>
Тел.: +38(044)451-85-71
email: radnukdz@gmail.com
Передплатний індекс 89613

Календарь

ПНВТСРЧТПТСБВС
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
       

Новини

ОСТАННІ НОВИНИ:

21.08.2018cal

21.08.2018

#Поради_від_Радника


Мінрегіон збільшив рівень кошторисної заробітної плати: чи може замовник збільшити вартість договору про закупівлю?

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
21.08.2018cal

Казначейство: 10 вересня закінчується перехідний період на нові рахунки для сплати податків


 Державна казначейська служба України звертає увагу платників податків

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
21.08.2018cal

27 серпня у Системі ProZorro враховується як вихідний день


 Адміністратор системи ProZorro оприлюднив повідомлення для користувачів системи

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
20.08.2018cal

20.08.2018

Зустріч бізнес-клубу «ПоРадник для Учасника»


  тема: «Нюанси оскарження дискримінаційних вимог замовника при встановленні кваліфікаційних критеріїв до учасників».

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
20.08.2018cal

На ProZorro.Продажі відбувся перший успішний аукціон малої приватизації


 Першим лотом, який був проданий на ProZorro.

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...

«Пульс» - унікальний сервіс Державної фіскальної служби

Завдяки роботі інтерактивного сервісу «Пульс» діє зворотній зв’язок та здійснюється оперативне вирішення проблемних питань платників податків, які звернулись на телефонну «гарячу лінію» ДФС України.


За І квартал 2015 року до ДПІ у Солом’янському районі ГУ ДФС у м. Києві на сервіс «Пульс» надійшло 123 звернення.


Слід зазначити, що у січні-червні 2015року розгляд звернень на сервіс «Пульс» проводиться відповідно до вимог нового Порядку опрацювання інформації, яка надходить на сервіс «Пульс», затвердженого Наказом ДФС України №6 від 13 січня 2015р. Порядком змінені терміни опрацювання інформації, що надходить на сервіс «Пульс», а саме:


- не пізніше 1 робочого дня, наступного за датою надсилання Інформаційної картки (вперше), з питань порушення режиму роботи структурних підрозділів або територіальних органів ДФС, некоректного спілкування працівників органів ДФС із заявниками, ненадання відповіді на усні або письмові звернення, надання неповної консультації;


-не пізніше 2 робочих днів, наступних за датою надсилання Інформаційної картки (вперше), з питань, пов’язаних з упередженням контрабанди;


-не пізніше 3 робочих днів, наступних за датою надсилання Інформаційної картки (вперше), з інших питань, порушених Заявниками.


Усі порушені громадянами питання були оперативно розглянуті та вирішені по суті відповідно до чинних нормативно - правових актів, які забезпечують діяльність сервісу «Пульс».


ДПІ у Солом’янському районі ГУ ДФС у м. Києві


28.07.2015 11:25