>
Тел.: +38(044)451-85-71
email: radnukdz@gmail.com
Передплатний індекс 89613

Календарь

ПНВТСРЧТПТСБВС
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
       

Новини

ОСТАННІ НОВИНИ:

20.08.2018cal

20.08.2018

На ProZorro.Продажі відбувся перший успішний аукціон малої приватизації


 Першим лотом, який був проданий на ProZorro.

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
20.08.2018cal

Укроборонпром розпочав модернізацію системи закупівель та продажів


По завершенні модернізації активи всіх підприємств-учасників концерну будуть продаватися виключно через систему електронних аукціонів ProZorro.

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
15.08.2018cal

15.08.2018

Мінекономрозвитку оприлюднило лист рекомендаційного характеру


 від 07.08.2018 № 3304-04/33947-06 щодо відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі  

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
14.08.2018cal

14.08.2018

#Поради_від_Радника


Заборона здійснення державних закупівель як санкція.

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
14.08.2018cal

Отримання позивачем індивідуальної податкової консультації


зміст якої відповідає нормам чинного законодавства

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...

Інформативний лист щодо оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору та звіту про виконання договору

Органи державної влади, органи місцевого  самоврядування, підприємства, установи, організації та інші суб’єкти сфери державних закупівель

Щодо оприлюднення повідомлення про
внесення змін до договору та
звіту про виконання договору

У зв’язку з набранням чинності 20.04.2014 Закону України
“Про здійснення державних закупівель” (далі – Закон) на численні звернення суб’єктів сфери державних закупівель щодо форм повідомлення про внесення змін до договору та звіту про виконання договору Мінекономрозвитку повідомляє.
На даний час Мінекономрозвитку розробляє проект наказу, яким будуть затверджені форми документів у сфері державних закупівель (далі – проект наказу).
Оскільки відповідно до пункту другого розділу XI “Прикінцеві положення” Закону визначено, щодо приведення законодавства України у відповідність із Законом закони та інші нормативно-правові акти застосовуються в частині, що йому не суперечить, рекомендуємо замовникам до набрання чинності проекту наказу використовувати форми документів, затверджених наказом Мінекономіки  “Про затвердження форм документів у сфері державних закупівель” від 26.07.2010 № 922 (далі – наказ Мінекономіки від 26.07.2010 № 922).
Водночас у разі оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору та звіту про виконання договору рекомендуємо замовникам до набрання чинності проектом наказу використовувати примірні форми, що наведені у Додатку 1 та Додатку 2.
Додаток 1

Примірна форма

повідомлення про внесення змін до договору

1. Дата оприлюднення та номер оголошення про проведення процедури закупівлі, розміщеного на веб-порталі Уповноваженого органу.
2. Договір про закупівлю:
2.1. Номер договору.
2.2. Дата укладення договору.
3. Замовник:
3.1. Найменування.
3.2. Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ.
3.3. Місцезнаходження.
4. Інформація про учасника, з яким укладено договір про закупівлю:
4.1. Найменування/прізвище, ім’я, по батькові.
4.2. Ідентифікаційний код/реєстраційний номер облікової картки платника податків.
4.3. Місцезнаходження, телефон, телефакс.
5. Зміни до договору про закупівлю:
5.1. Дата внесення змін до договору.
5.2. Зміни, що внесені до істотних умов договору.
5.3. Випадки для внесення зміни до істотних умов договору.

Додаток 2

Примірний форма
звіту про виконання договор
у

1. Дата оприлюднення та номер оголошення про проведення процедури закупівлі, розміщеного на веб-порталі Уповноваженого органу.
2. Договір про закупівлю:
2.1. Номер договору.
2.2. Дата укладення договору.
2.3. Сума, визначена в договорі про закупівлю.
3. Замовник:
3.1. Найменування.
3.2. Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ.
3.3. Місцезнаходження.
4. Інформація про учасника, з яким укладено договір про закупівлю:
4.1. Найменування/прізвище, ім’я, по батькові.
4.2. Ідентифікаційний код/реєстраційний номер облікової картки платника податків.
4.3. Місцезнаходження, телефон, телефакс.
5. Предмет закупівлі:
5.1. Найменування.
5.2. Кількість товару або обсяг виконання робіт чи надання послуг за договором.
5.3. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг.
5.4. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг за договором.
6. Строк дії договору.
7. Сума оплати за договором.

23.07.2014 18:13