>
Тел.: +38(044)451-85-71
email: radnukdz@gmail.com
Передплатний індекс 89613

Календарь

ПНВТСРЧТПТСБВС
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    
       

Новини

ОСТАННІ НОВИНИ:

17.10.2018cal

17.10.2018

#Поради_від_Радника


Закупівля постачання та розподілу електричної енергії. Чи потрібно встановлювати кваліфікаційні критерії?

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
16.10.2018cal

16.10.2018

Підсумки семінару для замовників на тему:


 Купуємо електричну енергію по-новому: від переговорної процедури до відкритих торгів

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
10.10.2018cal

10.10.2018

Лист МЕРТУ № 3304-04/44053-06 від 08.10.2018


Щодо застосування нецінових критеріїв оцінки

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...

Розгляд звернень громадян завжди в центрі уваги

Забезпечення права на звернення громадян – основне завдання ДПІ у Солом’янському районі ГУ ДФС у м. Києві, а системний аналіз та узагальнення звернень дають можливість виявити причини, що породжують їх та своєчасно їх вирішити. Тому сьогодні робота зі зверненнями громадян посідає особливе місце у діяльності інспекції.


Протягом I кварталу 2015 року до ДПІ надійшло 18 письмових звернень громадян.


Найбільш актуальні питання, з якими громадяни звернулися до ДПІ у січні – березні 2015 року стосувались:


-  інформування  про ухилення від сплати податків – 13 звернень;


- податок на доходи фізичних осіб – 2 звернення;


-  єдиний соціальний внесок – 1 звернення;


 реєстраційні номери облікових карток платників податків – 1 звернення;

 стосовно проведення перевірки – 1 звернення.


Серед фізичних осіб, які письмово звернулися до інспекції виключно громадяни, соціальний стан яких не визначено.


У І кварталі 2015 року на особистий прийом до керівництва ДПІ звернувся 1 громадянин.


Інформацію про проведення особистого прийому громадян керівниками та іншими посадовими особами ДПІ, графіки прийому громадян розміщено на інформаційних стендах у Центрі обслуговування платників та субсайті ГУ ДФС у м.Києві у розділі ДПІ.


З початку року ДПІ у Солом’янському районі ГУ ДФС у м. Києві проведено 2 сеанси телефонного зв’язку «гаряча лінія» з питань звернень громадян.


ДПІ у Солом’янському районі ГУ ДФС у м. Києві

24.04.2015 15:40