Журнал 'Радник в сфері державних закупівель'2 — Нормативна база2 — ДПI iнформує2 — РУБРИКА «ПІДТРИМКА ЄДИНОЇ ІНФОРМАЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ МІНДОХОДІВ»3
>
Тел.: +38(044)451-85-71
email: radnukdz@gmail.com
Передплатний індекс 89613

Календарь

ПНВТСРЧТПТСБВС
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728    
       

Новини

Уряд затвердив перелік органів, на які не поширюється мораторій на перевірки

З текстом постанови можна ознайомитись за посиланням: goo.gl/uno7pu

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
23.02.2018
Читати всю статтю ...

22.02.2018

Уряд скасував необхідність розробки та погодження історико-містобудівного обґрунтування

 Вся проектна документація на нове будівництво і історично населених місцях буде розроблятися виключно відповідно до історик-архітектурних опорних планів.

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
22.02.2018
Читати всю статтю ...

21.02.2018

ProZorro плани на майбутнє

24 години на виправлення помилок

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
21.02.2018
Читати всю статтю ...

20.02.2018

Визнання недійсним рішення Замовника

про відхилення тендерної пропозиції Учасника та визнання недійсним рішення Замовника про відміну торгів

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
20.02.2018
Читати всю статтю ...

Отримання електронного цифрового підпису та подача звітності в електронному вигляді обговорювалось на брифінгу

Нещодавно, за участі начальника управління реєстрації платників та електронних сервісів  Павук Ірини та редактора газети «Справжня Бухгалтерська Газета», було  проведено брифінг, під час якого розглядалися питання отримання електронного цифрового підпису та подачі звітності в електронному вигляді.


«Ця тема є актуальною для платників податків, які ще не мають електронного цифрового підпису», - під час брифінгу заявила Ірина Анатоліївна.


Начальник управління нагадала платникам про можливість, яка безкоштовно надається фіскальною службою та передбачає оформлення звітності до органів державної фіскальної служби в електронному вигляді. Відповідно до Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронний цифровий підпис» електронний цифровий підпис (ЕЦП) є обов'язковим реквізитом електронного документа, який використовується для ідентифікації автора та/або підписувача електронного документа іншими суб'єктами електронного документообігу. Накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа. ЕЦП дає можливість платникам податків оптимізувати процедуру подачі звітів, швидко та без перешкод звітувати  до податкових, митних органів не витрачаючи свій час, отримувати консультації в режимі он-лайн, замовляти довідки, тощо.


Отримати ключі електронного цифрового підпису можна безкоштовно у відділенні Акредитованого центру сертифікації електронних ключів, який знаходиться у приміщенні Центру обслуговування платників Державної податкової інспекції у Солом’янському районі ГУ ДФС у м. Києві за адресою: вул. Смілянська, 6, каб.14. У разі виникнення питань, звернення приймаються за телефоном: 245-91-52.



ДПІ у Солом’янському районі ГУ ДФС у м.Києві

10.07.2015 10:54