Журнал 'Радник в сфері державних закупівель'2 — Нормативна база2 — ДПI iнформує2 — РУБРИКА «ПІДТРИМКА ЄДИНОЇ ІНФОРМАЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ МІНДОХОДІВ»3
>
Тел.: +38(044)451-85-71
email: radnukdz@gmail.com
Передплатний індекс 89613

Календарь

ПНВТСРЧТПТСБВС
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728    
       

Новини

16.02.2018

До уваги замовників та учасників, які у 2018-ці відвідували семінари та навчання з публічних закупівель

Розділ “Практичні матеріали” на нашому офіційному сайті radnuk.com.ua поповнено презентацією Закону про моніторинг.

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
16.02.2018
Читати всю статтю ...

15.02.2018

Зустріч бізнес-клубу «ПоРадник для Учасника».

Електронна банківська гарантія. Нюанси оформлення та найпоширеніші помилки учасників. Дата зустрічі: середа 28.02.2018.

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
15.02.2018
Читати всю статтю ...

Практика оскарження.

Відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції у зв’язку з неподанням або поданням невідповідного документа після проведення аукціону https://youtu.be/YWIZWfWwQrI

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
15.02.2018
Читати всю статтю ...

Зустрічайте! Методично - практичні матеріали ТОМ IV.

Вартість 348 грн. з доставкою Новою поштою. 

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
15.02.2018
Читати всю статтю ...

Інформаційна взаємодія між Державним реєстром лікарських засобів та ProZorrо - відтепер працює офіційно

З текстом наказу можна ознайомитись на порталі ЛігаЗакон за посиланням: goo.gl/k8vwrW

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
15.02.2018
Читати всю статтю ...

Зверненням громадян – належна увагa

Особисте право на звернення забезпечує громадянам можливість відстоювати свої права та законні інтереси, а також відновлювати їх у разі порушення.


Своє право на звернення громадяни можуть реалізувати звернувшись письмово чи усно до ДПІ у Солом’янському районі ГУ ДФС у м. Києві.


Протягом січня-травня 2015 року до ДПІ надійшло 27 письмових звернень громадян, які обліковуються за категорією заяв, скарги не надходили.


Найбільш актуальні питання, з якими громадяни зверталися до ДПІ у січні – травні 2015р. стосувались:


- інформування про ухилення від сплати податків – 20 звернень;


- податок на доходи фізичних осіб – 2 звернення;


- єдиний соціальний внесок – 1 звернення;


- реєстраційні номери облікових карток платників податків –   звернення.


-стосовно проведення перевірки – 2 звернення.


Фізичні особи, які письмово звернулись до інспекції виключно громадяни, соціальний стан яких не визначено.


У січні – травні 2015 р. на електронну скриньку керівника ДПІ надійшло 3 звернення, зокрема, щодо отримання витягу з реєстру платників єдиного податку, а також щодо отримання квитанції № 2 по електронній звітності, відповідь запитувачам було надано у найкоротший термін.


Інформацію про проведення особистого прийому громадян керівниками та іншими посадовими особами ДПІ, графіки прийому громадян розміщено на інформаційних стендах у Центрі обслуговування платників та суб-сайті ГУ ДФС у м.Києві у розділі ДПІ. На особистий прийом до керівництва ДПІ у січні - травні 2015 року звернулися 5 громадян.


З початку року ДПІ у Солом’янському районі ГУ ДФС у м. Києві проведено 4 сеанси телефонного зв’язку «гаряча лінія» з питань звернень громадян.


Своєчасні та ґрунтовні відповіді є важливою складовою у наданні якісних сервісних послуг платникам податків. Для фахівців інспекції важливим є не тільки розглянути заяви та задовольнити законні права та інтереси громадян, але й виявити основні причини, що викликають їх надходження.


ДПІ у Солом’янському районі ГУ ДФС у м. Києві


19.06.2015 12:04