Журнал 'Радник в сфері державних закупівель'2 — Нормативна база2 — ДПI iнформує2 — РУБРИКА «ПІДТРИМКА ЄДИНОЇ ІНФОРМАЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ МІНДОХОДІВ»3
>
Тел.: +38(044)451-85-71
email: radnukdz@gmail.com
Передплатний індекс 89613

Календарь

ПНВТСРЧТПТСБВС
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728    
       

Новини

20.02.2018

Визнання недійсним рішення Замовника

про відхилення тендерної пропозиції Учасника та визнання недійсним рішення Замовника про відміну торгів

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
20.02.2018
Читати всю статтю ...

Набув чинності Закон про корпоративні договори

Як зазначили автори Закону, його розробка була направлена на підвищення рівня корпоративного управління в акціонерних товариствах та товариствах з обмеженою відповідальністю

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
20.02.2018
Читати всю статтю ...

19.02.2018

#Поради_від_Радника

 Віднесення посад фахівців з публічних закупівель до посад державної служби та/або до посад працівників, що виконують функції з обслуговування

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
19.02.2018
Читати всю статтю ...

SMART-регіони: лайфхаки у ProZorro

 Бориспіль.
Дата проведення:
- 22-го лютого (перший день) – для організаторів (замовників);
- 23-го лютого (другий день) – для постачальників.

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
19.02.2018
Читати всю статтю ...

«Пульс» - унікальний сервіс Державної фіскальної служби

Завдяки роботі інтерактивного сервісу «Пульс» діє зворотній зв’язок та здійснюється оперативне вирішення проблемних питань платників податків, які звернулись на телефонну «гарячу лінію» ДФС України.


За І квартал 2015 року до ДПІ у Солом’янському районі ГУ ДФС у м. Києві на сервіс «Пульс» надійшло 123 звернення.


Слід зазначити, що у січні-червні 2015року розгляд звернень на сервіс «Пульс» проводиться відповідно до вимог нового Порядку опрацювання інформації, яка надходить на сервіс «Пульс», затвердженого Наказом ДФС України №6 від 13 січня 2015р. Порядком змінені терміни опрацювання інформації, що надходить на сервіс «Пульс», а саме:


- не пізніше 1 робочого дня, наступного за датою надсилання Інформаційної картки (вперше), з питань порушення режиму роботи структурних підрозділів або територіальних органів ДФС, некоректного спілкування працівників органів ДФС із заявниками, ненадання відповіді на усні або письмові звернення, надання неповної консультації;


-не пізніше 2 робочих днів, наступних за датою надсилання Інформаційної картки (вперше), з питань, пов’язаних з упередженням контрабанди;


-не пізніше 3 робочих днів, наступних за датою надсилання Інформаційної картки (вперше), з інших питань, порушених Заявниками.


Усі порушені громадянами питання були оперативно розглянуті та вирішені по суті відповідно до чинних нормативно - правових актів, які забезпечують діяльність сервісу «Пульс».


ДПІ у Солом’янському районі ГУ ДФС у м. Києві


28.07.2015 11:25