>
Тел.: +38(044)451-85-71
email: radnukdz@gmail.com
Передплатний індекс 89613

Календарь

ПНВТСРЧТПТСБВС
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
       

Новини

ОСТАННІ НОВИНИ:

15.08.2018cal

15.08.2018

Мінекономрозвитку оприлюднило лист рекомендаційного характеру


 від 07.08.2018 № 3304-04/33947-06 щодо відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі  

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
14.08.2018cal

14.08.2018

#Поради_від_Радника


Заборона здійснення державних закупівель як санкція.

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
14.08.2018cal

Отримання позивачем індивідуальної податкової консультації


зміст якої відповідає нормам чинного законодавства

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
13.08.2018cal

13.08.2018

Підсумки навчання 9-10 серпня м. Одеса


 "Прозорі закупівлі: від рішень Антимонопольного до судової практики та моніторингу”

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...

АМКУ відзвітувало про стан з розглядом скарг на публічні закупівлі у січні





Протягом січня 2018 року Постійно діюча адміністративна колегія з розгляду скарг АМКУ розглянула 349 скарг по суті, що вдвічі більше, аніж за аналогічний період 2017 року. За 103 скаргами було відмовлено, а от 205 скарг задоволено і зобов’язано Замовника виправити порушення. Такі статистичні дані озвучили під час прес-брифінгу Голова Антимонопольного комітету України Юрій Терентьєв та Директор  Департаменту з питань оскаржень рішень у сфері публічних закупівель Роман Коваль.

За даними посадовців найчастіше оскаржуються закупівлі продуктів харчування та послуг роздрібної торгівлі. Найбільш оскаржуваним Замовником січня стала Дніпровська міська рада за процедурами закупівлі послуг із організації дитячого харчування, рішення якої за останніх два місяці оскаржили 81 рази. При чому Колегія АМКУ за результатами розгляду 12 скарг зобов’язала Замовника внести зміни до тендерної документації. Ще 60 скарг наразі Колегією прийнято до розгляду.

Найбільш поширеним порушенням під час проведення торгів з боку Замовників став дискримінаційний підхід у частині відхилення тендерних пропозицій, а саме, почастішали випадки вибіркового підходу до учасників із однаковими порушеннями в пропозиціях. Також Замовники ускладнювали тендерну документацію: надмірні та складні вимоги до учасників, «приховування» документів, які повинні надаватись учасниками у складі пропозицій.

Учасники під час підготовки тендерних пропозицій найчастіше помилялись під час оформлення банківських гарантій, а саме, не вказували в гарантіях  місцезнаходження банків-бенефіціарів, коли це передбачено тендерною документацією, а також не надавали додатки до договорів (аналогічних договорів, договорів на підтвердження матеріально-технічної бази тощо), коли такі додатки визначені договорами як невід'ємні частини.

 

За даними моніторингового порталу DoZorro

goo.gl/Cst83s

 
08.02.2018