>
Тел.: +38(044)451-85-71
email: radnukdz@gmail.com
Передплатний індекс 89613

Календарь

ПНВТСРЧТПТСБВС
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
       

Новини

ОСТАННІ НОВИНИ:

18.03.2019cal

18.03.2019

Е – Каталог майбутньому інструменту в ProZorro - бути.


Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
15.03.2019cal

15.03.2019

Уряд відмінив держрегулювання цін на медичні вироби


Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
14.03.2019cal

14.03.2019

«Договірна робота як окремий процес закупівлі»


Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
13.03.2019cal

13.03.2019

#Моніторинг_закупівель_у_дії 


 По гарячих слідах моніторингу: коротко про основне.

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...

У Мінрегіоні пропонують змінити ДБН, щоб подовжити строк служби доріг

 іністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України пропонує ввести норму до ДБН щодо обов’язкового застосування при проектуванні доріг вищих категорій (І категорії та інших категорій міжнародного та національного значення) модифікованих бітумів для підвищення надійності, міцності та довговічності доріг. За експертними оцінками, це дозволить до 20% подовжити строк служби доріг. Про це повідомив заступник Міністра регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України Лев Парцхаладзе.

«Якість будівництва доріг – постійна проблема в Україні. І з нею треба покінчити, впроваджуючи сучасні європейські та інші рішення, які сьогодні широко застосовуються в усьому світі. Зараз ми оновлюємо ДБН щодо проектування доріг загального користування і пропонуємо внести важливу зміну та зобов’язати проектувальників застосовувати модифіковані бітуми при влаштуванні дорожнього покриття із асфальтобетону. Спочатку – на найбільших трасах, загальнодержавних дорогах та основних магістралях. І за можливості робити це на всіх дорогах. Такий матеріал вже довів свою ефективність у дорожньому будівництві, має велику тепло- і морозостійкість, еластичність та міцність. Це б сприяло подовженню строку служби наших доріг та підвищенню їх надійності та довговічності», – написав він.

Відповідна норма міститься у проекті змін до ДБН В.2.3-4-2015 «Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво».

Згідно з ними при розробленні проектної документації на будівництво автомобільних доріг I категорії та автомобільних доріг інших категорій міжнародного та національного значення, при варіанті нежорсткого дорожнього одягу, необхідно передбачати влаштування дорожнього покриття із щебенево-мастикового асфальтобетону на бітумах модифікованих з комплексом добавок, який має передбачати обов’язкове використання полімеру, а верхнього шару основи дорожнього одягу – із асфальтобетону (у тому числі щебенево-мастикового) на модифікованих бітумах.

Проект змін до ДБН розробляється ДП «ДерждорНДІ».

Державні будівельні норми (ДБН) – обов’язкові до виконання нормативні акти, які використовуються під час проектування нових та реконструкції існуючих будівель, кварталів, мікрорайонів відповідно до їх призначення.

Детальніше за посиланням: https://radnukcom1.page.link/LFQS


13.03.2019