>
Тел.: +38(044)451-85-71
email: radnukdz@gmail.com
Передплатний індекс 89613

Календарь

ПНВТСРЧТПТСБВС
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  
       

Новини

26.06.2017

#Поради_від_Радника

Чи має право замовник вносити зміни до тендерної документації в частині зміни предмета закупівлі та його очікуваної вартості?

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
26.06.2017
Читати всю статтю ...

23.06.2017

Парламент прийняв Закон України «Про енергетичну ефективність будівель»

Верховна Рада України 22 червня 2017 року прийняла Закон України «Про енергетичну ефективність будівель», який визначено одним з ключових законів у реформі енергоефективності. 

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
23.06.2017
Читати всю статтю ...

21.06.2017

Мінекономрозвитку закликає державні підприємства якомога швидше сформувати незалежні наглядові ради

20 червня відбувся одноденний семінар для представників державних підприємств

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
21.06.2017
Читати всю статтю ...

20.06.2017

Висновок про оцінку впливу на довкілля замість державної екологічної експертизи.

З 18 червня набув чинності Закон України від 23.05.2017 № 2059-VIII “Про оцінку впливу на довкілля”.

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
20.06.2017
Читати всю статтю ...

Наказ Мінекономрозвитку від 12.06.2014 № 683

МіністерствО економіЧНОГО РОЗВИТКУ і ТОРГІВЛІ України
інекономрозвитку України)
НАКАЗ
12.06.2014                                                                                                            № 683                                                          Київ

Про затвердження Примірного виду, у якому подається
інформація, необхідна для оприлюднення суб’єктами господарювання
на веб-порталі Уповноваженого органу з питань державних закупівель

Відповідно до пункту 7 частини першої статті 8 Закону України
“Про здійснення державних закупівель” та з метою впорядкування інформації в автоматизованій системі веб-порталу Уповноваженого органу з питань державних закупівель

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Примірний вид, у якому подається інформація, необхідна для оприлюднення суб’єктами господарювання на веб-порталі Уповноваженого органу з питань державних закупівель (додається.)

2. Контроль за виконання цього наказу залишаю за собою.

Міністр                                                                                    Павло ШЕРЕМЕТА

3305

 

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства економічного
розвитку і торгівлі України
12.06.2014    № 683

ПРИМІРНИЙ ВИД,

у якому подається інформація, необхідна для оприлюднення суб’єктами господарювання на веб-порталі Уповноваженого

органу з питань державних закупівель

         Звіт про укладення договору про закупівлю товарів, робіт і послуг за кошти підприємств та Інформація про зміну істотних умов договору про закупівлю товарів, робіт і послуг за кошти підприємств оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу з питань державних закупівель
(далі – веб-портал) відповідно до порядку розміщення інформації для оприлюднення на веб-порталі, затвердженого Мінекономрозвитку не пізніше ніж через сім днів із дня укладення договору про закупівлю або внесення змін до нього суб’єктами господарювання, визначеними в частині першій статті 75, частині другій статті 77, частині дев’ятій статті 78 і частині п’ятій статті 79 Господарського кодексу України, у разі здійснення ними закупівель та за умови, що вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує межі, визначені частиною першою статті 2 Закону України “Про здійснення державних закупівель”.

         Ця інформація для оприлюднення подається юридичними особами, які не є замовниками, відповідно до Законів України “Про здійснення державних закупівель” і “Про особливості здійснення закупівель в окремих сферах господарської діяльності” та стосується господарських договорів, укладених ними за правилами, установленими Цивільним кодексом України з урахуванням особливостей, передбачених Господарським кодексом України, іншими нормативно-правовими актами щодо окремих видів договорів на придбання товарів, надання послуг чи виконання робіт, що передбачають витрачання коштів зазначених вище юридичних осіб.

Для упорядкування в автоматизованій системі веб-порталу інформації для оприлюднення суб’єкти господарювання зазначають у Звіті про укладення договору про закупівлю товарів, робіт і послуг за кошти підприємств і в Інформації про зміну істотних умов договору усі дані, визначені в Примірному виді, у якому подається інформація, необхідна для оприлюднення суб’єктами господарювання на веб-порталі.

Звіт
про укладення договору про закупівлю товарів, робіт
і послуг за кошти підприємств

1. Договір на придбання товарів, надання послуг чи виконання робіт, що передбачає витрачання коштів суб’єкта господарювання:
1.1. Дата укладення договору.
1.2. Номер договору.
2. Суб’єкт господарювання, який уклав договір:
2.1. Найменування.
2.2. Ідентифікаційний код згідно з ЄДРПОУ.
2.3. Місцезнаходження.
3.  Інформація про постачальника, виконавця робіт чи надавача послуг, з яким укладено договір:
3.1. Найменування/прізвище, ім’я, по батькові.
3.2. Ідентифікаційний код/реєстраційний номер облікової картки платника податків.
3.3. Місцезнаходження, телефон, телефакс.
4. Предмет договору:
4.1. Найменування (номенклатура, асортимент) товарів, робіт чи послуг.
4.2. Кількість товарів, робіт чи послуг.
4.3. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг.
4.4. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг.
4.5. Інформація про технічні та якісні характеристики товарів, робіт чи послуг.
5. Ціна договору:
5.1. Сума, визначена в договорі.
5.2. Ціна за одиницю товару (у разі придбання товару).
6. Строк дії договору.
Інформація
про зміну істотних умов договору про закупівлю
товарів, робіт і послуг за кошти підприємств

1. Договір на придбання товарів, надання послуг чи виконання робіт, що передбачає витрачання коштів суб’єкта господарювання:
1.1. Дата укладення договору.
1.2. Номер договору.
2. Суб’єкт господарювання, який уклав договір:
2.1. Найменування.
2.2. Ідентифікаційний код згідно з ЄДРПОУ.
2.3. Місцезнаходження.
3. Інформація про постачальника, виконавця робіт чи надавача послуг, з яким укладено договір:
3.1. Найменування/прізвище, ім’я, по батькові.
3.2. Ідентифікаційний код/реєстраційний номер облікової картки платника податків.
3.3. Місцезнаходження, телефон, телефакс.
4. Предмет договору.
5. Зміни до договору про закупівлю:
5.1. Дата внесення змін до договору.
5.2. Зміни, унесені до істотних умов договору.

Заступник директора департаменту державних закупівель та державного замовлення – начальник відділу моніторингу закупівель за процедурами двоступеневі торги та закупівля в одного учасника, а також закупівель, що здійснюються суб’єктами природних монополій

Святослав ПЕРЕСУНЬКО

23.07.2014 18:17