>
Тел.: +38(044)451-85-71
email: radnukdz@gmail.com
Передплатний індекс 89613

Календарь

ПНВТСРЧТПТСБВС
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    
       

Новини

ОСТАННІ НОВИНИ:

17.10.2018cal

17.10.2018

#Поради_від_Радника


Закупівля постачання та розподілу електричної енергії. Чи потрібно встановлювати кваліфікаційні критерії?

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
16.10.2018cal

16.10.2018

Підсумки семінару для замовників на тему:


 Купуємо електричну енергію по-новому: від переговорної процедури до відкритих торгів

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
10.10.2018cal

10.10.2018

Лист МЕРТУ № 3304-04/44053-06 від 08.10.2018


Щодо застосування нецінових критеріїв оцінки

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...

Зверненням громадян – належна увагa

Особисте право на звернення забезпечує громадянам можливість відстоювати свої права та законні інтереси, а також відновлювати їх у разі порушення.


Своє право на звернення громадяни можуть реалізувати звернувшись письмово чи усно до ДПІ у Солом’янському районі ГУ ДФС у м. Києві.


Протягом січня-травня 2015 року до ДПІ надійшло 27 письмових звернень громадян, які обліковуються за категорією заяв, скарги не надходили.


Найбільш актуальні питання, з якими громадяни зверталися до ДПІ у січні – травні 2015р. стосувались:


- інформування про ухилення від сплати податків – 20 звернень;


- податок на доходи фізичних осіб – 2 звернення;


- єдиний соціальний внесок – 1 звернення;


- реєстраційні номери облікових карток платників податків –   звернення.


-стосовно проведення перевірки – 2 звернення.


Фізичні особи, які письмово звернулись до інспекції виключно громадяни, соціальний стан яких не визначено.


У січні – травні 2015 р. на електронну скриньку керівника ДПІ надійшло 3 звернення, зокрема, щодо отримання витягу з реєстру платників єдиного податку, а також щодо отримання квитанції № 2 по електронній звітності, відповідь запитувачам було надано у найкоротший термін.


Інформацію про проведення особистого прийому громадян керівниками та іншими посадовими особами ДПІ, графіки прийому громадян розміщено на інформаційних стендах у Центрі обслуговування платників та суб-сайті ГУ ДФС у м.Києві у розділі ДПІ. На особистий прийом до керівництва ДПІ у січні - травні 2015 року звернулися 5 громадян.


З початку року ДПІ у Солом’янському районі ГУ ДФС у м. Києві проведено 4 сеанси телефонного зв’язку «гаряча лінія» з питань звернень громадян.


Своєчасні та ґрунтовні відповіді є важливою складовою у наданні якісних сервісних послуг платникам податків. Для фахівців інспекції важливим є не тільки розглянути заяви та задовольнити законні права та інтереси громадян, але й виявити основні причини, що викликають їх надходження.


ДПІ у Солом’янському районі ГУ ДФС у м. Києві


19.06.2015 12:04