>
Тел.: +38(044)451-85-71
email: radnukdz@gmail.com
Передплатний індекс 89613

Календарь

ПНВТСРЧТПТСБВС
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    
       

Новини

ОСТАННІ НОВИНИ:

10.10.2018cal

10.10.2018

Лист МЕРТУ № 3304-04/44053-06 від 08.10.2018


Щодо застосування нецінових критеріїв оцінки

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
10.10.2018cal

Судова практика - закупівля за додатково виділені кошти


Справа про притягнення до адміністративної відповідальності

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
10.10.2018cal

Завантажуємо та вивчаємо


Наказ № 196, порядкок застосування та самі ризик індекатори

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
09.10.2018cal

09.10.2018

Зустрічайте ювілейний випуск журналу "Радник в сфері державних закупівель" № 10 (85) за жовтень 2018 р.,


для користувачів програми радник-інфо http://radnuk.com.ua/radnuk-info/ електронний журнал доступний для завантаження.

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...

Робота Центру обслуговування платників ДПІ у Солом’янському районі ГУ ДФС у м. Києві за I півріччя 2015р.

Головним завданням Центру обслуговування платників ДПІ у Солом’янському районі Головного управління Державної фіскальної служби у м. Києві є забезпечення комфортних умов платникам при отриманні адміністративних послуг та наданні якісної податкової допомоги.


За січень – червень місяці 2015 року в Центрі обслуговування відвідувачам надано більше 370 тис. послуг, з них: адміністративних послуг – 311,9 тис.(зокрема отримано тільки вхідної кореспонденції – 59,6 тис.) та інформаційно-консультаційних послуг – 48,2 тис.


Платникам податків надано усних консультацій, з наступних напрямків:


податкового законодавства – 31 011;

організації та провадження підприємницької діяльності – 965;

ЄСВ – 7 035;

програмного забезпечення електронної звітності – 9 240.


З метою активного залучення учасників оцінювання якості надання послуг у Центрі постійно проводиться електронне анкетування за допомогою розташованої біля місця консультанта-модератора електронної книги. За січень - червень заповнено 409 анкет.


В усіх залах Центру, для зручності відвідувачів, розміщена тематична друкована продукція, оформлено інформаційні та тематичні стенди, що містять зразки заповнення заяв, податкової звітності, актуальну інформацію з питань оподаткування.


Також у Центрі обслуговування платників здійснюється трансляція актуальної інформації на швидкоплинному рядку та TV-моніторах.


Громадяни та суб’єкти господарювання можуть безкоштовно та швидко отримати електронні ключі в Центрі сертифікації ключів, що знаходиться безпосередньо в ЦОП.


За січень – червень 2015р. до оформлення договорів на здачу звітів в електронному вигляді залучено 2050 платників.


Варто відмітити, що у приміщенні ЦОП 3 комп’ютери підключені до мережі Інтернет з завантаженим необхідним програмним забезпеченням, яке дозволяє здійснити повний цикл підготовки та відправки до ДПІ звітності. Організовувалось проведення тренінгів з платниками.


Кожен мешканець району не залишається без уваги та має можливість отримати необхідну інформацію за допомогою кваліфікованих фахівців.


ДПІ у Солом’янському районі ГУ ДФС у м.Києві


31.07.2015 15:38