>
Тел.: +38(044)451-85-71
email: radnukdz@gmail.com
Передплатний індекс 89613

Календарь

ПНВТСРЧТПТСБВС
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

Новини

ОСТАННІ НОВИНИ:

13.12.2018cal

13.12.2018

Лист МЕРТУ № 3304-04/54502-07 від 13.12.2018


Щодо закупівель електричної енергії та послуг з розподілу електричної енергії

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
13.12.2018cal

Роз’яснювальний лист МЕРТУ


Щодо розрахунку ціни на природний газ за формулою.

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
13.12.2018cal

Кабмін визначив умови відбору постачальників електроенергії


Схвалено процедуру конкурсу з відбору постачальника універсальних послуг

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...

Звернення - конституційне право кожного громадянина

Право на звернення є важливим конституційно-правовим засобом захисту та однією із організаційно-правових гарантій дотримання прав і свобод громадян. Питання практичної реалізації громадянами права на звернення, наданого їм Конституцією України, регулюється Законом України «Про звернення громадян».


За січень-липень 2015 року до ДПІ Солом’янського району надійшло 33 письмових звернень громадян, з яких всі заяви, скарги відсутні.


Найбільш актуальні питання, з якими громадяни зверталися до ДПІ у січні – липні 2015 р. стосувались:


інформування  про ухилення від сплати податків – 26 звернень;

податок на доходи фізичних осіб – 2 звернення;

єдиний соціальний внесок – 1 звернення;

реєстраційні номери облікових карток платників податків – 1 звернення;

 стосовно проведення перевірки – 2 звернення.


На особистий прийом до керівництва ДПІ у січні –липні 2015 року звернулось 5 громадян.


Інформація щодо проведення особистого прийому громадян керівниками та іншими посадовими особами ДПІ, графіки прийому громадян розміщуються на інформаційних стендах  у Центрі обслуговування платників та суб-сайті ГУ ДФС у м.Києві у розділі ДПІ.


З початку 2015 року ДПІ у Солом’янському районі ГУ ДФС у м. Києві проведено 6 сеансів телефонного зв’язку «гаряча лінія» з питань звернень громадян.


Своєчасні та ґрунтовні відповіді є важливою складовою у наданні якісних сервісних послуг платникам податків територіальними органами ДФС. Для фахівців інспекції важливим є не тільки розглянути заяви та інтереси громадян, але й виявити основні причини, що викликають їх надходження та задовольнити законні права кожного громадянина.


ДПІ у Солом’янському районі ГУ ДФС у м. Києві

25.08.2015 11:14