 
Вартість послуги – від 2880,00 грн за одну процедуру.

Супровід відкритих торгів це:

-    допомога (за необхідності) в реєстрації замовника на будь-якому із майданчиків системи прозоро;
-    допомога у правильності визначення предмета закупівлі  а також  підготовці та оприлюднення річного плану закупівель та змін до нього;
-    підготовка та подача на оприлюднення всіх необхідних документів що стосуються даної процедури закупівлі (протоколів тендерного комітету/ рішень уповноваженої особи, оголошення, тендерної документації з усіма необхідними додатками, повідомлення про намір укласти договір, протоколу відхилення, договорів, змін до договорів та звітів про їх виконання,  тощо)
-    підготовка оголошення на англійській мові (у разі проведення міжнародної процедури відкритих торгів)
-    усні та письмові консультації з будь-яких питань що виникають в ході проведення процедури
-    перевірка пропозицій 2-х учасників на відповідність вимогам тендерної документації замовника та перевірка інформації щодо них у відкритих державних реєстрах;
-    допомога в підготовці та оприлюдненні коротких відповідей на звернення учасників в системі.
-    Допомога у написанні відповідей на акти/звернення/ запити  перевіряючи,  контролюючих органів

 тел./факс:
(044) 451-85-71

radnukdz@gmail.com