>
Тел.: +38(044)451-85-71
email: radnukdz@gmail.com
Передплатний індекс 89613

Календарь

ПНВТСРЧТПТСБВС
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   
       

Новини

20.11.2017

Поради_від_Радника

Чи може останній день кінцевого строку подання пропозицій припадати на вихідний?

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
20.11.2017
Читати всю статтю ...

Уряд визначив пріоритетним казначейське обслуговування через систему "Клієнт казначейства - Казначейство"

На Урядовому порталі оприлюднено постанову Кабінету Міністрів Українивід 15.11.2017 № 816-р 

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
20.11.2017
Читати всю статтю ...

МЕРТУ оприлюднило лист з рекомендаціями для складання тендерної документації

В п’ятницю на офіційному веб-порталі Мінекономрозвитку України було оприлюднено лист від 16.11.2017 № 3304-06/41825-06.

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
20.11.2017
Читати всю статтю ...

16.11.2017

НКРЕКП затвердило механізм формування інвестпрограм для ліцензіатів у сфері перероблення побутових відходів

Цей Порядок установлює механізм розроблення, затвердження, погодження, подання, розгляду, схвалення і виконання інвестиційних програм

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
16.11.2017
Читати всю статтю ...

Уряд ухвалив підтримав проект Закону про Митний тариф України

Законопроект не змінює ставки увізного мита на товари, а лише запроваджує нову класифікацію окремих товарів

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
16.11.2017
Читати всю статтю ...

З 9 по 10 лютого в м. Львові відбудеться навчання для замовників торгів по новому Закону України «Про публічні закупівлі»

Поспішайте зареєструватися! Кількість місць обмежена. Група не більше 20 осіб.

Навчання проводитимуть фахівці у сфері публічних закупівель. На запитання відповідатиме: представник Державної аудиторбскоїї служби України.

МИ НАВЧАЄМО, А НЕ ЗБИРАЄМО МАСОВКИ



Можлива участь у навчанні за листом, що гарантує оплату.

Вартість участі:

1920 грн за одну особу

2880 грн за 2 особи

2997 грн за 3 особи

999 грн. За кожного наступного учасника

Для передплатників журналу та членів Асоціації Закупників України знижка 155 грн

ДЕТАЛЬНІШЕ з планом навчання ви можете ознайомитись за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie/training/

У вартість входять:

- доступ до розділу практичні матеріали на сайті журналуhttp://radnuk.com.ua/distance/

- індивідуальні консультації;

- інформаційно-лекційне обслуговування;

- конференц-набір;

- бізнес-ланч;

- видача сертифікатів про навчання.



Місце проведення м. Львів

Щоб взяти участь у навчанні, прохання заповнити заявкуhttp://radnuk.com.ua/netcat_files/userfiles/file/failes/Blanku/Zayavka_obuchenie_dnepr.doc та відправити:

факсом: (044) 451-85-71

або e-mail: radnukdz@gmail.com

http://radnuk.com.ua/



НАВЧАЄМО ПРАВИЛЬНО ПРОВОДИТИ ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ 

ПЛАН НАВЧАННЯ 

1-й день

8:45 - 9:00 Реєстрація учасників

Відкриття. Вступне слово.

9:00– 9:30 Загальна частина:

- кому необхідно проводити допорогові закупівлі;

- «звіт про укладенні договори» - коли подаємо та за якими договорами звітуємо;

- скільки потрібно сплатити учаснику, щоб прийняти участь в закупівлі. У яких випадках такі кошти повертаються?.

Тендерний комітет та уповноважені особи замовника:

- склад тендерного комітету, засади діяльності;

- уповноважена особа замість тендерного комітету;

- основні питання функціонування комітету та уповноваженої особи (як розподіляються повноваження, як складається поіменний протокол засідання комітету та інші);

- затвердження положення про тендерний комітет та уповноважену особу;

- ЕЦП - на кого оформити, хто повинен підписувати документи ЕЦП, приклади підпису документів ЕЦП.

9:30-10:00 З початку 2017 року визначаємо предмет закупівлі по-новому:

- алгоритм дій замовника при визначенні предмета закупівлі з урахуванням змін від 17.01.2017 р.;

- приклади визначення предметів закупівлі (газ, тепло, вода, електроенергія, бензин, медикаменти, поточний ремонт, роботи);

- практичні завдання щодо визначення предмету закупівлі по-новому.

