РОЗДIЛ • Ваші питання

Надаємо відповіді на запитання у сфері публічних закупівель України



Ірина
07.06.2018 11:58

Якщо строк дії договору закінчується 31.12.2018 року, а станом на 20.05.2018 року зобов'язання по договору вже виконані. Чи можна робити звіт про виконання договору, не чекаючи 31.12.2018 року, якщо з моменту виконання договору пройшло більше 3-х днів?


Віталій
07.06.2018 10:45

Добрий день! Згідно пункту 2 частини першої статті 4 Закону України 'Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень' (далі - Закон) державній реєстрації прав підлягають речові права, похідні від права власності, зокрема, право користування (найму, оренди) будівлею або іншою капітальною спорудою (їх окремою частиною), що виникає на підставі договору найму (оренди) будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини), укладеного на строк не менш як три роки. Відповідно до пункту 1 частини першої статті 2 Закону державна реєстрація речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень (далі - державна реєстрація прав) - офіційне визнання і підтвердження державою фактів набуття, зміни або припинення речових прав на нерухоме майно, обтяжень таких прав шляхом внесення відповідних відомостей до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно. Відповідно до частини другої статті 793 § 4 Цивільного кодексу України договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини) строком на три роки і більше підлягає нотаріальному посвідченню. Згідно частини першої статті 794 Цивільного кодексу України право користування нерухомим майном, яке виникає на підставі договору найму будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини), укладеного на строк не менш як три роки, підлягає державній реєстрації відповідно до закону. Під час проведення процедури закупівлі 'Відкриті торги' згідно Закону України 'Про публічні закупівлі' учасником надано договір оренди вагового обладнання (Ваги автомобільні РС-30Ц13А), укладений між ТОВ '1' і ТОВ '2' 21 травня 2018 р. Термін дії даного договору становить з дати його укладення до 31 грудня 2021 року, що є більше трьох років. Чи підлягає зазначений договір оренди вагового обладнання (Ваги автомобільні РС-30Ц13А) нотаріальному посвідченню або право користування нерухомим майном підлягає державній реєстрації відповідно до закону? Якщо підлягає, то нотаріальному посвідченню чи державній реєстрації та підстава для відхилення тендерної пропозиції? Дякую


Валентина
06.06.2018 13:48

Доброго дня! Підкажіть, будь ласка, Замовником було двічі оголошено відкриті торги на закупівлю дров паливних. І двічі торги було відмінено по причині подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій (була подана одна пропозиція, і двічі тим самим учасником). Чи можемо ми застосувати переговорну процедуру згідно п.4 ст.35 Закону України 'Про публічні закупівлі' - якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників? Чи для того, щоб застосувати переговорну процедуру взагалі немає бути подано жодної пропозиції? Чи може бути одна?


Зоя
05.06.2018 10:17

Доброго дня! Згідно ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженного органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2,3,5,6 і 8 частини першої та частиною другою статті 17». Переможець завантажує документи в електрону систему чи надає на паперових носіях?.

Відповідь: Доброго дня. По перше, прошу звернути увагу що в ч.3 ст.17 Закону України ?Про публічні закупівлі? не встановлено, що документальне підтвердження по ч.2 ст.17 Закону подається в п’ятиденний строк. Дана вимога стосується лише ч.1 ст.17 Закону. Отже строк документального підтвердження по ч.2 ст.17 Закону встановлюється замовником самостійно. Щодо Вашого запитання, то слід зазначити, що спосіб подання документального підтвердження відсутності підстав визначених пунктами 2,3,5,6 і 8 ч.1 і ч.2 ст.17 Закону чітко не встановлено, з даної позиції виходять як судові органи так АМКУ. Але звертаємо увагу, що згідно ч. 1 ст. 14 Закону подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Тому рекомендуємо передбачати спосіб та форму подання документів саме в електронній формі. Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» запрошує Вас прийняти участь у навчаннях та семінарах-тренінгах для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. З розкладом занять та більш детальною інформацією про те, як зареєструватись на навчання, Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie, або за номером телефону (044) 451-85-71. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.

