>
Тел.: +38(044)451-85-71
email: radnukdz@gmail.com
Передплатний індекс 89613

Календарь

ПНВТСРЧТПТСБВС
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

Новини

26.04.2018

#Поради_від_Радника

 Чи усі учасники закупівель звертають особливу увагу на проект договору, який є невід’ємною частиноютендерної документації?

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
26.04.2018
Читати всю статтю ...

За перший квартал 2018 року вінницькі аудитори забезпечили відшкодування втрат на 11 млн грн

До адміністративної відповідальності у звітному періоді притягнуто 35 посадових осіб.

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
26.04.2018
Читати всю статтю ...

Держенергоефективності сформувало базу понад 2 тис. будівель державних установ для ЕСКО-інвесторів

Оновлену Інформаційну базу потенційних об’єктів енергосервісу опубліковано на веб-сайті 

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
26.04.2018
Читати всю статтю ...

24.04.2018

Офіційне роз’яснення: Як і коли закуповувати ліки, що не увійшли до Нацпереліку

Докладно про нормативне регулювання раціонального планування бюджету медзакладу на ліки для пацієнтів.

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
24.04.2018
Читати всю статтю ...

#Поради_від_Радника

В який термін замовнику потрібно виконати рішення органу оскарження

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
24.04.2018
Читати всю статтю ...

Наказ Мінекономрозвитку від 12.06.2014 № 683



МіністерствО економіЧНОГО РОЗВИТКУ і ТОРГІВЛІ України

(Мінекономрозвитку України)

НАКАЗ

12.06.2014                                                                                                            № 683                                                          КиївПро затвердження Примірного виду, у якому подається

інформація, необхідна для оприлюднення суб’єктами господарювання

на веб-порталі Уповноваженого органу з питань державних закупівель


Відповідно до пункту 7 частини першої статті 8 Закону України

“Про здійснення державних закупівель” та з метою впорядкування інформації в автоматизованій системі веб-порталу Уповноваженого органу з питань державних закупівель


НАКАЗУЮ:


1. Затвердити Примірний вид, у якому подається інформація, необхідна для оприлюднення суб’єктами господарювання на веб-порталі Уповноваженого органу з питань державних закупівель (додається.)


2. Контроль за виконання цього наказу залишаю за собою.


Міністр                                                                                    Павло ШЕРЕМЕТА


3305




ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ Міністерства економічного

розвитку і торгівлі України

12.06.2014    № 683


ПРИМІРНИЙ ВИД,


у якому подається інформація, необхідна для оприлюднення суб’єктами господарювання на веб-порталі Уповноваженого


органу з питань державних закупівель


         Звіт про укладення договору про закупівлю товарів, робіт і послуг за кошти підприємств та Інформація про зміну істотних умов договору про закупівлю товарів, робіт і послуг за кошти підприємств оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу з питань державних закупівель

(далі – веб-портал) відповідно до порядку розміщення інформації для оприлюднення на веб-порталі, затвердженого Мінекономрозвитку не пізніше ніж через сім днів із дня укладення договору про закупівлю або внесення змін до нього суб’єктами господарювання, визначеними в частині першій статті 75, частині другій статті 77, частині дев’ятій статті 78 і частині п’ятій статті 79 Господарського кодексу України, у разі здійснення ними закупівель та за умови, що вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує межі, визначені частиною першою статті 2 Закону України “Про здійснення державних закупівель”.


         Ця інформація для оприлюднення подається юридичними особами, які не є замовниками, відповідно до Законів України “Про здійснення державних закупівель” і “Про особливості здійснення закупівель в окремих сферах господарської діяльності” та стосується господарських договорів, укладених ними за правилами, установленими Цивільним кодексом України з урахуванням особливостей, передбачених Господарським кодексом України, іншими нормативно-правовими актами щодо окремих видів договорів на придбання товарів, надання послуг чи виконання робіт, що передбачають витрачання коштів зазначених вище юридичних осіб.


Для упорядкування в автоматизованій системі веб-порталу інформації для оприлюднення суб’єкти господарювання зазначають у Звіті про укладення договору про закупівлю товарів, робіт і послуг за кошти підприємств і в Інформації про зміну істотних умов договору усі дані, визначені в Примірному виді, у якому подається інформація, необхідна для оприлюднення суб’єктами господарювання на веб-порталі.


Звіт

про укладення договору про закупівлю товарів, робіт

і послуг за кошти підприємств1. Договір на придбання товарів, надання послуг чи виконання робіт, що передбачає витрачання коштів суб’єкта господарювання:

1.1. Дата укладення договору.

1.2. Номер договору.

2. Суб’єкт господарювання, який уклав договір:

2.1. Найменування.

2.2. Ідентифікаційний код згідно з ЄДРПОУ.

2.3. Місцезнаходження.

3.  Інформація про постачальника, виконавця робіт чи надавача послуг, з яким укладено договір:

3.1. Найменування/прізвище, ім’я, по батькові.

3.2. Ідентифікаційний код/реєстраційний номер облікової картки платника податків.

3.3. Місцезнаходження, телефон, телефакс.

4. Предмет договору:

4.1. Найменування (номенклатура, асортимент) товарів, робіт чи послуг.

4.2. Кількість товарів, робіт чи послуг.

4.3. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг.

4.4. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг.

4.5. Інформація про технічні та якісні характеристики товарів, робіт чи послуг.

5. Ціна договору:

5.1. Сума, визначена в договорі.

5.2. Ціна за одиницю товару (у разі придбання товару).

6. Строк дії договору.

Інформація

про зміну істотних умов договору про закупівлю

товарів, робіт і послуг за кошти підприємств1. Договір на придбання товарів, надання послуг чи виконання робіт, що передбачає витрачання коштів суб’єкта господарювання:

1.1. Дата укладення договору.

1.2. Номер договору.

2. Суб’єкт господарювання, який уклав договір:

2.1. Найменування.

2.2. Ідентифікаційний код згідно з ЄДРПОУ.

2.3. Місцезнаходження.

3. Інформація про постачальника, виконавця робіт чи надавача послуг, з яким укладено договір:

3.1. Найменування/прізвище, ім’я, по батькові.

3.2. Ідентифікаційний код/реєстраційний номер облікової картки платника податків.

3.3. Місцезнаходження, телефон, телефакс.

4. Предмет договору.

5. Зміни до договору про закупівлю:

5.1. Дата внесення змін до договору.

5.2. Зміни, унесені до істотних умов договору.


 Заступник директора департаменту державних закупівель та державного замовлення – начальник відділу моніторингу закупівель за процедурами “двоступеневі торги” та “закупівля в одного учасника”, а також закупівель, що здійснюються суб’єктами природних монополій


Святослав ПЕРЕСУНЬКО

23.07.2014 18:21