>
Тел.: +38(044)451-85-71
email: radnukdz@gmail.com
Передплатний індекс 89613

Календарь

ПНВТСРЧТПТСБВС
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   
       

Новини

24.05.2018

II професійна премія«ZAKUPKI.КРАЩI»

Рушійна сила ринку закупівель – це ти!

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
24.05.2018
Читати всю статтю ...

21.05.2018

#Поради_від_Радника

 Хто повинен ініціювати укладення договору про закупівлю?

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
21.05.2018
Читати всю статтю ...

Уряд врегулював питання використання Prozorro для закупівель енергосервісу

На Урядовому порталі опубліковано прийняту 16 травня постанову Кабінету Міністрів України від 16.05.2018 № 380

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
21.05.2018
Читати всю статтю ...

18.05.2018

Президент підписав Указ № 126/2018 від 14 травня 2018 року

Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 2 травня 2018 року «Про застосування та скасування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
18.05.2018
Читати всю статтю ...

Доступність та відкритість публічної інформації є свідченням прозорої роботи органів влади

Реалізація права на доступ до публічної інформації в Україні набуває все більшої суспільної важливості, адже відкритість та доступність публічної інформації є свідченням прозорої роботи органів державної влади, що сприяє зростанню довіри до неї громадян.


Державною податковою інспекцією у Солом’янському районі ГУ ДФС у м. Києві створені всі умови для реалізації особами права на доступ до публічної інформації.


За період січень-березень 2015р. до ДПІ у Солом’янському районі Головного управління ДФС у м. Києві надійшло 27 запитів на публічну інформацію, в т.ч. від юридичних осіб – 17, від фізичних осіб – 9, представників засобів масової інформації – 1. При цьому, найбільше запитів надійшло поштою – 21, інші електронною поштою – 6.


Запити стосувались інформації щодо наявності податково боргу, ставки єдиного податку, про третіх осіб. Юридичні особи у цей період звертались з проханням надати інформацію про стан прийняття податкової звітності, існування розбіжностей у податковому обліку ПДВ, стосовно діяльності ДПІ та кошторису за 2012-2015 роки, про третіх осіб, результати документальної перевірки, про статус електронного договору, реквізити електронних рахунків ПДВ та ін.


Усі запити розглянуті своєчасно та у 5-ти денний термін надіслано відповіді запитувачам.


За період січеь-березень 2015 р. ДПІ у Солом’янському районі ГУ ДФС у м. Києві проведено 1 сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» з питань подання та розгляду запитів на публічну інформацію.


ДПІ у Солом’янському районі ГУ ДФС у м. Києві

24.04.2015 15:40