>
Тел.: +38(044)451-85-71
email: radnukdz@gmail.com
Передплатний індекс 89613

Календарь

ПНВТСРЧТПТСБВС
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

Новини

27.07.2017

Підсумки навчання 20-21 липня 2017 року на тему:

 «Закон України “Про публічні закупівлі” від теорії до практики. Особливості роботи з майданчиками та веб-порталом prozorro.gov.ua»

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
27.07.2017
Читати всю статтю ...

З наступного року заклади охорони здоров'я будуть звітувати за зібрані благодійні внески з фізичних та юридичних осіб

25 липня Міністерство охорони здоров’я України підписало наказ №848

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
27.07.2017
Читати всю статтю ...

26.07.2017

3-4 та 10-11 серпня м. Київ.

Навчання та підвищення кваліфікації для замовників 

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
26.07.2017
Читати всю статтю ...

Міністерство юстиції внесло зміни в порядок реєстрації юросіб

25 липня набув чинності наказ Міністерства юстиції України від 30.06.2017 № 2063/5

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
26.07.2017
Читати всю статтю ...

НКРЕКП зобов'язав ліцензіатів, які здійснюють розподіл електричної енергії користуватись ProZorro

раніше НКРЕКП вже внесло аналогічну вимогу до ліцензійних умов провадження господарської діяльності з виробництва та постачання електричної енергії

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
26.07.2017
Читати всю статтю ...

Лист Щодо надання методологічної допомоги стосовно порядку закупівлі озброєння та військової техніки

Міністерство оборони України

Щодо надання методологічної допомоги стосовно порядку закупівлі озброєння та військової техніки

Міністерство економічного розвитку і торгівлі України                                        (далі – Мінекономрозвитку), керуючись пунктом 10 частини першої статті 8 Закону України “Про здійснення державних закупівель” (далі – Закон), надає методологічну допомогу замовникам щодо порядку закупівлі озброєння та військової техніки.
На виконання пункту 2 протоколу наради Кабінету Міністрів України під головуванням Прем’єр-міністра України Яценюка А. П. від 05.08.2014 щодо стану фінансового забезпечення та ефективності використання виділених коштів до кінця бюджетного року і розподілу коштів резервного фонду державного бюджету та їх використання до кінця поточного року Мінекономрозвитку повідомляє.
Особливості відносин, пов’язаних з визначенням та здійсненням процедур закупівлі продукції оборонного призначення, у тому числі озброєння та військової техніки, регулюються Законом України “Про державне оборонне замовлення”.
Частиною другою статті 7 Закону України “Про державне оборонне замовлення” визначено, що державні замовники здійснюють відбір виконавців з постачання (закупівлі) продукції, робіт і послуг: якщо їх закупівля за оборонним замовленням становить державну таємницю, - у порядку, передбаченому цим Законом; в інших випадках - у порядку, визначеному Законом України “Про здійснення державних закупівель”.
Інформація про віднесення закупівлі тієї чи іншої продукції за державним оборонним замовленням до такої, що становить державну таємницю, міститься у основних показниках державного оборонного замовлення.
Закупівля іншої продукції оборонного призначення, яка не становить державну таємницю, як за державним оборонним замовленням, так і поза межами такого здійснення за процедурами, визначеними Законом.
Так, Закон встановлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Згідно з частиною третьою статті 2 Закону його дія не поширюється на випадки, якщо предметом закупівлі є, зокрема товари, роботи і послуги, закупівля яких становить державну таємницю відповідно до Закону України “Про державну таємницю”.
Разом з тим цей Закон застосовується до всіх замовників та закупівель товарів, робіт і послуг, за умови, що вартість предмета закупівлі (без урахування податку на додану вартість), товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 100 тисяч гривень, а робіт - 1 мільйон гривень.
Відповідно до частини першої статті 12 Закону закупівля може здійснюватися шляхом застосування однієї з таких процедур: відкриті торги; двоступеневі торги; запит цінових пропозицій; попередня кваліфікація учасників; переговорна процедура закупівлі.
При цьому частиною першою статті 39 Закону визначено, що переговорна процедура закупівлі - це процедура, яка використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю з учасником після проведення переговорів з одним або кількома учасниками.
Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі наявності умов, визначених у частині другій статті 39 Закону, зокрема нагальної потреби у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням особливих економічних чи соціальних обставин, які унеможливлюють дотримання замовниками строків для проведення процедур конкурсних торгів, а саме пов’язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру, з особливим періодом, якщо замовником виступає Міністерство оборони України, Міністерство внутрішніх справ України, Служба безпеки України, Національна гвардія України, Державна прикордонна служба України, Служба зовнішньої розвідки України, Державна служба спеціального зв’язку та захисту інформації України, Державна служба України з надзвичайних ситуацій, а також наданням у встановленому порядку Україною гуманітарної допомоги іншим державам. Застосування переговорної процедури закупівлі у таких випадках здійснюється за рішенням замовника щодо кожної процедури.
Ураховуючи викладене, якщо переговорна процедура закупівлі застосовується у разі нагальної потреби у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням особливих економічних чи соціальних обставин, які унеможливлюють дотримання замовниками строків для проведення процедур конкурсних торгів, а саме пов’язаних з особливим періодом, то Міністерство оборони України, Міністерство внутрішніх справ України, Служба безпеки України, Національна гвардія України, Державна прикордонна служба України, Служба зовнішньої розвідки України, Державна служба спеціального зв’язку та захисту інформації України, Державна служба України з надзвичайних ситуацій можуть здійснювати закупівлю озброєння та військової техніки на підставі пункту 3 частини другої статті 39 Закону.
Разом з тим повідомляємо, що з метою надання методологічної допомоги з питань застосування переговорної процедури закупівлі на офіційному веб-сайті Міністерства (www.me.gov.ua) в підрозділі “Листи інформативного характеру” розділу “Державні закупівлі” розміщено лист від 08.08.2014 № 3302-05/27478-03 (додається), в якому детально описано порядок проведення переговорної процедури закупівлі.
Водночас просимо вищезазначену інформацію довести до відома військових формувань та інших зацікавлених осіб.

Додаток: на 3 арк. в 1 прим.

Заступник директора департаменту 
державних закупівель та державного 
замовлення – начальник відділу                                         Святослав ПЕРЕСУНЬКО

28.08.2014 12:01