>
Тел.: +38(044)451-85-71
email: radnukdz@gmail.com
Передплатний індекс 89613

Календарь

ПНВТСРЧТПТСБВС
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   
       

Розгляд звернень громадян завжди в центрі уваги

Забезпечення права на звернення громадян – основне завдання ДПІ у Солом’янському районі ГУ ДФС у м. Києві, а системний аналіз та узагальнення звернень дають можливість виявити причини, що породжують їх та своєчасно їх вирішити. Тому сьогодні робота зі зверненнями громадян посідає особливе місце у діяльності інспекції.


Протягом I кварталу 2015 року до ДПІ надійшло 18 письмових звернень громадян.


Найбільш актуальні питання, з якими громадяни звернулися до ДПІ у січні – березні 2015 року стосувались:


-  інформування  про ухилення від сплати податків – 13 звернень;


- податок на доходи фізичних осіб – 2 звернення;


-  єдиний соціальний внесок – 1 звернення;


 реєстраційні номери облікових карток платників податків – 1 звернення;

 стосовно проведення перевірки – 1 звернення.


Серед фізичних осіб, які письмово звернулися до інспекції виключно громадяни, соціальний стан яких не визначено.


У І кварталі 2015 року на особистий прийом до керівництва ДПІ звернувся 1 громадянин.


Інформацію про проведення особистого прийому громадян керівниками та іншими посадовими особами ДПІ, графіки прийому громадян розміщено на інформаційних стендах у Центрі обслуговування платників та субсайті ГУ ДФС у м.Києві у розділі ДПІ.


З початку року ДПІ у Солом’янському районі ГУ ДФС у м. Києві проведено 2 сеанси телефонного зв’язку «гаряча лінія» з питань звернень громадян.


ДПІ у Солом’янському районі ГУ ДФС у м. Києві

24.04.2015 15:40