Журнал 'Радник в сфері державних закупівель'2 — Нормативна база2 — ДПI iнформує2 — РУБРИКА «ПІДТРИМКА ЄДИНОЇ ІНФОРМАЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ МІНДОХОДІВ»3
>
Тел.: +38(044)451-85-71
email: radnukdz@gmail.com
Передплатний індекс 89613

Календарь

ПНВТСРЧТПТСБВС
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    
       

Новини

15.01.2018

Поради_від_Радника

І ще раз про планування. 

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
15.01.2018
Читати всю статтю ...

12.01.2018

Актуальні матеріали, розміщені в січневому журналі

 ігнорування замовником положень Закону щодо обов’язку здійснювати планування закупівлі https://youtu.be/2OsEH6H5Yl4

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
12.01.2018
Читати всю статтю ...

11 січня Кабмін ухвалив рішення про перенесення робочих днів у 2018 році.

За ним у 2018 році рекомендується перенести робочі дні з:

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
12.01.2018
Читати всю статтю ...

Поради_від_Радника

 Чи необхідно відображати в річному плані/додатку до річного плану предмети закупівлі, на які не поширюється дія Закону?

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
12.01.2018
Читати всю статтю ...

11.01.2018

Читайте у журналі "Радник в сфері державних закупівель" № 1 (76) за січень 2018р.

для передплатників програми радник-інфо http://radnuk.com.ua/radnuk-info/ журнал доступний для завантаження.

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
11.01.2018
Читати всю статтю ...

Звернення - конституційне право кожного громадянина

Право на звернення є важливим конституційно-правовим засобом захисту та однією із організаційно-правових гарантій дотримання прав і свобод громадян. Питання практичної реалізації громадянами права на звернення, наданого їм Конституцією України, регулюється Законом України «Про звернення громадян».


За січень-липень 2015 року до ДПІ Солом’янського району надійшло 33 письмових звернень громадян, з яких всі заяви, скарги відсутні.


Найбільш актуальні питання, з якими громадяни зверталися до ДПІ у січні – липні 2015 р. стосувались:


інформування  про ухилення від сплати податків – 26 звернень;

податок на доходи фізичних осіб – 2 звернення;

єдиний соціальний внесок – 1 звернення;

реєстраційні номери облікових карток платників податків – 1 звернення;

 стосовно проведення перевірки – 2 звернення.


На особистий прийом до керівництва ДПІ у січні –липні 2015 року звернулось 5 громадян.


Інформація щодо проведення особистого прийому громадян керівниками та іншими посадовими особами ДПІ, графіки прийому громадян розміщуються на інформаційних стендах  у Центрі обслуговування платників та суб-сайті ГУ ДФС у м.Києві у розділі ДПІ.


З початку 2015 року ДПІ у Солом’янському районі ГУ ДФС у м. Києві проведено 6 сеансів телефонного зв’язку «гаряча лінія» з питань звернень громадян.


Своєчасні та ґрунтовні відповіді є важливою складовою у наданні якісних сервісних послуг платникам податків територіальними органами ДФС. Для фахівців інспекції важливим є не тільки розглянути заяви та інтереси громадян, але й виявити основні причини, що викликають їх надходження та задовольнити законні права кожного громадянина.


ДПІ у Солом’янському районі ГУ ДФС у м. Києві

25.08.2015 11:14