>
Тел.: +38(044)451-85-71
email: radnukdz@gmail.com
Передплатний індекс 89613

Календарь

ПНВТСРЧТПТСБВС
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   
       

Новини

24.05.2018

II професійна премія«ZAKUPKI.КРАЩI»

Рушійна сила ринку закупівель – це ти!

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
24.05.2018
Читати всю статтю ...

21.05.2018

#Поради_від_Радника

 Хто повинен ініціювати укладення договору про закупівлю?

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
21.05.2018
Читати всю статтю ...

Уряд врегулював питання використання Prozorro для закупівель енергосервісу

На Урядовому порталі опубліковано прийняту 16 травня постанову Кабінету Міністрів України від 16.05.2018 № 380

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
21.05.2018
Читати всю статтю ...

18.05.2018

Президент підписав Указ № 126/2018 від 14 травня 2018 року

Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 2 травня 2018 року «Про застосування та скасування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
18.05.2018
Читати всю статтю ...

17.05.2018

Відповідь розпорядника інформації про те, що

інформація може бути одержана запитувачем із загальнодоступних джерел, або відповідь не по суті запиту вважається неправомірною відмовою в наданні інформації

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
17.05.2018
Читати всю статтю ...

#Поради_від_Радника



Чи усі учасники закупівель звертають особливу увагу на проект договору, який є невід’ємною частиною тендерної документації?

Неуважність учасника та кмітливість замовника матиме наслідком відхилення тендерної пропозиції. Оскільки на вимогу п. 7 ч. 2 ст. 22 Закону про публічні закупівлі тендерна документація повинна містити проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов.

Отже рекомендуємо учасникам особливу увагу при підготовці тендерної пропозиції приділити саме розгляду проекту договору, щоб при його укладанні не виявилося, що учасник розраховував на інші умови розрахунків, поставки тощо. Або замовник в проекті договору не встановив додаткових вимог до тендерної пропозиції.

Для прикладу рекомендуємо ознайомитися з рішенням Колегії № 254-р/пк-пз від 12.01.2018в якому, Скаржник зазначає, що Замовником порушено вимоги ч. 2 ст. 22 Закону, згідно з якою тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, але при цьому «Технічні, якісні, кількісні та інші вимоги до предмета закупівлі» Документації не містять на відміну від проекту договору про закупівлю(Додатку 2 документації)  якісну характеристику предмета закупівлі, а саме  Додаток 2 документації містить проект договору, розділ II якого передбачає вимоги щодо якості товару. Зокрема, відповідно до пункту 2.4 вказаного розділу учасник гарантує: товар, що постачають, знаходиться в технічно справному стані, новий, виготовлений не раніше 2017 року. Рішення Колегії – скарга в цій частині не задоволена,оскільки проект договору є частиною документації. Законом не передбачено окремих вимог щодо порядку зазначення в документації інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі щодо наявності такої інформації в конкретно визначеному пункті (розділі) документації. З огляду на викладене, замовник не порушив вимоги Закону в цій частині.

Детальніше з аналізом даної скарги можна ознайомитися в журналі № 3 (78) за березень 2018 на стор. 43.



    
26.04.2018