Журнал 'Радник в сфері державних закупівель'2 — Нормативна база2 — ДПI iнформує2 — РУБРИКА «ПІДТРИМКА ЄДИНОЇ ІНФОРМАЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ МІНДОХОДІВ»3
>
Тел.: +38(044)451-85-71
email: radnukdz@gmail.com
Передплатний індекс 89613

Календарь

ПНВТСРЧТПТСБВС
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    
       

Новини

19.01.2018

Верховна Рада ухвалила Закон про приватизацію державного і комунальногомайна

Цей Закон, розроблений з урахуванням кращого міжнародного досвіду та норм англійського права

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
19.01.2018
Читати всю статтю ...

18.01.2018

Зустріч бізнес-клубу «ПоРадник для Учасника»

Дискримінаційні вимоги тендерної документації - поради учасникам

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
18.01.2018
Читати всю статтю ...

МЕРТУ надало офіційні рекомендації для оформлення банківських гарантій

Як зазначають в Міністерстві, вимоги до оформлення гарантії є прозорими та доступними для всіх

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
18.01.2018
Читати всю статтю ...

17.01.2018

Встановлення вимоги стосовно наявності матеріально-технічної бази

Позиція Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України  https://youtu.be/ZO_N0arSrTc

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
17.01.2018
Читати всю статтю ...

16.01.2018

Уряд затвердив методику оцінювання фіскальних ризиків діяльності підприємств держсектору

Кабінет Міністрів України прийняв постанову від 11.01.2018 № 7

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
16.01.2018
Читати всю статтю ...

Про підсумки роботи ЦОП за 7 місяців 2015 року обговорювалось під час зустрічі із журналістами

Днями в стінах Солом’янської ДПІ було проведено зустріч начальника управління реєстрації платників та електронних сервісів Ірини Павук із засобами масової інформації, а саме представником газети «Посередник». Тема заходу - «Підсумки роботи Центру обслуговування платників за 7 місяців 2015 року».


Ірина Павук розповіла представнику мас-медіа про здобуті напрацювання Центру обслуговування платників за січень-липень 2015 року.


З початку року надано 439 205 послуг, з них: адміністративних послуг – 360 709 ; інформативно-консультаційних послуг – 56 376; послугами електронного цифрового підпису скористались – 2 405 платників.


Зокрема, за 7 місяців 2015 року Центром надано 56 376 усних консультацій, з наступних напрямків:


податкового законодавства – 36377;

організації та провадження підприємницької діяльності – 1124;

ЄСВ – 8172;

програмного забезпечення електронної звітності – 10703.


З метою активного залучення учасників оцінювання якості надання послуг у Центрі постійно проводиться електронне анкетування за допомогою розташованої біля місця консультанта-модератора електронної книги та письмове анкетування, до якого залучає також консультант-модератор. За січень-липень 2015 року заповнено 496 письмових анкет, в яких платниками надано позитивну оцінку роботи ЦОП.


В Центрі обслуговування платників забезпечено трансляцію актуальної інформації на швидкоплинному рядку.


Громадяни та суб’єкти господарювання можуть безкоштовно та швидко отримати електронні ключі в Центрі сертифікації ключів, що знаходиться безпосередньо в ЦОП. На протязі 7 місяців 2015 року до оформлення договорів на здачу звітів в електронному вигляді залучено 2405 платників.


У першому залі Центру обслуговування платників 3 комп’ютери підключені до мережі Інтернет із завантаженим необхідним програмним забезпеченням, яке дозволяє здійснити повний цикл підготовки та відправки до ДПІ звітності. Організовано проведення тренінгів з платниками податків щодо подання звітності в електронному вигляді до Центрального порталу прийому звітності 'МДЗ України' та допомога у відправці Договору про визнання електронних документів юридичних/фізичних осіб, користуванню програмами «Податкова звітність» (OPZ) та «Соната».


«Надання адміністративних послуг є одним з найважливіших завдань у взаємовідносинах податкових органів з платниками податків», - такими словами закінчила зустріч Ірина Анатоліївна.


ДПІ у Солом’янському районі ГУ ДФС у м. Києві

28.08.2015 10:55