>
Тел.: +38(044)451-85-71
email: radnukdz@gmail.com
Передплатний індекс 89613

Новини

ОСТАННІ НОВИНИ:

21.09.2018cal

Smarttender обирай - інфо тримай…


Хто здійснюватиме моніторинг публічних закупівель?

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
20.09.2018cal

20.09.2018

13 вересня 2018 року на засіданні Антимонопольного комітету України прийнято рішення


про надання дозволу на концентрацію інтернет-супермаркету «Rozetka» і групи компаній «EVO».

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
20.09.2018cal

Перший електронний майданчик приєднався до партнерської програми Openmarket з продажу арештованого майна


19 вересня комісія Міністерства юстиції України прийняла рішення

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...

Повний супровід відкритих торгів

  Ви збережете свій дорогоцінний час та нервову систему, якщо скористаєтесь послугами із проведення повного супроводу закупівлі. Наш досвід і професійні вміння, які ми постійно вдосконалюємо, постійно перебуватимуть на сторожі Ваших інтересів та спокою. 
 Гарантуємо 100% захист від контролюючих та правоохоронних органів у питаннях, пов’язаних з проведеними процедурами. 
Повний супровід процедури відкритих торгів з нами — це проведення процедури без порушень, з підготовкою всіх необхідних документів, передбачених законодавством, з дотриманням строків, установлених чинним законодавством (попередньо повідомляємо Вам про ці строки) та максимальним захистом при перевірках та скаргах. 
Супровід відкритих торгів це:

-    допомога (за необхідності) в реєстрації замовника на будь-якому із майданчиків системи прозоро;
-    допомога у правильності визначення предмета закупівлі  а також  підготовці та оприлюднення річного плану закупівель та змін до нього;
-    підготовка та подача на оприлюднення всіх необхідних документів що стосуються даної процедури закупівлі (протоколів тендерного комітету/ рішень уповноваженої особи, оголошення, тендерної документації з усіма необхідними додатками, повідомлення про намір укласти договір, протоколу відхилення, договорів, змін до договорів та звітів про їх виконання,  тощо)
-    усні та письмові консультації з будь-яких питань що виникають в ході проведення процедури
-    перевірка пропозицій 2-х учасників на відповідність вимогам тендерної документації замовника та перевірка інформації щодо них у відкритих державних реєстрах;
-    допомога в підготовці та оприлюдненні коротких відповідей на звернення учасників в системі.
-    Допомога у написанні відповідей на акти/звернення/ запити  перевіряючи,  контролюючих органів

5.1) повний супровід  процедури відкритих торгів у т.ч. розробка проекту річного плану закупівель та протоколу; підготовка/перевірка тендерної документації, перевірка документів по формуванню тендерного комітету; перевірка двох пропозицій учасників**, визначення переможця, опарилюднення звіту про виконання договору, оприлюднення інформації пов’язаної з додатковими  угодами,  письмові та усні консультації з питань, що виникають в ході проведення процедури)

товари та послуги - від 3900 грн;

роботи – від 6900 грн.*

5.2) додаткова публікація тендерної документації з річним планом закупівлі на сайті виконавчого органу міської ради/іншого виконавчого органу державної влади (у разі потреби)

450 грн.

5.3.  окремо розробка тендерної документації (крім технічної частини)

1500 грн. – товарів, послуг

2100 грн.  – роботи

5.4. окремо перевірка  тендерної документації  підготовленої замовником

1500 грн. – товарів, послуг

2100 грн.  - роботи

*залежно від складності,терміновості та кількості  послуг може бути додатково узгоджена ціна

** перевірка кожної додаткової пропозиції учасника процедури закупівлі: +750 грн..

тел./факс:
(044) 451-85-71

radnukdz@gmail.com