>
Тел.: +38(044)451-85-71
email: radnukdz@gmail.com
Передплатний індекс 89613

Календарь

ПНВТСРЧТПТСБВС
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

Новини

27.07.2017

Підсумки навчання 20-21 липня 2017 року на тему:

 «Закон України “Про публічні закупівлі” від теорії до практики. Особливості роботи з майданчиками та веб-порталом prozorro.gov.ua»

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
27.07.2017
Читати всю статтю ...

З наступного року заклади охорони здоров'я будуть звітувати за зібрані благодійні внески з фізичних та юридичних осіб

25 липня Міністерство охорони здоров’я України підписало наказ №848

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
27.07.2017
Читати всю статтю ...

26.07.2017

3-4 та 10-11 серпня м. Київ.

Навчання та підвищення кваліфікації для замовників 

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
26.07.2017
Читати всю статтю ...

Міністерство юстиції внесло зміни в порядок реєстрації юросіб

25 липня набув чинності наказ Міністерства юстиції України від 30.06.2017 № 2063/5

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
26.07.2017
Читати всю статтю ...

НКРЕКП зобов'язав ліцензіатів, які здійснюють розподіл електричної енергії користуватись ProZorro

раніше НКРЕКП вже внесло аналогічну вимогу до ліцензійних умов провадження господарської діяльності з виробництва та постачання електричної енергії

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
26.07.2017
Читати всю статтю ...

Інформативний лист щодо оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору та звіту про виконання договору

Органи державної влади, органи місцевого  самоврядування, підприємства, установи, організації та інші суб’єкти сфери державних закупівель

Щодо оприлюднення повідомлення про
внесення змін до договору та
звіту про виконання договору

У зв’язку з набранням чинності 20.04.2014 Закону України
“Про здійснення державних закупівель” (далі – Закон) на численні звернення суб’єктів сфери державних закупівель щодо форм повідомлення про внесення змін до договору та звіту про виконання договору Мінекономрозвитку повідомляє.
На даний час Мінекономрозвитку розробляє проект наказу, яким будуть затверджені форми документів у сфері державних закупівель (далі – проект наказу).
Оскільки відповідно до пункту другого розділу XI “Прикінцеві положення” Закону визначено, щодо приведення законодавства України у відповідність із Законом закони та інші нормативно-правові акти застосовуються в частині, що йому не суперечить, рекомендуємо замовникам до набрання чинності проекту наказу використовувати форми документів, затверджених наказом Мінекономіки  “Про затвердження форм документів у сфері державних закупівель” від 26.07.2010 № 922 (далі – наказ Мінекономіки від 26.07.2010 № 922).
Водночас у разі оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору та звіту про виконання договору рекомендуємо замовникам до набрання чинності проектом наказу використовувати примірні форми, що наведені у Додатку 1 та Додатку 2.
Додаток 1

Примірна форма

повідомлення про внесення змін до договору

1. Дата оприлюднення та номер оголошення про проведення процедури закупівлі, розміщеного на веб-порталі Уповноваженого органу.
2. Договір про закупівлю:
2.1. Номер договору.
2.2. Дата укладення договору.
3. Замовник:
3.1. Найменування.
3.2. Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ.
3.3. Місцезнаходження.
4. Інформація про учасника, з яким укладено договір про закупівлю:
4.1. Найменування/прізвище, ім’я, по батькові.
4.2. Ідентифікаційний код/реєстраційний номер облікової картки платника податків.
4.3. Місцезнаходження, телефон, телефакс.
5. Зміни до договору про закупівлю:
5.1. Дата внесення змін до договору.
5.2. Зміни, що внесені до істотних умов договору.
5.3. Випадки для внесення зміни до істотних умов договору.

Додаток 2

Примірний форма
звіту про виконання договор
у

1. Дата оприлюднення та номер оголошення про проведення процедури закупівлі, розміщеного на веб-порталі Уповноваженого органу.
2. Договір про закупівлю:
2.1. Номер договору.
2.2. Дата укладення договору.
2.3. Сума, визначена в договорі про закупівлю.
3. Замовник:
3.1. Найменування.
3.2. Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ.
3.3. Місцезнаходження.
4. Інформація про учасника, з яким укладено договір про закупівлю:
4.1. Найменування/прізвище, ім’я, по батькові.
4.2. Ідентифікаційний код/реєстраційний номер облікової картки платника податків.
4.3. Місцезнаходження, телефон, телефакс.
5. Предмет закупівлі:
5.1. Найменування.
5.2. Кількість товару або обсяг виконання робіт чи надання послуг за договором.
5.3. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг.
5.4. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг за договором.
6. Строк дії договору.
7. Сума оплати за договором.

23.07.2014 18:13