>
Тел.: +38(044)451-85-71
email: radnukdz@gmail.com
Передплатний індекс 89613

Календарь

ПНВТСРЧТПТСБВС
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   
       

Новини

16.11.2017

НКРЕКП затвердило механізм формування інвестпрограм для ліцензіатів у сфері перероблення побутових відходів

Цей Порядок установлює механізм розроблення, затвердження, погодження, подання, розгляду, схвалення і виконання інвестиційних програм

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
16.11.2017
Читати всю статтю ...

Уряд ухвалив підтримав проект Закону про Митний тариф України

Законопроект не змінює ставки увізного мита на товари, а лише запроваджує нову класифікацію окремих товарів

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
16.11.2017
Читати всю статтю ...

15.11.2017

Позиції органу оскарження - Антимонопольного комітету України.

https://youtu.be/He7Nc8WYxSU Практика оскарження, щодо вимог тендерної документації, а саме щодо встановлення досвіду роботи працівників учасника.

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
15.11.2017
Читати всю статтю ...

Державний Бюджет на 2018 рік прийнято у першому читанні

Документ передбачає суттєве збільшення фінансування потреб безпеки та оборони, запровадження низки програм підтримки реального сектору

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
15.11.2017
Читати всю статтю ...

П'ятий всеукраїнський Forum Zakupki, Львів

9 листопада, готель Таурус

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
15.11.2017
Читати всю статтю ...

Звернення - конституційне право кожного громадянина

Право на звернення є важливим конституційно-правовим засобом захисту та однією із організаційно-правових гарантій дотримання прав і свобод громадян. Питання практичної реалізації громадянами права на звернення, наданого їм Конституцією України, регулюється Законом України «Про звернення громадян».


За січень-липень 2015 року до ДПІ Солом’янського району надійшло 33 письмових звернень громадян, з яких всі заяви, скарги відсутні.


Найбільш актуальні питання, з якими громадяни зверталися до ДПІ у січні – липні 2015 р. стосувались:


інформування  про ухилення від сплати податків – 26 звернень;

податок на доходи фізичних осіб – 2 звернення;

єдиний соціальний внесок – 1 звернення;

реєстраційні номери облікових карток платників податків – 1 звернення;

 стосовно проведення перевірки – 2 звернення.


На особистий прийом до керівництва ДПІ у січні –липні 2015 року звернулось 5 громадян.


Інформація щодо проведення особистого прийому громадян керівниками та іншими посадовими особами ДПІ, графіки прийому громадян розміщуються на інформаційних стендах  у Центрі обслуговування платників та суб-сайті ГУ ДФС у м.Києві у розділі ДПІ.


З початку 2015 року ДПІ у Солом’янському районі ГУ ДФС у м. Києві проведено 6 сеансів телефонного зв’язку «гаряча лінія» з питань звернень громадян.


Своєчасні та ґрунтовні відповіді є важливою складовою у наданні якісних сервісних послуг платникам податків територіальними органами ДФС. Для фахівців інспекції важливим є не тільки розглянути заяви та інтереси громадян, але й виявити основні причини, що викликають їх надходження та задовольнити законні права кожного громадянина.


ДПІ у Солом’янському районі ГУ ДФС у м. Києві

25.08.2015 11:14