>
Тел.: +38(044)451-85-71
email: radnukdz@gmail.com
Передплатний індекс 89613

Календарь

ПНВТСРЧТПТСБВС
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

Новини

26.04.2018

#Поради_від_Радника

 Чи усі учасники закупівель звертають особливу увагу на проект договору, який є невід’ємною частиноютендерної документації?

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
26.04.2018
Читати всю статтю ...

За перший квартал 2018 року вінницькі аудитори забезпечили відшкодування втрат на 11 млн грн

До адміністративної відповідальності у звітному періоді притягнуто 35 посадових осіб.

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
26.04.2018
Читати всю статтю ...

Держенергоефективності сформувало базу понад 2 тис. будівель державних установ для ЕСКО-інвесторів

Оновлену Інформаційну базу потенційних об’єктів енергосервісу опубліковано на веб-сайті 

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
26.04.2018
Читати всю статтю ...

24.04.2018

Офіційне роз’яснення: Як і коли закуповувати ліки, що не увійшли до Нацпереліку

Докладно про нормативне регулювання раціонального планування бюджету медзакладу на ліки для пацієнтів.

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
24.04.2018
Читати всю статтю ...

#Поради_від_Радника

В який термін замовнику потрібно виконати рішення органу оскарження

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
24.04.2018
Читати всю статтю ...

Законопроект про моніторинг публічних закупівель ухвалено у першому читанні

Законопроект про моніторинг публічних закупівель ухвалено у першому читанні

Верховна Рада України ухвалила в першому читанні законопроект №4738-д, який надає Державній аудиторській службі України повноваження щодо проведення моніторингу публічних закупівель. Як відзначили у Мінекономровитку України, наразі аудитори ДАСУ не мають інструментів, щоб запобігати порушенням на всіх етапах закупівель. Вони можуть реагувати на порушення лише після торгів, коли договори вже підписані і гроші переказані. Рекомендації аудиторів щодо розірвання договорів не є обов’язковими для виконання і часто ігноруються порушниками. Така ситуація значно знижує ефективність системи публічних закупівель, відлякує чесний бізнес і породжує корупційні схеми та махінації. В той же час, законопроект, якщо його буде принято в цілому, зобов’яже замовників реагувати на рекомендації і зауваження ДАСУ в обов’язковому порядку. Нагадуємо, що серед основних новацій законопроекту “узаконення” системи ризик-індикаторів, яку буде інтегровано в ProZorro для автоматичного пошуку та підсвічування підозрілих закупівель, і вони так само автоматично потраплятимуть у чергу на перевірку ДАСУ. 

Окрім сигналів від системи ризик-індикаторів, приводом для перевірки закупівлі стануть звернення громадських активістів, журналістів або представників органів влади та місцевого самоврядування. Аудитори ДАСУ зможуть перевірити будь-яку закупівлю і за власною ініціативою.

За матеріалами Мінекономрозвитку

goo.gl/cA92Hr

10.11.2017