Людмила
05.06.2018 09:16

Будь ласка допоможіть розібратися. Ми міська рада хочемо зробити закупівлю енергосервісу: «Заміна світильників вуличного освітлення з використанням енергозберігаючих технологій в м. Б. К-ської області (реконструкція або модернізація)» ДК 021-2015: 45310000-3 – Електромонтажні роботи.Кошти за вуличне електроенергію оплачує комунальне підприємство, яке підпорядковане міській раді. 1.Чи являється Комунальне підприємство міської ради замовником в розумінні ЗУ «Про запровадження нових інвестиційних можливостей, гарантування прав та законних інтересів суб’єктів підприємницької діяльності для проведення масштабної енергомодернізації? 2.Чи є правильно в розумінні ЗУ «Про публічні закупівлі» замовником та розпорядником коштів (кошти будуть учасника!)Комунальне підприємство міської ради ? 3.Чи потрібно згода на проведення даної модернізації від власників електромереж? Якщо да, то що конкретно нада (які документи)? 4.Могли б ви надати хоть приблизний перелік документів для технічної кваліфікації учасника? 5.Які найперші дії міської ради щоб розпочати закупівлю енергосервісу? Дуже дякуємо за ваші відповіді, вони дуже допомогають в роботі членам тендерних комітетів - простим не спеціалістам в таких галузях!!!

Відповідь: Доброго дня. З наданої інформації не можливо зробити однозначні висновки за результатами яких повинна бути надана відповідь. По першому та другому питанню слід відмітити, що визначення замовника дається в п.9 ч.1 ст.1 Закону України ?Про публічні закупівлі?: замовники - органи державної влади, органи місцевого самоврядування та органи соціального страхування, створені відповідно до закону, а також юридичні особи (підприємства, установи, організації) та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з таких ознак: юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів; органи державної влади чи органи місцевого самоврядування або інші замовники володіють більшістю голосів у вищому органі управління юридичної особи; у статутному капіталі юридичної особи державна або комунальна частка акцій (часток, паїв) перевищує 50 відсотків. До замовників також належать юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання та відповідають хоча б одній з таких ознак: органам державної влади, органам влади Автономної Республіки Крим, органам місцевого самоврядування належить частка у статутному капіталі суб’єкта господарювання в розмірі більше ніж 50 відсотків або такі органи володіють більшістю голосів у вищому органі суб’єкта господарювання чи правом призначати більше половини складу виконавчого органу або наглядової ради суб’єкта господарювання;наявність спеціальних або ексклюзивних прав. Отже якщо комунальному підприємство притаманна хоча б одна з наведених ознак воно є замовником в розумінні закону. При цьому слід звернути увагу, що Закон не пов’язує визначення замовника з походженням коштів (власні, запозичені, виділені чи інш). Також не зовсім зрозуміло в якому розумінні кошти будуть надаватися учасником і чому закупівлю буде проводитися міською радою, а кошти буде надавати комунальне підприємство. По третьому питанню можна порекомендувати звернутися оскільки з наданого запитання не вбачається в чому буде полягати модернізація або реконструкція. Можливо в результаті вчинененої модернізації чи реконструкції власник електромережі не зможе забезпечити електропостачання. Для звернення необхідно подати лист про надання погодження в довільній формі та документи щодо проектних рішень щодо модернізації чи реконструкції. Щодо четвертого питання, то слід звернути увагу, що Законом України ? «Про запровадження нових інвестиційних можливостей, гарантування прав та законних інтересів суб’єктів підприємницької діяльності для проведення масштабної енергомодернізації? встановлено виключний перелік вимог до тендерної документації та учасника. Зокрема передбачається встановлення одного чи кількох кваліфікаційних критеріїв згідно ст. 16 Закону України ?Про публічні закупівлі?, а саме, наявність матеріально-технічної бази та обладнання, наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, наявність документально підтвердженого досвіду виконання технічних та організаційних енергозберігаючих (енергоефективних) та інших заходів. Щодо п’ятого запитання, то для проведення процедури закупівлі слід сформувати тенндерну документацію, вимоги до якої передбачено ст.3 Закону України ? «Про запровадження нових інвестиційних можливостей, гарантування прав та законних інтересів суб’єктів підприємницької діяльності для проведення масштабної енергомодернізації?. Наголошуємо, що надання відповіді має грунтуватися не на загальних питання, а на наданні кокретних рекомендацій з врахуванням відповідної документації, що не може бути предметом розгляду на сторінках нашого сайту. Статтю про закупівлю енергосервісу Ви можете прочитати в Журналі № 1 (76) за січень 2018 року на стор. 17 -22. Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» запрошує Вас прийняти участь у навчаннях та семінарах-тренінгах для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. З розкладом занять та більш детальною інформацією про те, як зареєструватись на навчання, Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie, або за номером телефону (044) 451-85-71. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.

