>
Тел.: +38(044)451-85-71
email: radnukdz@gmail.com
Передплатний індекс 89613

Календарь

ПНВТСРЧТПТСБВС
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  
       

Новини

26.06.2017

#Поради_від_Радника

Чи має право замовник вносити зміни до тендерної документації в частині зміни предмета закупівлі та його очікуваної вартості?

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
26.06.2017
Читати всю статтю ...

23.06.2017

Парламент прийняв Закон України «Про енергетичну ефективність будівель»

Верховна Рада України 22 червня 2017 року прийняла Закон України «Про енергетичну ефективність будівель», який визначено одним з ключових законів у реформі енергоефективності. 

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
23.06.2017
Читати всю статтю ...

21.06.2017

Мінекономрозвитку закликає державні підприємства якомога швидше сформувати незалежні наглядові ради

20 червня відбувся одноденний семінар для представників державних підприємств

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
21.06.2017
Читати всю статтю ...

20.06.2017

Висновок про оцінку впливу на довкілля замість державної екологічної експертизи.

З 18 червня набув чинності Закон України від 23.05.2017 № 2059-VIII “Про оцінку впливу на довкілля”.

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
20.06.2017
Читати всю статтю ...

Лист Щодо надання методологічної допомоги стосовно порядку закупівлі озброєння та військової техніки

Міністерство оборони України

Щодо надання методологічної допомоги стосовно порядку закупівлі озброєння та військової техніки

Міністерство економічного розвитку і торгівлі України                                        (далі – Мінекономрозвитку), керуючись пунктом 10 частини першої статті 8 Закону України “Про здійснення державних закупівель” (далі – Закон), надає методологічну допомогу замовникам щодо порядку закупівлі озброєння та військової техніки.
На виконання пункту 2 протоколу наради Кабінету Міністрів України під головуванням Прем’єр-міністра України Яценюка А. П. від 05.08.2014 щодо стану фінансового забезпечення та ефективності використання виділених коштів до кінця бюджетного року і розподілу коштів резервного фонду державного бюджету та їх використання до кінця поточного року Мінекономрозвитку повідомляє.
Особливості відносин, пов’язаних з визначенням та здійсненням процедур закупівлі продукції оборонного призначення, у тому числі озброєння та військової техніки, регулюються Законом України “Про державне оборонне замовлення”.
Частиною другою статті 7 Закону України “Про державне оборонне замовлення” визначено, що державні замовники здійснюють відбір виконавців з постачання (закупівлі) продукції, робіт і послуг: якщо їх закупівля за оборонним замовленням становить державну таємницю, - у порядку, передбаченому цим Законом; в інших випадках - у порядку, визначеному Законом України “Про здійснення державних закупівель”.
Інформація про віднесення закупівлі тієї чи іншої продукції за державним оборонним замовленням до такої, що становить державну таємницю, міститься у основних показниках державного оборонного замовлення.
Закупівля іншої продукції оборонного призначення, яка не становить державну таємницю, як за державним оборонним замовленням, так і поза межами такого здійснення за процедурами, визначеними Законом.
Так, Закон встановлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Згідно з частиною третьою статті 2 Закону його дія не поширюється на випадки, якщо предметом закупівлі є, зокрема товари, роботи і послуги, закупівля яких становить державну таємницю відповідно до Закону України “Про державну таємницю”.
Разом з тим цей Закон застосовується до всіх замовників та закупівель товарів, робіт і послуг, за умови, що вартість предмета закупівлі (без урахування податку на додану вартість), товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 100 тисяч гривень, а робіт - 1 мільйон гривень.
Відповідно до частини першої статті 12 Закону закупівля може здійснюватися шляхом застосування однієї з таких процедур: відкриті торги; двоступеневі торги; запит цінових пропозицій; попередня кваліфікація учасників; переговорна процедура закупівлі.
При цьому частиною першою статті 39 Закону визначено, що переговорна процедура закупівлі - це процедура, яка використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю з учасником після проведення переговорів з одним або кількома учасниками.
Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі наявності умов, визначених у частині другій статті 39 Закону, зокрема нагальної потреби у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням особливих економічних чи соціальних обставин, які унеможливлюють дотримання замовниками строків для проведення процедур конкурсних торгів, а саме пов’язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру, з особливим періодом, якщо замовником виступає Міністерство оборони України, Міністерство внутрішніх справ України, Служба безпеки України, Національна гвардія України, Державна прикордонна служба України, Служба зовнішньої розвідки України, Державна служба спеціального зв’язку та захисту інформації України, Державна служба України з надзвичайних ситуацій, а також наданням у встановленому порядку Україною гуманітарної допомоги іншим державам. Застосування переговорної процедури закупівлі у таких випадках здійснюється за рішенням замовника щодо кожної процедури.
Ураховуючи викладене, якщо переговорна процедура закупівлі застосовується у разі нагальної потреби у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням особливих економічних чи соціальних обставин, які унеможливлюють дотримання замовниками строків для проведення процедур конкурсних торгів, а саме пов’язаних з особливим періодом, то Міністерство оборони України, Міністерство внутрішніх справ України, Служба безпеки України, Національна гвардія України, Державна прикордонна служба України, Служба зовнішньої розвідки України, Державна служба спеціального зв’язку та захисту інформації України, Державна служба України з надзвичайних ситуацій можуть здійснювати закупівлю озброєння та військової техніки на підставі пункту 3 частини другої статті 39 Закону.
Разом з тим повідомляємо, що з метою надання методологічної допомоги з питань застосування переговорної процедури закупівлі на офіційному веб-сайті Міністерства (www.me.gov.ua) в підрозділі “Листи інформативного характеру” розділу “Державні закупівлі” розміщено лист від 08.08.2014 № 3302-05/27478-03 (додається), в якому детально описано порядок проведення переговорної процедури закупівлі.
Водночас просимо вищезазначену інформацію довести до відома військових формувань та інших зацікавлених осіб.

Додаток: на 3 арк. в 1 прим.

Заступник директора департаменту 
державних закупівель та державного 
замовлення – начальник відділу                                         Святослав ПЕРЕСУНЬКО

28.08.2014 12:01