>
Тел.: +38(044)451-85-71
email: radnukdz@gmail.com
Передплатний індекс 89613

Календарь

ПНВТСРЧТПТСБВС
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   
       

Новини

ОСТАННІ НОВИНИ:

17.01.2019cal

17.01.2019

Лист МЕРТУ № 3304-04/1983-06 від 17.01.2019


Щодо інформації про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
15.01.2019cal

15.01.2019

Як підготуватись до позапланової перевірки


Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...

МЕРТУ прозвітувало про публічні закупівлі у 2017 році

 Мінекономрозвитку оприлюднило черговий звіт щодо стану сфери публічних закупівель у 2017 році.

Так, за даними електронної системи закупівель протягом 2017 року близько 27 тис замовників оголосили більше 1 млн закупівель з очікуваною вартістю понад 777,7 млрд грн.

З них успішно завершились 869 344 закупівлі на загальну суму більше 500 млрд грн, в тому числі надпорогові - на суму 380,8 млрд грн, допорогові - на суму 119,5 млрд грн.

Кількість проведених закупівель (надпорогові та допорогові) зросла більше ніж у 2 рази. Водночас збільшилась і очікувана вартість таких закупівель з 273 млрд грн в 2016 році до 500 млрд грн в 2017 році:
в допорогових закупівлях очікувана вартість зросла на 78,5 млрд грн, а їх кількість на 502 244 закупівлі;

в надпорогових очікувана вартість зросла на 148,6 млрд грн, а їх кількість на 34 388 закупівель.
Протягом 2017 року успішно завершились 17 торгів за процедурою конкурентних діалогів, за результатами яких укладено договорів на загальну на суму близько 1,4 млрд грн.

Загальна економія коштів в по всіх закупівлях 2017 року становить в абсолютному відношенні близько 27,1 млрд грн (8,2%).

В усіх завершених надпорогових закупівлях взяли участь 35 283 суб’єкти підприємницької діяльності, у тому числі у процедурах відкритих торгів – 28 441 учасника. Середня кількість пропозицій на торгах в надпорогових закупівлях склала – 2,69, з них відкриті торги та відкриті з публікацією англійською мовою мали - 2,7 та 2,8 відповідно. В допорогових закупівлях взяли участь 33 066 учасників, які подали 403 936 пропозицій. Водночас середня кількість пропозицій в допорогових закупівлях становила – 2,11.  

За результатами проведених у 2017 році процедур закупівель майже 99,8% договорів укладено з українськими компаніями і близько 0,2% договорів з іноземними постачальниками.

На початку 2017 року розпочав свою роботу пілотний проект з організації діяльності централізованої закупівельної організації (ЦЗО), яка за рік успішно провела 13 процедур відкритих торгів на закупівлю паперу офісного для друку, канцелярського приладдя та комп'ютерної техніки. За результатами завершених процедур укладено 22 договори. Економія бюджетних коштів за укладеними договорами становить більше 1 млн грн, або майже 13,1% від очікуваної вартості предметів закупівель.

Детальніше зі звітом можна ознайомитись за посиланням: http://bit.ly/2HdLIth

 

За матеріалами прес-служби Мінекономрозвитку

goo.gl/tEkVp4

 
11.04.2018