>
Тел.: +38(044)451-85-71
email: radnukdz@gmail.com
Передплатний індекс 89613

Календарь

ПНВТСРЧТПТСБВС
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   
       

Новини

24.05.2018

II професійна премія«ZAKUPKI.КРАЩI»

Рушійна сила ринку закупівель – це ти!

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
24.05.2018
Читати всю статтю ...

21.05.2018

#Поради_від_Радника

 Хто повинен ініціювати укладення договору про закупівлю?

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
21.05.2018
Читати всю статтю ...

Уряд врегулював питання використання Prozorro для закупівель енергосервісу

На Урядовому порталі опубліковано прийняту 16 травня постанову Кабінету Міністрів України від 16.05.2018 № 380

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
21.05.2018
Читати всю статтю ...

18.05.2018

Президент підписав Указ № 126/2018 від 14 травня 2018 року

Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 2 травня 2018 року «Про застосування та скасування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
18.05.2018
Читати всю статтю ...

17.05.2018

Відповідь розпорядника інформації про те, що

інформація може бути одержана запитувачем із загальнодоступних джерел, або відповідь не по суті запиту вважається неправомірною відмовою в наданні інформації

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
17.05.2018
Читати всю статтю ...

Анонсовано зміни до законодавства про публічні закупівлі

 11 квітня, в Адміністрації Президента за участі Президента України П. Порошенка, Віце-прем'єр-міністра С. Кубіва, Першого заступника міністра економічного розвитку і торгівлі М. Нефьодова, представників громадськості та бізнесу відбулося обговорення законопроекту про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі». Як повідомив на власній сторінці у мережі Фейсбук М. Нефьодов, вже найближчим часом Президент України внесе цей законопроект до Верховної Ради, як невідкладний.

Зазначимо, що цим законопроектом планується внести суттєві зміни до Закону про публічні закупівлі, серед яких  зокрема наступні:
закріплення допорогів у Законі і обов‘язковість допорогових аукціонів  від 50 тис грн за спрощеною процедурою закупівлі;

 можливість виправляти помилки в тендерних пропозиціях протягом 24 годин. Даний механізм успішно працює при закупівлях для потреб оборони;

 перероблений механізм оскарження. В першу чергу передбачається зміна вартості сплати за подання скарги. Наразі пропонується 1.5% від вартості тендера, але не менше 1 розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб і не більше 350 розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб (від 1762 грн до 616,7 тис. грн). При цьому, кошти повертатимуться скаржнику, якщо скарга задоволена АМКУ або замовник самостійно усунув порушення. Крім того, планується скорочення термінів оскарження, спрощення процедури, оплата через майданчики, заборона відміняти процедуру, пока розглядається скарга тощо;

 узгодження законодавства про санкції із Законом про публічні закупівлі, що передбачає заборону купувати будь-що у компаній з санкційного списку;

 заборона замовникам просити дані із публічних джерел та відкритих даних;

 запровадження електронних каталогів.
Також планується внесення змін до ст. 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення в частині розширення переліку порушень при проведені публічних закупівель, за які наступатиме адміністративна відповідальність, зокрема, за безпідставне проведення переговорної процедури та визначення переможцем учасника, тендерна пропозиція якого не відповідала умовам тендерної документації.

Крім того, планується передбачити  відповідальність за невиконання рішення органу оскарження (АМКУ). За вказане порушення пропонується накладати штраф на керівника замовника у розмірі від 2 до 3 тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (від 34 тис. грн до 51 тис. грн). 

Як зазначив М. Нефьодов, законопроект сприятиме розвитку системи закупівель і підвищенню конкуренції у публічних торгах.  За його даними, 17% бюджету закупівель - це прямі угоди, є області,                  де 96-99% допорогів неконкурентні, їх не бачить ринок. Законопроект і має вирішити цю проблему. Електронні каталоги - середньострокове майбутнє, коли держзамовники будуть закривати дрібні потреби з єдиної рамкової угоди. А виправлення помилок, за розрахунками Києвської Школи Економіки, дозволить «врятувати» 19% закупівель, які б без цього не відбулись через брак пропозицій. Ну а перероблене оскарження має розвантажити АМКУ, ускладнити життя троллям та спростити захист своїх прав чесним постачальникам.

Як очікується, текст законопроекту буде оприлюднено вже у найближчі дні.

 

За матеріалами журналу «Радник в сфері державних закупівель»

 
12.04.2018