Журнал 'Радник в сфері державних закупівель'2 — Нормативна база2 — ДПI iнформує2 — РУБРИКА «ПІДТРИМКА ЄДИНОЇ ІНФОРМАЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ МІНДОХОДІВ»3
>
Тел.: +38(044)451-85-71
email: radnukdz@gmail.com
Передплатний індекс 89613

Календарь

ПНВТСРЧТПТСБВС
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728    
       

Новини

16.02.2018

До уваги замовників та учасників, які у 2018-ці відвідували семінари та навчання з публічних закупівель

Розділ “Практичні матеріали” на нашому офіційному сайті radnuk.com.ua поповнено презентацією Закону про моніторинг.

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
16.02.2018
Читати всю статтю ...

15.02.2018

Зустріч бізнес-клубу «ПоРадник для Учасника».

Електронна банківська гарантія. Нюанси оформлення та найпоширеніші помилки учасників. Дата зустрічі: середа 28.02.2018.

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
15.02.2018
Читати всю статтю ...

Практика оскарження.

Відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції у зв’язку з неподанням або поданням невідповідного документа після проведення аукціону https://youtu.be/YWIZWfWwQrI

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
15.02.2018
Читати всю статтю ...

Зустрічайте! Методично - практичні матеріали ТОМ IV.

Вартість 348 грн. з доставкою Новою поштою. 

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
15.02.2018
Читати всю статтю ...

Інформаційна взаємодія між Державним реєстром лікарських засобів та ProZorrо - відтепер працює офіційно

З текстом наказу можна ознайомитись на порталі ЛігаЗакон за посиланням: goo.gl/k8vwrW

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
15.02.2018
Читати всю статтю ...

Доступність та відкритість публічної інформації є свідченням прозорої роботи органів влади

Реалізація права на доступ до публічної інформації в Україні набуває все більшої суспільної важливості, адже відкритість та доступність публічної інформації є свідченням прозорої роботи органів державної влади, що сприяє зростанню довіри до неї громадян.


Державною податковою інспекцією у Солом’янському районі ГУ ДФС у м. Києві створені всі умови для реалізації особами права на доступ до публічної інформації.


За період січень-березень 2015р. до ДПІ у Солом’янському районі Головного управління ДФС у м. Києві надійшло 27 запитів на публічну інформацію, в т.ч. від юридичних осіб – 17, від фізичних осіб – 9, представників засобів масової інформації – 1. При цьому, найбільше запитів надійшло поштою – 21, інші електронною поштою – 6.


Запити стосувались інформації щодо наявності податково боргу, ставки єдиного податку, про третіх осіб. Юридичні особи у цей період звертались з проханням надати інформацію про стан прийняття податкової звітності, існування розбіжностей у податковому обліку ПДВ, стосовно діяльності ДПІ та кошторису за 2012-2015 роки, про третіх осіб, результати документальної перевірки, про статус електронного договору, реквізити електронних рахунків ПДВ та ін.


Усі запити розглянуті своєчасно та у 5-ти денний термін надіслано відповіді запитувачам.


За період січеь-березень 2015 р. ДПІ у Солом’янському районі ГУ ДФС у м. Києві проведено 1 сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» з питань подання та розгляду запитів на публічну інформацію.


ДПІ у Солом’янському районі ГУ ДФС у м. Києві

24.04.2015 15:40