>
Тел.: +38(044)451-85-71
email: radnukdz@gmail.com
Передплатний індекс 89613

Календарь

ПНВТСРЧТПТСБВС
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
       

Новини

ОСТАННІ НОВИНИ:

14.08.2018cal

14.08.2018

Отримання позивачем індивідуальної податкової консультації


зміст якої відповідає нормам чинного законодавства

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
13.08.2018cal

13.08.2018

Підсумки навчання 9-10 серпня м. Одеса


 "Прозорі закупівлі: від рішень Антимонопольного до судової практики та моніторингу”

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
13.08.2018cal

Запрошуємо на EU Association Lab


Запрошуємо на EU Association Lab– першу інкубаційну навчальну програму для держслужбовців, що допоможе реалізувати проекти з пришвидшення євроінтеграції.

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
10.08.2018cal

10.08.2018

Мінекономрозвитку на своєму офіційному веб-сайті виклало у відкритому доступі для обговорення проект наказу


Про затвердження вимог до забезпечення тендерної пропозиції

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...

Зверненням громадян – належна увагa

Особисте право на звернення забезпечує громадянам можливість відстоювати свої права та законні інтереси, а також відновлювати їх у разі порушення.


Своє право на звернення громадяни можуть реалізувати звернувшись письмово чи усно до ДПІ у Солом’янському районі ГУ ДФС у м. Києві.


Протягом січня-травня 2015 року до ДПІ надійшло 27 письмових звернень громадян, які обліковуються за категорією заяв, скарги не надходили.


Найбільш актуальні питання, з якими громадяни зверталися до ДПІ у січні – травні 2015р. стосувались:


- інформування про ухилення від сплати податків – 20 звернень;


- податок на доходи фізичних осіб – 2 звернення;


- єдиний соціальний внесок – 1 звернення;


- реєстраційні номери облікових карток платників податків –   звернення.


-стосовно проведення перевірки – 2 звернення.


Фізичні особи, які письмово звернулись до інспекції виключно громадяни, соціальний стан яких не визначено.


У січні – травні 2015 р. на електронну скриньку керівника ДПІ надійшло 3 звернення, зокрема, щодо отримання витягу з реєстру платників єдиного податку, а також щодо отримання квитанції № 2 по електронній звітності, відповідь запитувачам було надано у найкоротший термін.


Інформацію про проведення особистого прийому громадян керівниками та іншими посадовими особами ДПІ, графіки прийому громадян розміщено на інформаційних стендах у Центрі обслуговування платників та суб-сайті ГУ ДФС у м.Києві у розділі ДПІ. На особистий прийом до керівництва ДПІ у січні - травні 2015 року звернулися 5 громадян.


З початку року ДПІ у Солом’янському районі ГУ ДФС у м. Києві проведено 4 сеанси телефонного зв’язку «гаряча лінія» з питань звернень громадян.


Своєчасні та ґрунтовні відповіді є важливою складовою у наданні якісних сервісних послуг платникам податків. Для фахівців інспекції важливим є не тільки розглянути заяви та задовольнити законні права та інтереси громадян, але й виявити основні причини, що викликають їх надходження.


ДПІ у Солом’янському районі ГУ ДФС у м. Києві


19.06.2015 12:04