>
Тел.: +38(044)451-85-71
email: radnukdz@gmail.com
Передплатний індекс 89613

Календарь

ПНВТСРЧТПТСБВС
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

Новини

26.04.2018

#Поради_від_Радника

 Чи усі учасники закупівель звертають особливу увагу на проект договору, який є невід’ємною частиноютендерної документації?

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
26.04.2018
Читати всю статтю ...

За перший квартал 2018 року вінницькі аудитори забезпечили відшкодування втрат на 11 млн грн

До адміністративної відповідальності у звітному періоді притягнуто 35 посадових осіб.

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
26.04.2018
Читати всю статтю ...

Держенергоефективності сформувало базу понад 2 тис. будівель державних установ для ЕСКО-інвесторів

Оновлену Інформаційну базу потенційних об’єктів енергосервісу опубліковано на веб-сайті 

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
26.04.2018
Читати всю статтю ...

24.04.2018

Офіційне роз’яснення: Як і коли закуповувати ліки, що не увійшли до Нацпереліку

Докладно про нормативне регулювання раціонального планування бюджету медзакладу на ліки для пацієнтів.

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
24.04.2018
Читати всю статтю ...

#Поради_від_Радника

В який термін замовнику потрібно виконати рішення органу оскарження

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
24.04.2018
Читати всю статтю ...

9 листопада парламент розгляне законопроект про моніторинг закупівель

9 листопада парламент розгляне законопроект про моніторинг закупівель

9 листопада Верховна Рада України має розглядати законопроект №4738-д про моніторинг публічних закупівель. 

Зі свого боку, Мінекономрозвитку, як Уповноважений орган у сфері публічних закупівель,розмістив на своєму сайті звернення до депутатів з проханням ухвалити цей законопроект.

Цей законопроект передбачає внесення змін до Закону України “Про публічні закупівлі” в частині включення до нього норм про здійснення моніторингу закупівель. Функцію по проведенню моніторинга планується покласти на Державну аудиторську службу України.

В законопроекті предбачено, що ДАСУ зможе проводити моніторинг державних закупівель як протягом проведення процедури закупівлі, так і на етапі укладення та виконанання договору. При цьому сам процес закупівлі не буде зупинений. Рішення про моніторинг тієї чи іншої закупівлі буде прийматись за наявності однієї або декількох таких підстав:

• дані автоматичної системи ризик індикаторів: червоні прапорці будут автоматично перетворюватися у формальну перевірку замовника;

• інформація від органів держаної влади або місцевого самоврядування;

• повідомлення в ЗМІ про ознаки порушень: журналіські розслідування будуть не тільки робити корумпованого замовника зменитим, але й  призведуть до реальних перевірок та штрафів;

• самостійне виявлення порушень фахівцями ДАСУ.

Строк проведення моніторингу не буде перевищувати 15 робочих днів. При цьому, протягом моніторингу фахівці ДАСУ можуть спілкуватися з замовником через ProZorro і просити надати пояснення стосовно предмету дослідження. Замовник матиме три робочі дні на відповідь. Він також зможе з власної ініціативи надавати пояснення, навіть без запиту від ДАСУ. За результатами моніторингу, ДАСУ оприлюднюватиме в ProZorro висновок з описом порушення та зобов’язанням щодо усунення цього порушення. У замовника буде три робочих дня з моменту оприлюднення висновку, щоб одноразово звернутись до ДАСУ за додатковими роз’ясненнями. Також у замовника буде п’ять робочих днів з дня оприлюднення висновку завантажити в систему інформацію про усунення порушення або аргументовану незгоду з результатами моніторингу. Всі інформація про спілкування між ДАСУ і замовником буде доступна для перегляду на сторінці закупівлі в ProZorro. На думку першого заступника Міністра економічного розвитку і торгівлі М. Нефьодова, така система моніторингу дозволяє порушнику навчитися на своїх помилках без фінансових втрат, оскільки усунувши порушення, порушник уникне накладення адміністративного штрафу.

Законопроект доступний для перегляду за посиланням: goo.gl/QZtJzQ

За даними прес-служби Мінекономрозвитку

goo.gl/jMiSzT



06.11.2017