Наталія
04.06.2018 21:03

Що робити коли учасник на відкритих торгах неправильно вказав суму пропозиції на Прозоро. Його пропозиція в Прозоро найбільш економічно вигідна, але учасником надано листа, в якому сума пропозиції більша від суми другого учасника. Що в таких випадках робити Замовнику?Дякую.

Відповідь: Доброго дня! Для надання правильної відповіді нам необхідно більш детально ознайомитися з ситуацією та документами, прохання надати Ваш контактний номер для зв’язку.

Валентина
04.06.2018 14:44

Ми комунальне підприємство. Виступаємо Замовниками в розумінні ЗУ « Про публічні закупівлі» згідно п.1ч.1.ст.2. В травні місяці виграли тендер на виконання робіт по поточному ремонту вулиці на суму 8749000,00 грн з ПДВ. Для виконання робіт будемо залучати субпідрядну організацію . Вартість субпідряду -50%. Питання: Чи потрібно проводити тендер на суму субпідрядних робіт?Чи потрібно оприлюднювати Звіт про укладені договори , якщо потреба в тендері відсутня?

Відповідь: Доброго дня. Дане питання на законодавчому рівні не врегульовано. Разом з тим МЕРТУ притримується тієї точки зору, що зважаючи на те, що вже було проведено закупівлю, яка проводиться з метою визначення її вартості, то проводити закупівлю у субпідрядника не вимагається. В той же час виключний перелік закупівель на які не розповсюджується Закон України ?Про публічні закупівлі? не містить можливості закупівлі супідрядних робіт без проведення тендерної процедури за умови якщо вже було проведено закупівлю на весь обсяг будівництва. Зважаючи на це проведення тендеру на закупівлю субпідрядних робіт є обов’язковим. Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» запрошує Вас прийняти участь у навчаннях та семінарах-тренінгах для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. З розкладом занять та більш детальною інформацією про те, як зареєструватись на навчання, Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie, або за номером телефону (044) 451-85-71. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.

Лебединський Максим Анатолійович
04.06.2018 11:14

Доброго дня! 03.05.06р. Замовником оголошено процедуру відкритих торгів. 18.05.2018р. Учасником подано пропозицію з документами відповідно до вимог ТД, в яку входили документи, які підтверджують повноваження посадової особи учасника на підпис тендерної пропозиції та договору про закупівлю в разі визнання переможцем(довідка про уповноважену особу, довіреність, протокол загальних зборів учасників та інші (умовно це громадяни «Іванов»)). 25.05.2018р. Учасника визнано переможцем та опубліковано повідомлення про намір укладення договору. 30.05.2018р. власником підприємства учасника змінено керівника на іншу особу (Умовно громадянин «Петров»). Тобто на особу, документи на право підпису тендерної пропозиція та найважливіше договору про закупівлю, по якій відсутні в складі тендерної пропозиції. Питання: яким чином необхідно поступити, щоб укласти договір про закупівлю і не порушити норми закону, враховуючи те, що змінено посадову особу, яку уповноважено підписувати договір? Можливо надання новим керівником («Петровим») довіреності або наказу на підпис договору про закупівлю особі (Іванову), яку зазначено в документах тендерної пропозиції?

