>
Тел.: +38(044)451-85-71
email: radnukdz@gmail.com
Передплатний індекс 89613

Календарь

ПНВТСРЧТПТСБВС
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    
       

Новини

ОСТАННІ НОВИНИ:

10.10.2018cal

10.10.2018

Лист МЕРТУ № 3304-04/44053-06 від 08.10.2018


Щодо застосування нецінових критеріїв оцінки

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
10.10.2018cal

Судова практика - закупівля за додатково виділені кошти


Справа про притягнення до адміністративної відповідальності

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
10.10.2018cal

Завантажуємо та вивчаємо


Наказ № 196, порядкок застосування та самі ризик індекатори

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
09.10.2018cal

09.10.2018

Зустрічайте ювілейний випуск журналу "Радник в сфері державних закупівель" № 10 (85) за жовтень 2018 р.,


для користувачів програми радник-інфо http://radnuk.com.ua/radnuk-info/ електронний журнал доступний для завантаження.

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...

АМКУ відзвітувало про стан з розглядом скарг на публічні закупівлі у січні





Протягом січня 2018 року Постійно діюча адміністративна колегія з розгляду скарг АМКУ розглянула 349 скарг по суті, що вдвічі більше, аніж за аналогічний період 2017 року. За 103 скаргами було відмовлено, а от 205 скарг задоволено і зобов’язано Замовника виправити порушення. Такі статистичні дані озвучили під час прес-брифінгу Голова Антимонопольного комітету України Юрій Терентьєв та Директор  Департаменту з питань оскаржень рішень у сфері публічних закупівель Роман Коваль.

За даними посадовців найчастіше оскаржуються закупівлі продуктів харчування та послуг роздрібної торгівлі. Найбільш оскаржуваним Замовником січня стала Дніпровська міська рада за процедурами закупівлі послуг із організації дитячого харчування, рішення якої за останніх два місяці оскаржили 81 рази. При чому Колегія АМКУ за результатами розгляду 12 скарг зобов’язала Замовника внести зміни до тендерної документації. Ще 60 скарг наразі Колегією прийнято до розгляду.

Найбільш поширеним порушенням під час проведення торгів з боку Замовників став дискримінаційний підхід у частині відхилення тендерних пропозицій, а саме, почастішали випадки вибіркового підходу до учасників із однаковими порушеннями в пропозиціях. Також Замовники ускладнювали тендерну документацію: надмірні та складні вимоги до учасників, «приховування» документів, які повинні надаватись учасниками у складі пропозицій.

Учасники під час підготовки тендерних пропозицій найчастіше помилялись під час оформлення банківських гарантій, а саме, не вказували в гарантіях  місцезнаходження банків-бенефіціарів, коли це передбачено тендерною документацією, а також не надавали додатки до договорів (аналогічних договорів, договорів на підтвердження матеріально-технічної бази тощо), коли такі додатки визначені договорами як невід'ємні частини.

 

За даними моніторингового порталу DoZorro

goo.gl/Cst83s

 
08.02.2018