Журнал 'Радник в сфері державних закупівель'2 — Публикации2 — Новости рынка3
>
Тел.: +38(044)451-85-71
email: radnukdz@gmail.com
Передплатний індекс 89613

Календарь

ПНВТСРЧТПТСБВС
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    
       

Новини

15.01.2018

Поради_від_Радника

І ще раз про планування. 

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
15.01.2018
Читати всю статтю ...

12.01.2018

Актуальні матеріали, розміщені в січневому журналі

 ігнорування замовником положень Закону щодо обов’язку здійснювати планування закупівлі https://youtu.be/2OsEH6H5Yl4

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
12.01.2018
Читати всю статтю ...

11 січня Кабмін ухвалив рішення про перенесення робочих днів у 2018 році.

За ним у 2018 році рекомендується перенести робочі дні з:

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
12.01.2018
Читати всю статтю ...

Поради_від_Радника

 Чи необхідно відображати в річному плані/додатку до річного плану предмети закупівлі, на які не поширюється дія Закону?

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
12.01.2018
Читати всю статтю ...

11.01.2018

Читайте у журналі "Радник в сфері державних закупівель" № 1 (76) за січень 2018р.

для передплатників програми радник-інфо http://radnuk.com.ua/radnuk-info/ журнал доступний для завантаження.

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
11.01.2018
Читати всю статтю ...

Лист-роз'яснення щодо визначення предмета закупівлі суб'єктами сфери державних закупівель

Суб’єкти сфери державних закупівель (за списком)
Антимонопольний комітет України
Державна казначейська служба України
Державна фінансова інспекція України
ДП “Зовнішторгвидав України”

 Щодо визначення предмета закупівлі


Міністерство економічного розвитку і торгівлі України (далі – Мінекономрозвитку) у зв’язку із численними зверненнями суб’єктів сфери державних закупівель щодо визначення предмета закупівлі повідомляє.

Закон України “Про здійснення державних закупівель” (зі змінами) (далі - Закон) встановлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти.

Предмет закупівлі – це товари, роботи чи послуги, які закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, на участь в якій учасниками подаються пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційні, цінові пропозиції) або пропозиції на переговорах (у разі застосування процедури закупівлі в одного учасника), або заявки (у разі застосування процедури електронного реверсивного аукціону). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом (пункт 24 частини першої статті 1 Закону).

Порядок визначення предмета закупівлі затверджено наказом Мінекономіки від 26.07.2010 № 921 (далі - Порядок).

Відповідно до пункту 2.1. Порядку (в редакції від 21.06.2012) предмет закупівлі товарів і послуг визначався замовником згідно з пунктами 23 і 30 частини першої статті 1 Закону та на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016-97, затвердженого наказом Державного комітету України по стандартизації, метрології та сертифікації від 30.12.97 № 822, за показником п’ятого знака (класифікаційне угруповання “категорія”) із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.

При цьому згідно з підпунктом а) пункту 4 наказу Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики “Про затвердження та скасування національних класифікаторів” від 11.10.2010 № 457 (зі змінами, внесеними згідно з наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 29.11.2010 № 530) (далі - Наказ) чинність Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016-97 скасовано з 31 грудня 2012 року.

Крім того, зазначеним Наказом затверджено національний класифікатор України з наданням чинності з 1 січня 2012 року ДК 016:2010 - Державний класифікатор продукції та послуг на заміну ДК 016-97.

У свою чергу, наказом Мінекономрозвитку від 19.12.2012 № 1449 “Про внесення змін до Порядку визначення предмета закупівлі”, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України від 11.01.2013 № 101/22633, внесені зміни до Порядку в частині визначення предмета закупівлі товарів і послуг на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11.10.2010 № 457.

Водночас звертаємо увагу, що наказ “Про внесення змін до Порядку визначення предмета закупівлі” від 19.12.2012 № 1449 набрав чинності 29.01.2013 (з дня його офіційного опублікування).

Відповідно до пункту 2.1. Порядку (зі змінами) предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 23 і 30 частини першої статті 1 Закону України “Про здійснення державних закупівель” та на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11.10.2010 № 457, за показником п’ятого знака (класифікаційне угруповання “категорія”) із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. При цьому замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками шостого – десятого знаків зазначеного Класифікатора (класифікаційні угруповання “підкатегорія” і “тип”), а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.