Відповідь: Доброго дня. Зважаючи на те, що умовами тендерної документації встановлено вимогу щодо особи, яка підписала тендерну пропозиції та має право на підписання договору про закупівлю та те, що вже визначено учасника переможцем процедури закупівлі, учасник-переможець повинен надати документальне підтвердження відповідно до п.6 ч.1 ст. 17 Закону про публічні закупівлі на службову (посадову) особа учасника (Іванова), яка підписала тендерну пропозицію, про те, що ця особа не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку. Документальним підтвердженням зазвичай визначається відповідна довідка видана МВС. Під час підписання договору учасник-переможець надає замовнику документ що підтверджує право уповноваженої особи-керівника учасника (Петрова) на підписання договору. Це може бути наказ про прийняття на роботу та відповідний протокол загальних зборів засновників про призначення керівника. Повноваження керівника учасника на підписання договорів про закупівлю визначаються на підставі повноважень визначених в статуті підприємства. Акція - «Зберіть усю колекцію електронних журналів «Радник в сфері державних закупівель»». Оформивши доступ до програми «Радник – Інфо» на весь 2018 рік за 1800 грн та отримай усі попередні електронні номери з 2011 року у подарунок. Детальніше за номером (044) 451-85-71.

Володимир
04.06.2018 11:02

Добрпого дня! Допоможіть розібратись з питанням.Ми бюджетна установа, виконали поточний ремонт в цьому році підрядним способом адмінбудівлі №2 на суму 190,00 тис.грн.На даний час виникла нагальна потреба виконати за рахунок поточного ремонту, ремонт ганку центрального входу в адмінбудівлю №2, в зв’язку з його аварійностю, що виникла внаслідок неблагосприятливих погодних умов, орієнтовно на суму 85,00 тис.грн.Чи можливо виконати і в якій спосіб без порушення Закону, вказаний додатковий ремонт, адже загальна сума ремонту в 2018 році на одну будівлю буде дорівнювати 275,00 тис.грн. Дякую за відповідь. q

Відповідь: Доброго дня. Для надання відповіді наданої інформації недостатньо. При виборі способу закупівлі слід виходити з того коли Вам було виділено (затверджено) асигнування на закупівлю ремонту ганку з орієнтовною вартістю 85 тис. грн. У випадку якщо на час проведення закупівлі поточного ремонту на суму 190 тис. грн. не було виділено (затверджено) асигнування на 85 тис. грн для проведення ремонту ганку, то другу закупівлю слід відокремлювати від першої закупівлі (без об’єднання сум) та можливо укласти прямий договір або провести допорогову закупівлю в системі Прозоро. В той же час, якщо на момент проведення першої закупівлі було виділено (затверджено) асигнування як для цієї закупівлі так і для закупівлі поточних робіт на суму 85 тис. грн, то замовник зобов’язаний провести процедуру закупівлі (відкриті торги, конкурентний діалог, переговорну процедуру) на обидві суми, навіть якщо закупівлю буде проводитися окремо. При цьому замовник може закупити обидві закупівлі в межах однієї процедури закупівлі як з виділенням лотів так і без такого виділення. Замовник також має право провести дві процедури закупівлі по кожному виду поточного ремонту окремо. Додаткову інформацію можна отримати на сторінках 38-42 журналу ?Радник в сфері державних закупівель № 10(61) жовтень 2016. Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» запрошує Вас прийняти участь у навчаннях та семінарах-тренінгах для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. З розкладом занять та більш детальною інформацією про те, як зареєструватись на навчання, Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie, або за номером телефону (044) 451-85-71. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.

Віолетта
04.06.2018 10:40

Добрий день! Підкажіть, будь-ласка, з наступного питання. Відповідно до ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р., якщо вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 50 тис. грн. та менше за вартість, встановлену у абз. 2,3 част. 2 цієї статті, замовники обов’язково оприлюднюють звіт про укладений договір. Форма звіту затверджена наказом Мінекономрозвитку №490. Прошу уточнити, якщо договором передбачено самовивіз товару Замовником зі складу Постачальника, то як правильно прописати в звіті про укладений договір п. 12. «Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг»: це адреса замовника чи склад Постачальника? Наприклад, договором передбачено: місце поставки товару: EXW- склад Постачальника, м. Запоріжжя.

