>
Тел.: +38(044)451-85-71
email: radnukdz@gmail.com
Передплатний індекс 89613

Календарь

ПНВТСРЧТПТСБВС
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   
       

Новини

24.05.2018

II професійна премія«ZAKUPKI.КРАЩI»

Рушійна сила ринку закупівель – це ти!

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
24.05.2018
Читати всю статтю ...

21.05.2018

#Поради_від_Радника

 Хто повинен ініціювати укладення договору про закупівлю?

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
21.05.2018
Читати всю статтю ...

Уряд врегулював питання використання Prozorro для закупівель енергосервісу

На Урядовому порталі опубліковано прийняту 16 травня постанову Кабінету Міністрів України від 16.05.2018 № 380

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
21.05.2018
Читати всю статтю ...

18.05.2018

Президент підписав Указ № 126/2018 від 14 травня 2018 року

Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 2 травня 2018 року «Про застосування та скасування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
18.05.2018
Читати всю статтю ...

17.05.2018

Відповідь розпорядника інформації про те, що

інформація може бути одержана запитувачем із загальнодоступних джерел, або відповідь не по суті запиту вважається неправомірною відмовою в наданні інформації

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
17.05.2018
Читати всю статтю ...

#Поради_від_Радника

 Якщо замовник двічі відмінив тендер через відсутність достатньої кількості учасників, то чи повинен замовник при застосуванні переговорної процедури вимагати забезпечення тендерної пропозиції та/або забезпечення виконання договору?

Відповідно до п. 4 ч. 2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) замовник застосовує переговорну процедуру закупівлі як виняток у разі, зокрема, якщо він двічі відмінив тендер через відсутність достатньої кількості учасників. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, які замовник визначив у тендерній документації. Отже, звертаємо увагу, що вимоги стосуються саме учасника, а не переможця. Також у переговорній процедурі не передбачено подання тендерної пропозиції, тому й тендерне забезпечення для проведення переговорів не подають. Щодо забезпечення виконання договору: дану вимогу встановлюють до переможця, а не до учасника.

Також, згідно зі ст. 26 Закону, замовник має право вимагати від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору, якщо внесення такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після виконання учасником-переможцем договору, а також у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними та у випадках, передбачених ст. 37 цього Закону, а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю не може перевищувати п’яти відсотків вартості договору. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору (якщо їх не повертають), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі юридичними особами (їхніми об’єднаннями) не за бюджетні кошти — перераховують на рахунок таких юридичних осіб (їхніх об’єднань). Детальніше з даним питання можливо ознайомитися у випуску журналу № 4 (79) за квітень 2018 року на стор. 48.

             

 
10.04.2018