>
Тел.: +38(044)451-85-71
email: radnukdz@gmail.com
Передплатний індекс 89613

Календарь

ПНВТСРЧТПТСБВС
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   
       

Новини

24.05.2018

II професійна премія«ZAKUPKI.КРАЩI»

Рушійна сила ринку закупівель – це ти!

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
24.05.2018
Читати всю статтю ...

21.05.2018

#Поради_від_Радника

 Хто повинен ініціювати укладення договору про закупівлю?

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
21.05.2018
Читати всю статтю ...

Уряд врегулював питання використання Prozorro для закупівель енергосервісу

На Урядовому порталі опубліковано прийняту 16 травня постанову Кабінету Міністрів України від 16.05.2018 № 380

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
21.05.2018
Читати всю статтю ...

18.05.2018

Президент підписав Указ № 126/2018 від 14 травня 2018 року

Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 2 травня 2018 року «Про застосування та скасування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
18.05.2018
Читати всю статтю ...

«Пульс» - унікальний сервіс Державної фіскальної служби

Завдяки роботі інтерактивного сервісу «Пульс» діє зворотній зв’язок та здійснюється оперативне вирішення проблемних питань платників податків, які звернулись на телефонну «гарячу лінію» ДФС України.


За І квартал 2015 року до ДПІ у Солом’янському районі ГУ ДФС у м. Києві на сервіс «Пульс» надійшло 123 звернення.


Слід зазначити, що у січні-червні 2015року розгляд звернень на сервіс «Пульс» проводиться відповідно до вимог нового Порядку опрацювання інформації, яка надходить на сервіс «Пульс», затвердженого Наказом ДФС України №6 від 13 січня 2015р. Порядком змінені терміни опрацювання інформації, що надходить на сервіс «Пульс», а саме:


- не пізніше 1 робочого дня, наступного за датою надсилання Інформаційної картки (вперше), з питань порушення режиму роботи структурних підрозділів або територіальних органів ДФС, некоректного спілкування працівників органів ДФС із заявниками, ненадання відповіді на усні або письмові звернення, надання неповної консультації;


-не пізніше 2 робочих днів, наступних за датою надсилання Інформаційної картки (вперше), з питань, пов’язаних з упередженням контрабанди;


-не пізніше 3 робочих днів, наступних за датою надсилання Інформаційної картки (вперше), з інших питань, порушених Заявниками.


Усі порушені громадянами питання були оперативно розглянуті та вирішені по суті відповідно до чинних нормативно - правових актів, які забезпечують діяльність сервісу «Пульс».


ДПІ у Солом’янському районі ГУ ДФС у м. Києві


28.07.2015 11:25