Відповідь: Доброго дня. В даному випадку в п.12 ?Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг? Звіту про укладені договори прописуємо EXW- склад Постачальника (адреса складу), м. Запоріжжя. Додаткову інформацію можна отримати на сторінках 37-40 журналу ?Радник в сфері державних закупівель № 8(71) серпень 2017 та стор. 15-18 журналу ?Радник в сфері державних закупівель № 11(62) листопад 2016. Акція - «Зберіть усю колекцію електронних журналів «Радник в сфері державних закупівель»». Оформивши доступ до програми «Радник – Інфо» на весь 2018 рік за 1800 грн та отримай усі попередні електронні номери з 2011 року у подарунок. Детальніше за номером (044) 451-85-71.

Анатолій
01.06.2018 16:38

Замовник проводить процедуру закупівлі капітального ремонту, відкриті торги. На розгляді Учасник в пропозиції якого встановлено наступне: Згідно з вимогами тендерної документації: 1) Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати «Календарний графік» виконання робіт згідно рекомендацій Мінрегіонбуду, затверджених наказом № 2 від 13.01.2009 року. Учасником подано календарний графік, в якому враховані не всі види робіт згідно технічного завдання, що не відображає реальні терміни виконання робіт. Чи необхідно відхилити пропозицію Учасника в даному випадку? 2) Учасник у складі тендерної документації надав «Відомість ресурсів» до зведеного кошторису із завищеною вартістю матеріалів, а саме - 6 969 165,43 грн відносно кошторисної документації об’єкту капітального ремонту, що становить – 5 918 396,36 грн, виготовленої Проектно-вишукувальним інститутом. Чи потрібно відхилити пропозицію Учасника в даному випадку? 3) Чи можна вважати договір надання будівельних послуг, що наданий Учасником закупівлі відповідним (аналогічним) договору оренди обладнання, що чітко визначається в тендерній документації? Чи може бути це підставою для відхилення пропозиції Учасника, якщо в тендерній документації вимагається надання довідки у формі таблиці за підписом уповноваженої посадової особи Учасника з інформацією щодо наявної матеріально-технічної бази і обладнання та підтверджуючі документи щодо власності (завірена копія балансової відомості або інвентаризаційної відомості, копія договору оренди обладнання або рахунки фактури з відміткою про оплату по зазначеному в довідці обладнанню або інші документи, що підтверджують право власності на обладнання та матеріально-технічної бази). Учасник повинен мати обладнання та матеріально-технічну базу, необхідну для виконання робіт з даного предмету закупівлі.

