>
Тел.: +38(044)451-85-71
email: radnukdz@gmail.com
Передплатний індекс 89613

Календарь

ПНВТСРЧТПТСБВС
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    
       

Новини

ОСТАННІ НОВИНИ:

17.10.2018cal

17.10.2018

#Поради_від_Радника


Закупівля постачання та розподілу електричної енергії. Чи потрібно встановлювати кваліфікаційні критерії?

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
16.10.2018cal

16.10.2018

Підсумки семінару для замовників на тему:


 Купуємо електричну енергію по-новому: від переговорної процедури до відкритих торгів

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
10.10.2018cal

10.10.2018

Лист МЕРТУ № 3304-04/44053-06 від 08.10.2018


Щодо застосування нецінових критеріїв оцінки

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...

#Поради_від_Радника

 Якщо замовник двічі відмінив тендер через відсутність достатньої кількості учасників, то чи повинен замовник при застосуванні переговорної процедури вимагати забезпечення тендерної пропозиції та/або забезпечення виконання договору?

Відповідно до п. 4 ч. 2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) замовник застосовує переговорну процедуру закупівлі як виняток у разі, зокрема, якщо він двічі відмінив тендер через відсутність достатньої кількості учасників. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, які замовник визначив у тендерній документації. Отже, звертаємо увагу, що вимоги стосуються саме учасника, а не переможця. Також у переговорній процедурі не передбачено подання тендерної пропозиції, тому й тендерне забезпечення для проведення переговорів не подають. Щодо забезпечення виконання договору: дану вимогу встановлюють до переможця, а не до учасника.

Також, згідно зі ст. 26 Закону, замовник має право вимагати від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору, якщо внесення такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після виконання учасником-переможцем договору, а також у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними та у випадках, передбачених ст. 37 цього Закону, а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю не може перевищувати п’яти відсотків вартості договору. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору (якщо їх не повертають), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі юридичними особами (їхніми об’єднаннями) не за бюджетні кошти — перераховують на рахунок таких юридичних осіб (їхніх об’єднань). Детальніше з даним питання можливо ознайомитися у випуску журналу № 4 (79) за квітень 2018 року на стор. 48.

             

 
10.04.2018