10:00 – 10:40 Планування процедур закупівлі:

- алгоритм дій при складанні та оприлюдненні річного плану, змін до нього та додатку;

- приклади оприлюднення плану та додатку на веб-порталі Уповноваженого органу через майданчик;

- приклади внесення змін та корегування планів і додатків на майданчиках;

- порядок придбання товарів, робіт і послуг у разі виникнення додаткової потреби, зекономлених коштів, перерозподілу та у інших подібних випадках;

- додатково розміщуємо річні плани відповідно до Закон України «Про доступ до публічної інформації»

10:40 – 12:00 Допорогові електронні закупівлі:

- принципи проведення допорогових закупівель;

- кому необхідно проводити допорогові закупівлі;

- скільки потрібно сплатити учаснику, щоб прийняти участь в закупівлі, коли кошти повертаються?;

- аналіз Наказу ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.03.2016 № 35 «Про затвердження порядку здійснення допорогових закупівель»;

- порядок створення допорогової закупівлі;

- порядок проведення аукціону та визначення переможця;

- порядок відміни закупівлі; 

- терміни укладання допорогового договору; 

- основні поради замовникам, щодо проведення допорогових торгів;

- оскарження допорогових процедур.

12:00 – 12:30 Бізнес-ланч

12:30 – 14:30 Особливості складання тендерної документації

- складаємо тендерну документацію;

- вимоги документації, які є дискримінаційними;

- формальні помилки;

- звернення за роз’ясненнями до тендерної документації;

- вносимо зміни і надаємо роз’яснення;

- санкційне законодавство та його роль у закупівлях;

- забезпечення пропозиції та договору (форма, умови надання; хто надає; умови повернення, ризики, які покриває забезпечення);

- граничні суми витрат замовників;

- заходи із захисту довкілля;

Оцінка тендерних пропозицій. Як прописати методику оцінки в ТД 

- критерії та методика оцінки по новому Закону;

- нецінові критерії оцінки, як їх застосовувати.

14:30 - 16:00 Кваліфікаційні критерії та вимоги до учасників за статтями 16 та 17 Закону:

- встановлення кваліфікаційних критеріїв згідно статті 16 Закону;

- наявність обладнання та матеріально-технічної бази;

- наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;

- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору;

- приклади формування вимоги щодо «аналогічності договорів»;

- встановлення вимог за статтею 17 Закону про публічні закупівлі;

- відкриті реєстри. Як вимагати замовникам пропозиції відповідно до статті 17 Закону;

- вимоги, які регламентують положення статті 17 Закону. 

16:00 - 16:30 Відповіді на питання учасників семінару

2-й день

09:00 – 9:35 Особливості укладення договору про закупівлю та внесення змін до істотних умов договору:

- захист інтересів за договором;

- строки укладання договорів;

- вимоги для укладання договору;

- зміна істотних умов договору про закупівлю;

- як діяти з договорами у зв’язку з постійним зростанням цін та зміною курсу валют?;

- продовження дії договору на 20 відсотків на початку наступного року;

- недійсність договору про закупівлю;

- інші питання стосовно укладення договору та внесення змін;

- відповідальність згідно ст. 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення.

9:35 – 10:20 Процедура проведення відкритих торгів за Законом про публічні закупівлі

- оголошення процедури;

- внесення змін в тендерну документацію;

- подання пропозицій учасниками;

- аукціон (оцінка);

- розгляд та відхилення тендерних пропозицій;

- рішення про намір укласти договір про закупівлю;

- відміна процедури закупівлі;

- можливі етапи відміни процедури закупівлі;

- договір про закупівлю;

- звіт за процедурою;

- перегляд усіх документів сформованих за процедурою закупівлі на prozorro.gov.ua

10:20 – 11:00 Особливості проведення відкритих торгів у разі, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує суму, еквівалентну:

- для товарів і послуг - 133 тисячам євро;

- для робіт - 5150 тисячам євро

11:00 – 11:45 Порядок організації та проведення переговорної процедури закупівлі за новим Законом про публічні закупівлі:

- умови застосування переговорної процедури;

- рішення про намір укласти договір;

- відміна переговорної процедури закупівлі;

- строки оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу стосовно наміру укласти договір, його укладання, внесення змін та звіту про виконання договору. 

11:45 - 12:30 Бізнес-ланч

12:30 – 14:00 Звітування за процедурами закупівлі:

- строки зберігання документів;

- звіт про результати проведення процедури закупівлі;

- повідомлення про внесення змін до договору;

- звіт про виконання договору;

- звіт про укладені договори;

- звіт 1-торги;

- вітуємо на є-дата;

- модуль аналітики - bi.prozorro.org;

- пошуково-аналітична система - 007.org.ua

14:00 – 15:00 Порядок оскарження дій замовника під час проведення торгів:

- види скарг в Антимонопольний комітет України, їх зміст та порядок подання;

- розмір плати за подання скарги до АМКУ;

- документальне підтвердження порушень замовника під час підготовки скарги;

- порядок та строки розгляду скарг Антимонопольним комітетом України, види рішень, виконання рішень Антимонопольного комітету України учасниками та замовником, оскарження рішень Антимонопольного комітету України, практичні поради учасникам під час розгляду скарг Антимонопольним комітетом України;

- джерела розміщення інформації по скаргам;

- можливість оскаржити рішення АМКУ до суду.

15:00 – 15:3 Тренінг – практикум по оскрженню

15:30 – 16:00 Тестування. Підсумки навчання. Бліц опитування. 

Відповіді на питання учасників навчання.

31.01.2017