Відповідь: Доброго дня. Наданої інформації не достатньо для надання повної і однозначної відповіді. Разом з тим можемо надати наступні відповіді. По першому пункту слід відмітити, що для того щоб надати правильну відповідь треба знати дослівну вимогу тендерної документації. У тому випадку якщо запитання повністю відповідає умовам тендерної документації, то вважаємо, що відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції. Відповідно до наказу Мінрегіонбуду від 13.01.2009 № 2 ?Про оприлюднення Рекомендацій зі складання додатків до договору підряду в капітальному будівництві? наведений в таблиці 1 календарний графік виконання робіт не є обов’язковим до застосування, а є рекомендований і сторони можуть від нього відступати. Крім того учасник може зазначити, що в складі робіт наведених в поданому ним календарному графіку включено і інші види робіт, що необхідно для виконання всього будівництва. Слід звернути увагу на те, що тендерна документація не містить обов?язкової умови щодо зазначення в календарному плані всіх видів робіт, що є предметом закупівлі. Також тендерна документація не містить обов’язковості для подання учасником календарного плану згідно таблиці 1 Рекомендацій. По другому запитанню також відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції оскільки виключні підстави для відхилення тендерної пропозиції визначені в ст.30 Закону України ?Про публічні закупівлі?. Серед передбачених цією статтею підстав не передбачено підставою для відхилення невідповідність відомості ресурсів наданої учасником відомості ресурсів розробленою проектною організацією. В даному випадку слід виходити з того, що вартість тендерної пропозиції не повинна перевищувати очікувану вартість замовника (хоча ч.2 ст.31 Закону про публічну закупівлю надає право учаснику подавати пропозицію, що є більше очікуваної вартості і замовник має право, а не зобов’язаний визнати такими, що не відбулися). Законодавство України не забороняє відступати від кошторисної документації, що міститься в складі ПКД. По третьому запитанню відповідь повинна грунтуватися на вимогах тендерної документації і документів, що надано учасником оскільки кожне слово може змінити зміст відповіді. З даного запитання вбачається, що замовником вимагаються документи на підтвердження права власності. Проте не є зрозумілим чи то повинно бути право власності учасника, чи право власності особи, яка буде надавати послуги (субпідрядника), чи право власності власника переданого в оренду майна. Виходячи з цього не зовсім зрозумілим є посилання на надання договору оренди обладнання, адже тендерна документація не містить такої вимоги і договір оренди не є підтверджуючим документом щодо власності на орендоване майно.. З наведених Вами запитань вбачається необхідність надання учасником документів про право власності власника майна (орендодавцю, субпідряднику та інш.). Таким чином надати стверджувальну відповідь на Ваші запитання можливо лише після детального ознайомлення з матеріалами тендерної пропозиції та матеріалами тендерної документації. Додаткову інформацію можна отримати на сторінках 8-13 журналу ?Радник в сфері державних закупівель № 7(70) липень 2017. Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» запрошує Вас прийняти участь у навчаннях та семінарах-тренінгах для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. З розкладом занять та більш детальною інформацією про те, як зареєструватись на навчання, Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie, або за номером телефону (044) 451-85-71. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.

Ніна
01.06.2018 10:36

Шановні консультанти, в мене питання щодо річного плану закупівель. Ми робимо річний план в началі року згідно затвердженого кошторису. Зараз я чую інформацію, що його необхідно робити по факту. Необхідно щось купити, заключили договір і внесли це в додаток до плану, і так дальше. Це дійсно так? Де про це можна прочитати? Дякую.

Відповідь: Доброго дня! Відповідно до ч.1 ст. 4 Закону України ?Про публічні закупівлі? закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Річний план, додаток до річного плану та зміни до них безоплатно оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель протягом п’яти днів з дня їх затвердження. Отже, спочатку необхідно затвердити річний план закупівель, а лише після цього розпочати процедуру закупівлі. Законодавством про публічні закупівлі не передбачається можливість здійснювати закупівлі без затвердження річного плану закупівель/додатку до річного плану закупівель. Разом з тим ми не рекомендуємо складати річний план закупівель/додаток до річного плану закупівель на початку року на весь рік, а рекомендуємо затверджувати ці документи та їх оприлюднювати по мірі необхідності проведення закупівель. Наприклад, якщо необхідно провести закупівлю в червні, то замовник може затвердити річний план/додаток до річного плану в червні і в цей же день розпочати закупівлю (оголосити закупівлю в системі Прозоро, оприлюднити звіт про укладені договори). Але основним правилом повинно бути: спочатку річний план/додаток до річного плану, а вже потім закупівля. Акція - «Зберіть усю колекцію електронних журналів «Радник в сфері державних закупівель»». Оформивши доступ до програми «Радник – Інфо» на весь 2018 рік за 1800 грн та отримай усі попередні електронні номери з 2011 року у подарунок. Детальніше за номером (044) 451-85-71.

Снежана
01.06.2018 09:21

Доброго дня! Замовник провів торги на придбання фарби з очікуваною вартістю 40000,00 грн.Пропозиція переможця 17300,46 грн.Якість товару переможця краща ніж вимагалась, кваліфікаційним критеріям відповідає. В технічних вимогах замовником вимагалось 67,6 кг, тендерна пропозиція переможця 70 кг. Чи обов'язково ми повинні відхилити цю пропозицію за ч.4, п.1, ст.30 Закону України 'Про публічні закупівлі'.

