>
Тел.: +38(044)451-85-71
email: radnukdz@gmail.com
Передплатний індекс 89613

Календарь

ПНВТСРЧТПТСБВС
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 
       

Новини

ОСТАННІ НОВИНИ:

14.06.2018cal

14.06.2018

На сайті Мінрегіону опубліковано повні тексти нових ДБН щодо містобудування


Ознайомитись з їх змістом можна за посиланням: goo.gl/1dsPWA

Рейтинг: 0
Комментарии: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
14.06.2018cal

Пастки «євроторгів»


Закон України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон, Закон про публічні закупівлі) 

Рейтинг: 0
Комментарии: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
13.06.2018cal

13.06.2018

#Поради_від_Радника


Щодо накладення учасником ЕЦП на тендерну пропозицію.

Рейтинг: 0
Комментарии: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
13.06.2018cal

Набула чинності постанова Уряду щодо єдиних підходів до здійснення державного нагляду


З 12 червня набула чинності постанова Кабінету Міністрів України від 10.05.2018 № 342

Рейтинг: 0
Комментарии: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
13.06.2018cal

Сайт ProZorro відновив роботу після технічного збою


2 червня на сайті ProZorro стався технічний збій, через який у користувачів відсутня можливість шукати процедури та перегляди плани закупівель

Рейтинг: 0
Комментарии: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...

Наказ Мінекономрозвитку від 12.06.2014 № 683



МіністерствО економіЧНОГО РОЗВИТКУ і ТОРГІВЛІ України

(Мінекономрозвитку України)

НАКАЗ

12.06.2014                                                                                                            № 683                                                          КиївПро затвердження Примірного виду, у якому подається

інформація, необхідна для оприлюднення суб’єктами господарювання

на веб-порталі Уповноваженого органу з питань державних закупівель


Відповідно до пункту 7 частини першої статті 8 Закону України

“Про здійснення державних закупівель” та з метою впорядкування інформації в автоматизованій системі веб-порталу Уповноваженого органу з питань державних закупівель


НАКАЗУЮ:


1. Затвердити Примірний вид, у якому подається інформація, необхідна для оприлюднення суб’єктами господарювання на веб-порталі Уповноваженого органу з питань державних закупівель (додається.)


2. Контроль за виконання цього наказу залишаю за собою.


Міністр                                                                                    Павло ШЕРЕМЕТА


3305




ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ Міністерства економічного

розвитку і торгівлі України

12.06.2014    № 683


ПРИМІРНИЙ ВИД,


у якому подається інформація, необхідна для оприлюднення суб’єктами господарювання на веб-порталі Уповноваженого


органу з питань державних закупівель


         Звіт про укладення договору про закупівлю товарів, робіт і послуг за кошти підприємств та Інформація про зміну істотних умов договору про закупівлю товарів, робіт і послуг за кошти підприємств оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу з питань державних закупівель

(далі – веб-портал) відповідно до порядку розміщення інформації для оприлюднення на веб-порталі, затвердженого Мінекономрозвитку не пізніше ніж через сім днів із дня укладення договору про закупівлю або внесення змін до нього суб’єктами господарювання, визначеними в частині першій статті 75, частині другій статті 77, частині дев’ятій статті 78 і частині п’ятій статті 79 Господарського кодексу України, у разі здійснення ними закупівель та за умови, що вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує межі, визначені частиною першою статті 2 Закону України “Про здійснення державних закупівель”.


         Ця інформація для оприлюднення подається юридичними особами, які не є замовниками, відповідно до Законів України “Про здійснення державних закупівель” і “Про особливості здійснення закупівель в окремих сферах господарської діяльності” та стосується господарських договорів, укладених ними за правилами, установленими Цивільним кодексом України з урахуванням особливостей, передбачених Господарським кодексом України, іншими нормативно-правовими актами щодо окремих видів договорів на придбання товарів, надання послуг чи виконання робіт, що передбачають витрачання коштів зазначених вище юридичних осіб.


Для упорядкування в автоматизованій системі веб-порталу інформації для оприлюднення суб’єкти господарювання зазначають у Звіті про укладення договору про закупівлю товарів, робіт і послуг за кошти підприємств і в Інформації про зміну істотних умов договору усі дані, визначені в Примірному виді, у якому подається інформація, необхідна для оприлюднення суб’єктами господарювання на веб-порталі.


Звіт

про укладення договору про закупівлю товарів, робіт

і послуг за кошти підприємств1. Договір на придбання товарів, надання послуг чи виконання робіт, що передбачає витрачання коштів суб’єкта господарювання:

1.1. Дата укладення договору.

1.2. Номер договору.

2. Суб’єкт господарювання, який уклав договір:

2.1. Найменування.

2.2. Ідентифікаційний код згідно з ЄДРПОУ.

2.3. Місцезнаходження.

3.  Інформація про постачальника, виконавця робіт чи надавача послуг, з яким укладено договір:

3.1. Найменування/прізвище, ім’я, по батькові.

3.2. Ідентифікаційний код/реєстраційний номер облікової картки платника податків.

3.3. Місцезнаходження, телефон, телефакс.

4. Предмет договору:

4.1. Найменування (номенклатура, асортимент) товарів, робіт чи послуг.

4.2. Кількість товарів, робіт чи послуг.

4.3. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг.

4.4. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг.

4.5. Інформація про технічні та якісні характеристики товарів, робіт чи послуг.

5. Ціна договору:

5.1. Сума, визначена в договорі.

5.2. Ціна за одиницю товару (у разі придбання товару).

6. Строк дії договору.

Інформація

про зміну істотних умов договору про закупівлю

товарів, робіт і послуг за кошти підприємств1. Договір на придбання товарів, надання послуг чи виконання робіт, що передбачає витрачання коштів суб’єкта господарювання:

1.1. Дата укладення договору.

1.2. Номер договору.

2. Суб’єкт господарювання, який уклав договір:

2.1. Найменування.

2.2. Ідентифікаційний код згідно з ЄДРПОУ.

2.3. Місцезнаходження.

3. Інформація про постачальника, виконавця робіт чи надавача послуг, з яким укладено договір:

3.1. Найменування/прізвище, ім’я, по батькові.

3.2. Ідентифікаційний код/реєстраційний номер облікової картки платника податків.

3.3. Місцезнаходження, телефон, телефакс.

4. Предмет договору.

5. Зміни до договору про закупівлю:

5.1. Дата внесення змін до договору.

5.2. Зміни, унесені до істотних умов договору.


 Заступник директора департаменту державних закупівель та державного замовлення – начальник відділу моніторингу закупівель за процедурами “двоступеневі торги” та “закупівля в одного учасника”, а також закупівель, що здійснюються суб’єктами природних монополій


Святослав ПЕРЕСУНЬКО

23.07.2014 18:21