>
Тел.: +38(044)451-85-71
email: radnukdz@gmail.com
Передплатний індекс 89613

Календарь

ПНВТСРЧТПТСБВС
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   
       

Новини

16.11.2017

НКРЕКП затвердило механізм формування інвестпрограм для ліцензіатів у сфері перероблення побутових відходів

Цей Порядок установлює механізм розроблення, затвердження, погодження, подання, розгляду, схвалення і виконання інвестиційних програм

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
16.11.2017
Читати всю статтю ...

Уряд ухвалив підтримав проект Закону про Митний тариф України

Законопроект не змінює ставки увізного мита на товари, а лише запроваджує нову класифікацію окремих товарів

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
16.11.2017
Читати всю статтю ...

15.11.2017

Позиції органу оскарження - Антимонопольного комітету України.

https://youtu.be/He7Nc8WYxSU Практика оскарження, щодо вимог тендерної документації, а саме щодо встановлення досвіду роботи працівників учасника.

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
15.11.2017
Читати всю статтю ...

Державний Бюджет на 2018 рік прийнято у першому читанні

Документ передбачає суттєве збільшення фінансування потреб безпеки та оборони, запровадження низки програм підтримки реального сектору

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
15.11.2017
Читати всю статтю ...

П'ятий всеукраїнський Forum Zakupki, Львів

9 листопада, готель Таурус

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
15.11.2017
Читати всю статтю ...

Роз’яснення з приводу внесення змін до статті 16 Закону України

 Роз’яснення з приводу внесення змін  до статті  16 Закону України “Про здійснення державних закупівель”


 

Уповноважений орган надав роз’яснення з приводу внесення змін  до статті  16 Закону України “Про здійснення державних закупівель” про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, у тому числі власних виробничих потужностей та/або центрів обслуговування на території України.  Детальнішу інформацію з приводу даних змін в Закон Ви можете прочитати в журналі «Радник в сфері державних закупівель» № 6(21) на стор. 21. 

 

Органи державної влади, органи 

влади АР Крим, органи місцевого самоврядування, 

інші органи, установи, організації, підприємства

 

Лист щодо змін внесених до Закону України "Про здійснення державних закупівель" № 3302-05/19458-06 від 06..06.2013

Міністерство економічного розвитку і торгівлі України у зв’язку з набранням чинності Закону України “Про внесення зміни до статті 16 Закону України “Про здійснення державних закупівель” від 04.04.2013 № 182-VII, яким доповнено абзац другий частини другої статті 16 Закону України “Про здійснення державних закупівель” та на численні звернення суб’єктів сфери державних закупівель повідомляє.

Закон України “Про здійснення державних закупівель” (зі змінами) (далі - Закон) встановлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти.

Відповідно до пункту 6 частини першої статті 1 Закону документація конкурсних торгів – це документація, що розробляється та затверджується замовником, оприлюднюється для вільного доступу та безоплатно подається замовником під час проведення торгів (конкурсних торгів) фізичним/юридичним особам. Документація конкурсних торгів не є об’єктом авторського права та/або суміжних прав.

Водночас частиною третьою статті 22 Закону передбачено, що документація конкурсних торгів не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. 

Документація конкурсних торгів повинна містити, зокрема кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановленим критеріям та вимогам згідно із законодавством відповідно до частини другої статті 22 Закону.

Згідно з пунктом 6 розділу ІІІ Стандартної документації конкурсних торгів, затвердженої наказом Мінекономіки від 26.07.2010 № 919 (далі – Стандартна документація), при визначенні кваліфікаційних критеріїв у документації конкурсних торгів замовник керується переліком кваліфікаційних критеріїв, зазначених у статті 16 Закону. Замовником зазначаються кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до статті 16 Закону, вимоги, встановлені статтею 17 Закону, та інформація про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановленим критеріям та вимогам згідно із законодавством.

Частиною першою статті 16 Закону передбачено, що замовники у разі проведення процедур закупівель, крім випадків, установлених частиною третьою цієї статті, визначають кваліфікаційні критерії до учасників або учасників попередньої кваліфікації з числа тих, що встановлені частиною другою цієї статті.

Таким чином, Законом передбачено право замовника самостійно визначати кваліфікаційні критерії до учасників або учасників попередньої кваліфікації з числа тих, що встановлені частиною другою статті 16 Закону. При цьому слід зазначити, що документація конкурсних торгів може містити як весь перелік таких критеріїв, так і один або декілька.

З огляду на викладене, замовник може встановлювати такий кваліфікаційний критерій, як наявність обладнання та матеріально-технічної бази, у тому числі власних виробничих потужностей та/або центрів обслуговування на території України, зазначаючи у документації конкурсних торгів інформацію про спосіб документального підтвердження відповідності учасників такому критерію. 

Разом з тим зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.

Усі пропозиції конкурсних торгів або кваліфікаційні пропозиції, які відповідають кваліфікаційним критеріям, встановленим частиною другою цієї статті, та за відсутності інших, передбачених цим Законом, підстав для їх відхилення, допускаються до оцінки згідно з частиною п’ятою статті 22 Закону. 

Одночасно зазначаємо, що згідно з частиною четвертою статті 11 Закону комітет з конкурсних торгів, зокрема забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця.

 

 

Директор департаменту державних

закупівель та державного замовлення                                                          А. Є. Рубан
12.06.2013 15:16