Відповідь: Доброго дня. Зважаючи на те, що учасником запропоновано кількість товару, що не передбачено умовами тендерної документації, замовник повинен відхилити тендерну пропозицію учасника на підставі п.4 ч.1 ст.30 Закону України ?Про публічні закупівлі? - тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» запрошує Вас прийняти участь у навчаннях та семінарах-тренінгах для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. З розкладом занять та більш детальною інформацією про те, як зареєструватись на навчання, Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie, або за номером телефону (044) 451-85-71. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.

Світлана
31.05.2018 14:14

За результатами відкритих торгів ми уклали договір з Постачальником обладнання. Постачальник направив нам лист - прохання про перенесеня строків постачання обладнання та вказав причину, що надав йому виробник обладнання: ' на етапі виробництва обладнання виникли непередбачені обставини, а саме виявлення невідповідності якості матеріалів при проведенні вхідного контролю (тобто матеріал для обладнання не якісний)'. Чи є це обгрунтованою причиною перенесення строків і чи може Замовник скористатись п.4 ч.4 ст.36 ЗУ 'Про публічні закупівлі' та перенести термін без нарахування штрафних санкцій.

Відповідь: Доброго дня. Вважаємо, що в даному випадку відсутні підстави для продовження дії договору відповідно до п.4. ч.4 ст.36 Закону про публічні закупівлі. Відповідно до цієї норми сторони договору можуть продовжити строк дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі. При цьому слід виділити саме необхідність документального підтвердження об’єктивних обставин продовження строку дії договору. Відповідь на Ваше питання залежить від наявності/відсутності об’єктивних обставин. Об’єктивні обставини це обставини, що не залежать від дій чи бездіяльності суб’єктів договірних відносин. На нашу точку зору в описаній ситуації відсутні об’єктивні обставини оскільки постачальник повинен був передбачити можливість поставки не якісної продукції, або знайти іншого постачальника запасних частин. Додаткову інформацію можна отримати на стор. 36-41 журналу ?Радник в сфері державних закупівель № 12(63) грудень 2017 та стор. 35-37 журналу ?Радник в сфері державних закупівель № 10(61) жовтень 2016. Акція - «Зберіть усю колекцію електронних журналів «Радник в сфері державних закупівель»». Оформивши доступ до програми «Радник – Інфо» на весь 2018 рік за 1800 грн та отримай усі попередні електронні номери з 2011 року у подарунок. Детальніше за номером (044) 451-85-71.

Марина
31.05.2018 10:56

Доброго дня! Скажіть будь ласка, якщо необхідно провести реконструкцію сміттєвих майданчиків у кількості 24 одиниці, як правильно провести закупівлю, в рамках однієї закупівлі? чи за кожною окремою спорудою?

Відповідь: Доброго дня. Надати повну відповідь досить проблематично так як з наданої Вами інформації не можна визначити, що представляє собою сміттєвий майданчик і чи відноситься він до споруд відповідно до законодавства. Згідно Розділу III Правил визначення предмета закупівлі від 17.03.2017 № 454 визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 22 частини першої статті 1 Закону за об'єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 ?Правила визначення вартості будівництва?, прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293, а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 ?Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт?, затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників другої – п'ятої цифр Єдиного закупівельного словника.Відповідно до п.22 ч.1 ст.1 Закону про публічні закупівлі під роботами розуміється проектування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого і невиробничого призначення, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт. Відповідно до Державного класифікатора будівель та споруд ДК 018-2000 не вбачається, що сміттєві майданчики відносяться до будівель чи споруд. В той же час полігони для складування побутових відходів віднесено до споруд. У випадку якщо сміттєві майданчики все ж таки буде віднесено до споруд, то закупівлю слід провести по кожному майданчику окремо. Додаткову інформацію можна отримати на стор. 38-39 журналу ?Радник в сфері державних закупівель № 2(65) лютий 2017 та стор. 35-37 журналу ?Радник в сфері державних закупівель № 1(64) січень 2017. Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» запрошує Вас прийняти участь у навчаннях та семінарах-тренінгах для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. З розкладом занять та більш детальною інформацією про те, як зареєструватись на навчання, Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie, або за номером телефону (044) 451-85-71. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.

Всього записів: 3486
Сторiнки: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10  вперед