>
Тел.: +38(044)451-85-71
email: radnukdz@gmail.com
Передплатний індекс 89613

Новини

25.09.2017

Зустріч бізнес-клубу «ПоРадник для Учасника» 04.10.2017.

Особливості оскарження публічних закупівель

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
25.09.2017
Читати всю статтю ...

Перелік помилок учасників та рекомендації щодо уникнення цих помилок.

Є люди, що не роблять помилок. Це ті, за кого думають інші.
 

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
22.09.2017
Читати всю статтю ...

Підсумки навчання для замовників 14-15 вересня 2017 року на тему

«Закон України “Про публічні закупівлі” від теорії до практики. Особливості роботи з майданчиками та веб-порталом prozorro.gov.ua»

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
22.09.2017
Читати всю статтю ...

БАНКІВСЬКА ГАРАНТІЯ В ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЛЯХ – ЯК БУТИ

велика кількість банківських гарантій не відповідають умовам тендерної документації та слугують підставою для відхилення пропозиції учасника

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
22.09.2017
Читати всю статтю ...

Супровід допорогових електронних закупівель:

-    допомога (за необхідності) в реєстрації замовника на будь-якому із майданчиків системи прозоро;
-    допомога у правильності визначення предмета закупівлі  а також  підготовці та оприлюднення додатку до річного плану закупівель та змін до нього;
-    підготовка та подача на оприлюднення всіх необхідних документів що стосуються електронної допорогової закупівлі (протоколів тендерного комітету/ рішень уповноваженої особи, оголошення, вимог до учасників, договорів, тощо)
-    усні та письмові консультації з будь-яких питань що виникають в ході проведення процедури;
-    перевірка пропозицій учасників (2-х) на відповідність вимогам оголошення/перевірка інформації щодо них у відкритих державних реєстрах;
-    допомога в написанні відповідей на вимоги учасників 
Вартість послуги складає - 3 процедури - 900 грн.

Для замовлення супроводу звертайтесь:

тел./факс:
(044) 451-85-71

radnukdz@gmail.com