>
Тел.: +38(044)451-85-71
email: radnukdz@gmail.com
Передплатний індекс 89613

Календарь

ПНВТСРЧТПТСБВС
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    
       

Новини

ОСТАННІ НОВИНИ:

10.10.2018cal

10.10.2018

Лист МЕРТУ № 3304-04/44053-06 від 08.10.2018


Щодо застосування нецінових критеріїв оцінки

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
10.10.2018cal

Судова практика - закупівля за додатково виділені кошти


Справа про притягнення до адміністративної відповідальності

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
10.10.2018cal

Завантажуємо та вивчаємо


Наказ № 196, порядкок застосування та самі ризик індекатори

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
09.10.2018cal

09.10.2018

Зустрічайте ювілейний випуск журналу "Радник в сфері державних закупівель" № 10 (85) за жовтень 2018 р.,


для користувачів програми радник-інфо http://radnuk.com.ua/radnuk-info/ електронний журнал доступний для завантаження.

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...

Антикорупційний сервіс ДФС «Пульс»

Антикорупційний сервіс «Пульс» - це сервіс, який створено для оперативного реагування на звернення і скарги громадян та суб’єктів господарювання про некоректне ставлення, зловживання повноваженнями або неякісне обслуговування працівниками інспекції.


Протягом січня-березня 2015 року до ДПІ у Солом’янському районі ГУ ДФС у м. Києві на сервіс «Пульс» надійшло 60 звернень. Більшість звернень стосувались подачі звітності та реєстрації податкових накладних.


Слід зазначити, що у січні-березні 2015 р. розгляд звернень на сервіс «Пульс» проводиться відповідно до вимог нового Порядку опрацювання інформації, яка надходить на сервіс «Пульс», затвердженого Наказом ДФС України №6 від 13.01.2015 р. Цим порядком змінені терміни опрацювання інформації, що надходить на сервіс «Пульс», а саме:


- не пізніше 1 робочого дня, наступного за датою надсилання Інформаційної картки (вперше), з питань порушення режиму роботи структурних підрозділів або територіальних органів ДФС, некоректного спілкування працівників органів ДФС із заявниками, ненадання відповіді на усні або письмові звернення, надання неповної консультації;


-не пізніше 2 робочих днів, наступних за датою надсилання Інформаційної картки (вперше), з питань, пов’язаних з упередженням контрабанди;


-не пізніше 3 робочих днів, наступних за датою надсилання Інформаційної картки (вперше), з інших питань, порушених Заявниками.


Всі звернення опрацьовано, та про вжиті заходи проінформовано заявників.


Нагадуємо, звернутися на антикорупційний сервіс «Пульс» можна за телефоном (044) 284-00-07.


ДПІ у Солом’янському районі ГУ ДФС у м. Києві

30.04.2015 11:14