>
Тел.: +38(044)451-85-71
email: radnukdz@gmail.com
Передплатний індекс 89613

Календарь

ПНВТСРЧТПТСБВС
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

Новини

26.04.2018

#Поради_від_Радника

 Чи усі учасники закупівель звертають особливу увагу на проект договору, який є невід’ємною частиноютендерної документації?

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
26.04.2018
Читати всю статтю ...

За перший квартал 2018 року вінницькі аудитори забезпечили відшкодування втрат на 11 млн грн

До адміністративної відповідальності у звітному періоді притягнуто 35 посадових осіб.

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
26.04.2018
Читати всю статтю ...

Держенергоефективності сформувало базу понад 2 тис. будівель державних установ для ЕСКО-інвесторів

Оновлену Інформаційну базу потенційних об’єктів енергосервісу опубліковано на веб-сайті 

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
26.04.2018
Читати всю статтю ...

24.04.2018

Офіційне роз’яснення: Як і коли закуповувати ліки, що не увійшли до Нацпереліку

Докладно про нормативне регулювання раціонального планування бюджету медзакладу на ліки для пацієнтів.

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
24.04.2018
Читати всю статтю ...

#Поради_від_Радника

В який термін замовнику потрібно виконати рішення органу оскарження

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
24.04.2018
Читати всю статтю ...

Інформативний лист щодо оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору та звіту про виконання договору

Органи державної влади, органи місцевого  самоврядування, підприємства, установи, організації та інші суб’єкти сфери державних закупівель


Щодо оприлюднення повідомлення про

внесення змін до договору та

звіту про виконання договору


У зв’язку з набранням чинності 20.04.2014 Закону України

“Про здійснення державних закупівель” (далі – Закон) на численні звернення суб’єктів сфери державних закупівель щодо форм повідомлення про внесення змін до договору та звіту про виконання договору Мінекономрозвитку повідомляє.

На даний час Мінекономрозвитку розробляє проект наказу, яким будуть затверджені форми документів у сфері державних закупівель (далі – проект наказу).

Оскільки відповідно до пункту другого розділу XI “Прикінцеві положення” Закону визначено, щодо приведення законодавства України у відповідність із Законом закони та інші нормативно-правові акти застосовуються в частині, що йому не суперечить, рекомендуємо замовникам до набрання чинності проекту наказу використовувати форми документів, затверджених наказом Мінекономіки  “Про затвердження форм документів у сфері державних закупівель” від 26.07.2010 № 922 (далі – наказ Мінекономіки від 26.07.2010 № 922).

Водночас у разі оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору та звіту про виконання договору рекомендуємо замовникам до набрання чинності проектом наказу використовувати примірні форми, що наведені у Додатку 1 та Додатку 2.

Додаток 1


Примірна форма


повідомлення про внесення змін до договору


1. Дата оприлюднення та номер оголошення про проведення процедури закупівлі, розміщеного на веб-порталі Уповноваженого органу.

2. Договір про закупівлю:

2.1. Номер договору.

2.2. Дата укладення договору.

3. Замовник:

3.1. Найменування.

3.2. Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ.

3.3. Місцезнаходження.

4. Інформація про учасника, з яким укладено договір про закупівлю:

4.1. Найменування/прізвище, ім’я, по батькові.

4.2. Ідентифікаційний код/реєстраційний номер облікової картки платника податків.

4.3. Місцезнаходження, телефон, телефакс.

5. Зміни до договору про закупівлю:

5.1. Дата внесення змін до договору.

5.2. Зміни, що внесені до істотних умов договору.

5.3. Випадки для внесення зміни до істотних умов договору.


Додаток 2


Примірний форма

звіту про виконання договору


1. Дата оприлюднення та номер оголошення про проведення процедури закупівлі, розміщеного на веб-порталі Уповноваженого органу.

2. Договір про закупівлю:

2.1. Номер договору.

2.2. Дата укладення договору.

2.3. Сума, визначена в договорі про закупівлю.

3. Замовник:

3.1. Найменування.

3.2. Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ.

3.3. Місцезнаходження.

4. Інформація про учасника, з яким укладено договір про закупівлю:

4.1. Найменування/прізвище, ім’я, по батькові.

4.2. Ідентифікаційний код/реєстраційний номер облікової картки платника податків.

4.3. Місцезнаходження, телефон, телефакс.

5. Предмет закупівлі:

5.1. Найменування.

5.2. Кількість товару або обсяг виконання робіт чи надання послуг за договором.

5.3. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг.

5.4. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг за договором.

6. Строк дії договору.

7. Сума оплати за договором.

23.07.2014 18:16