>
Тел.: +38(044)451-85-71
email: radnukdz@gmail.com
Передплатний індекс 89613

Календарь

ПНВТСРЧТПТСБВС
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   
       

Новини

24.05.2018

II професійна премія«ZAKUPKI.КРАЩI»

Рушійна сила ринку закупівель – це ти!

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
24.05.2018
Читати всю статтю ...

21.05.2018

#Поради_від_Радника

 Хто повинен ініціювати укладення договору про закупівлю?

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
21.05.2018
Читати всю статтю ...

Уряд врегулював питання використання Prozorro для закупівель енергосервісу

На Урядовому порталі опубліковано прийняту 16 травня постанову Кабінету Міністрів України від 16.05.2018 № 380

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
21.05.2018
Читати всю статтю ...

18.05.2018

Президент підписав Указ № 126/2018 від 14 травня 2018 року

Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 2 травня 2018 року «Про застосування та скасування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
18.05.2018
Читати всю статтю ...

Користувачі дедалі активніше надають перевагу звітуванню мережею Інтернет

На сьогоднішній день більшість підприємців успішно перейшли на електронне звітування і оцінили очевидні його переваги. Все ж у певної частини платників виникають деякі запитання з даної тематики.


Нагадуємо, для подання податкових декларацій в електронній формі у режимі «on-line» платнику податків необхідно:


отримати електронний цифровий підпис, який видається безкоштовно Акредитованим центром сертифікації ключів Інформаційно – довідкового департаменту ДФС, філії якого знаходяться в кожній податковій інспекції м. Києва.;

завантажити з сайта Акредитованого центру сертифікації ключів програмне забезпечення – „Програмний комплекс користувача ЦСК”. Встановити програмне забезпечення на персональному комп’ютері та виконати необхідні налаштування,.

авторизуватися за допомогою особистого електронного ключа та розпочати роботу.


Для отримання посиленого сертифіката ключа фізичною особою – підприємцем потрібні наступні документи, а саме:


- заповнена та підписана Реєстраційна картка (для фізичної особи, фізичної особи – підприємця) у двох примірниках;


- копія паспорта підписувача (копії 1-4 сторінок), засвідчена власноручним підписом (в разі , якщо через релігійні  переконання фізична особа  відмовилась від  ідентифікаційного коду – копія сторінки паспорта з відміткою про таку відмову);


- копія облікової картки платника податків підписувача (довідка про присвоєння ідентифікаційного коду ДРФО, у разі, якщо через релігійні переконання фізична особа відмовилась від ідентифікаційного коду , копія облікової картки платника податків не подається).


Також мешканці Солом’янського району для отримання електронного ключа можуть завітати до Центру обслуговування платників ДПІ у Солом’янському районі ГУ ДФС у м. Києві за адресою: вул. Смілянська, 6, Акредитований центр сертифікації електронних ключів.


ДПІ у Солом’янському районі ГУ ДФС у м. Києві

20.03.2015 14:38