>
Тел.: +38(044)451-85-71
email: radnukdz@gmail.com
Передплатний індекс 89613

Календарь

ПНВТСРЧТПТСБВС
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   
       

Новини

24.05.2018

II професійна премія«ZAKUPKI.КРАЩI»

Рушійна сила ринку закупівель – це ти!

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
24.05.2018
Читати всю статтю ...

21.05.2018

#Поради_від_Радника

 Хто повинен ініціювати укладення договору про закупівлю?

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
21.05.2018
Читати всю статтю ...

Уряд врегулював питання використання Prozorro для закупівель енергосервісу

На Урядовому порталі опубліковано прийняту 16 травня постанову Кабінету Міністрів України від 16.05.2018 № 380

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
21.05.2018
Читати всю статтю ...

18.05.2018

Президент підписав Указ № 126/2018 від 14 травня 2018 року

Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 2 травня 2018 року «Про застосування та скасування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
18.05.2018
Читати всю статтю ...

Антикорупційний сервіс ДФС «Пульс»

Антикорупційний сервіс «Пульс» - це сервіс, який створено для оперативного реагування на звернення і скарги громадян та суб’єктів господарювання про некоректне ставлення, зловживання повноваженнями або неякісне обслуговування працівниками інспекції.


Протягом січня-березня 2015 року до ДПІ у Солом’янському районі ГУ ДФС у м. Києві на сервіс «Пульс» надійшло 60 звернень. Більшість звернень стосувались подачі звітності та реєстрації податкових накладних.


Слід зазначити, що у січні-березні 2015 р. розгляд звернень на сервіс «Пульс» проводиться відповідно до вимог нового Порядку опрацювання інформації, яка надходить на сервіс «Пульс», затвердженого Наказом ДФС України №6 від 13.01.2015 р. Цим порядком змінені терміни опрацювання інформації, що надходить на сервіс «Пульс», а саме:


- не пізніше 1 робочого дня, наступного за датою надсилання Інформаційної картки (вперше), з питань порушення режиму роботи структурних підрозділів або територіальних органів ДФС, некоректного спілкування працівників органів ДФС із заявниками, ненадання відповіді на усні або письмові звернення, надання неповної консультації;


-не пізніше 2 робочих днів, наступних за датою надсилання Інформаційної картки (вперше), з питань, пов’язаних з упередженням контрабанди;


-не пізніше 3 робочих днів, наступних за датою надсилання Інформаційної картки (вперше), з інших питань, порушених Заявниками.


Всі звернення опрацьовано, та про вжиті заходи проінформовано заявників.


Нагадуємо, звернутися на антикорупційний сервіс «Пульс» можна за телефоном (044) 284-00-07.


ДПІ у Солом’янському районі ГУ ДФС у м. Києві

30.04.2015 11:14