>
Тел.: +38(044)451-85-71
email: radnukdz@gmail.com
Передплатний індекс 89613

Календарь

ПНВТСРЧТПТСБВС
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    
       

Новини

ОСТАННІ НОВИНИ:

17.10.2018cal

17.10.2018

#Поради_від_Радника


Закупівля постачання та розподілу електричної енергії. Чи потрібно встановлювати кваліфікаційні критерії?

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
16.10.2018cal

16.10.2018

Підсумки семінару для замовників на тему:


 Купуємо електричну енергію по-новому: від переговорної процедури до відкритих торгів

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
10.10.2018cal

10.10.2018

Лист МЕРТУ № 3304-04/44053-06 від 08.10.2018


Щодо застосування нецінових критеріїв оцінки

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...

Прес-конференція на тему: «Електронні сервіси які запроваджено в ДФС України»

Нещодавно в ДПІ у Солом’янському районі ГУ ДФС м. Києві відбулася прес-конференція начальника управління реєстрації платників та електронних сервісів – Павук Ірини з представниками ЗМІ, зокрема, представником газети «Посередник».


«У наш час електронне спілкування стало зручним, відтіснивши на багато кроків назад паперову форму. Для комфортного звітування на веб-порталі Державної фіскальної служби України розміщені електронні сервіси, завдяки яким можна сформувати, перевірити та надіслати до ДФС податкову звітність, дистанційно перевірити розрахунки з бюджетом, дізнатися про терміни сплати податків, а також отримати іншу корисну інформацію.», - зауважила Ірина Анатоліївна.


До переліку діючих сервісів включені:


– «Електронний кабінет платника податків» – це персональне автоматизоване робоче місце платника, за допомогою якого можна формувати звітність в одному пакеті (декларація + додатки), подавати сформовану звітність в електронному вигляді, переглядати уже подану та/або сформовану звітність, переглядати інформацію щодо стану розрахунків платника з бюджетом, скористатися нагадуванням в „Податковому календарі” та інформацією з довідників.


– «Реєстр платників ПДВ» – щоденно оприлюднює інформацію про реєстрацію платників ПДВ.


– «Дізнайся більше про свого бізнес-партнера» – для перевірки надійності ділових партнерів, допоможе оцінити податкові ризики діяльності з Вашим партнером по бізнесу, який можливо не є платником податку на додану вартість, є банкрутом чи відсутній за визначеною в установчих документах адресою, є інструментом для мінімізації податків.


Для того, аби перевірити надійність Вашого ділового партнера достатньо знати його код ЄДРПОУ або ж точну його назву, ввести відому інформацію в одне з полів і система здійснить пошук по ряду баз даних, доступних для публічного використання і повідомить результати пошуку.


– «Інформаційно-довідковий ресурс» – сервіс, в якому у формі питань-відповідей представлена офіційна позиція Державної фіскальної служби України по всіх напрямах чинного податкового та митного законодавства.


– «Анульована реєстрація платників ПДВ» – надає можливість отримати інформацію про осіб, позбавлених реєстрації як платників ПДВ за заявою платника податку, з ініціативи контролюючих органів чи за рішенням суду.


– «Пульс» – упередження неякісного обслуговування платників, вирішення суперечливих питань, що виникають не тільки у сфері адміністрування податків, а й під час здійснення митного контролю чи митного оформлення.


– «Декларування on-line» – надає змогу заповнити декларацію про майновий стан і доходи підприємцям та громадянам в електронному вигляді.


– «Реєстр страхувальників» – інформація про взяття на облік платника ЄСВ, його реєстраційний номер та клас професійного ризику.


«Пропоную користуватись зручними  електронними сервісами, які створенні для зручності та економії часу!», – наголосила керівник управління реєстрації платників та електронних сервісів на завершення прес-конференції.


ДПІ у Солом’янському районі ГУ ДФС у м.Києві 

25.08.2015 10:40