>
Тел.: +38(044)451-85-71
email: radnukdz@gmail.com
Передплатний індекс 89613

Календарь

ПНВТСРЧТПТСБВС
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728   
       

Новини

ОСТАННІ НОВИНИ:

21.02.2019cal

Плани Мін’юсту у сфері державної реєстрації на 2019 рік


Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
21.02.2019cal

Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю з врахуванням біржових котирувань


випуск журналу № 12 (87) за грудень 2019 року, 24–26

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
20.02.2019cal

20.02.2019

#Поради_від_Радника


Якою мовою учасник повинен складати  та подавати тендерну пропозицію?

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...

«Пульс» - унікальний сервіс Державної фіскальної служби

Завдяки роботі інтерактивного сервісу «Пульс» діє зворотній зв’язок та здійснюється оперативне вирішення проблемних питань платників податків, які звернулись на телефонну «гарячу лінію» ДФС України.


За І квартал 2015 року до ДПІ у Солом’янському районі ГУ ДФС у м. Києві на сервіс «Пульс» надійшло 123 звернення.


Слід зазначити, що у січні-червні 2015року розгляд звернень на сервіс «Пульс» проводиться відповідно до вимог нового Порядку опрацювання інформації, яка надходить на сервіс «Пульс», затвердженого Наказом ДФС України №6 від 13 січня 2015р. Порядком змінені терміни опрацювання інформації, що надходить на сервіс «Пульс», а саме:


- не пізніше 1 робочого дня, наступного за датою надсилання Інформаційної картки (вперше), з питань порушення режиму роботи структурних підрозділів або територіальних органів ДФС, некоректного спілкування працівників органів ДФС із заявниками, ненадання відповіді на усні або письмові звернення, надання неповної консультації;


-не пізніше 2 робочих днів, наступних за датою надсилання Інформаційної картки (вперше), з питань, пов’язаних з упередженням контрабанди;


-не пізніше 3 робочих днів, наступних за датою надсилання Інформаційної картки (вперше), з інших питань, порушених Заявниками.


Усі порушені громадянами питання були оперативно розглянуті та вирішені по суті відповідно до чинних нормативно - правових актів, які забезпечують діяльність сервісу «Пульс».


ДПІ у Солом’янському районі ГУ ДФС у м. Києві


28.07.2015 11:25