Згідно з частиною першою статті 58 Конституції України закони та інші нормативно-правові акти не мають зворотної дії в часі, крім випадків, коли вони пом’якшують або скасовують відповідальність особи.

Частиною другою статті 5 Цивільного кодексу України передбачено, що акт цивільного законодавства не має зворотної дії у часі, крім випадків, коли він пом’якшує або скасовує цивільну відповідальність.

Разом з цим відповідно до рішення Конституційного Суду України від 09.02.1999 № 1-рп/99 надання зворотної дії в часі нормативно-правовим актам може бути передбачено шляхом прямої вказівки про це в законі або в іншому нормативно-правовому акті.

Ураховуючи, що така вказівка у вищезазначеному нормативно-правовому акті відсутня, процедури закупівлі, розпочаті за предметом закупівлі, визначеним у порядку, встановленому Уповноваженим органом до внесення відповідних змін до нього, завершуються відповідно до порядку, що діяв до дня набрання чинності цим наказом.

Водночас, оскільки Державний класифікатор продукції та послуг ДК 016:2010 з наданням йому чинності 01.01.2012 затверджено саме на заміну Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016-97 та у зв’язку з тим, що зміни до Порядку, внесені наказом Мінекономрозвитку “Про внесення змін до Порядку визначення предмета закупівлі” від 19.12.2012 № 1449, набрали чинності 29.01.2013, у разі якщо процедура закупівлі розпочата замовником у період з 31.12.2012 по 28.01.2013 включно за предметом закупівлі, визначеним на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016-97 або ДК 016:2010, подальше здійснення закупівлі за таким предметом відповідає меті Закону та не суперечить принципам здійснення закупівель, встановленим у статті 3 Закону.

Додаток: на 2 арк.



Директор департаменту державних

закупівель та державного замовлення Б. М. Горбанський



Казберч Є.А., 286-03-24



Додаток

Список суб’єктів сфери державних закупівель

1. Комунальне підприємство теплових мереж Харківського району;

2. Територіальне управління державної судової адміністрації в місті Севастополі;

3. Інформаційний бюлетень „Редукціон”;

4. Мелітопольське міжрайонне управління водного господарства;

5. Державне підприємство „Криворізька теплоцентраль”;

6. Управління благоустрою та житлової політики виконкому Криворізької міської ради;

7. Чернігівська обласна державна адміністрація;

8. Департамент ресурсного забезпечення Міністерства надзвичайних ситуацій України;

9. Комунальне підприємство „Харківводоканал”;

10. Державний заклад „Спеціалізована медико-санітарна частина № 2 МОЗ України”;

11. Комунальний заклад Першої обласної спеціалізованої лікарні м. Ромни;

12. Комунальний заклад „Севастопольський протитуберкульозний диспансер”;

13. Комунальна установа „Любомирівський психоневрологічний інтернат” Запорізької обласної ради;

14. Господарський суд Автономної Республіки Крим;

15. Севастопольський апеляційний господарський суд;

16. Київська міська клінічна лікарня № 18;

17. Комунальне підприємство „Білозерська центральна районна лікарня”;

18. Запорізьке обласне управління водних ресурсів;

19. Комунальне підприємство „Тернопільелектротранс”;

20. Військова частина А 0215 Міністерства оборони України;

21. Центральна районна лікарня Каховської районної ради;

22. Комунальне підприємство „Дорожньо-експлуатаційна служба”;

23. Комунальний заклад „Нікопольський медичний спеціалізований центр медико-соціальної реабілітації дітей” Дніпропетровської обласної ради”;

24. Державне підприємство „Білгород –Дністровський морський торгівельний порт”

25. Публічне акціонерне товариство „ДТЕК Дніпроенерго”;

26. Комунальний заклад „Запорізька обласна бібліотека для дітей „Юний читач”;

27. Комунальний заклад Маріупольської міської ради „Центр первинної медико-санітарної допомоги № 3 м. Маріуполя”;

28. Антимонопольний комітет України;

29. Комунальне підприємство „Дніпроводоканал”;

30. Міністерство охорони здоров’я України;

31. Виконавчий комітет Запорізької міської ради;

32. Сумська обласна державна адміністрація 

11.02.2013 17:29