Журнал 'Радник в сфері державних закупівель'2 — Нормативна база2 — ДПI iнформує2 — РУБРИКА «ПІДТРИМКА ЄДИНОЇ ІНФОРМАЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ МІНДОХОДІВ»3
>
Тел.: +38(044)451-85-71
email: radnukdz@gmail.com
Передплатний індекс 89613

Календарь

ПНВТСРЧТПТСБВС
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728    
       

Новини

16.02.2018

До уваги замовників та учасників, які у 2018-ці відвідували семінари та навчання з публічних закупівель

Розділ “Практичні матеріали” на нашому офіційному сайті radnuk.com.ua поповнено презентацією Закону про моніторинг.

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
16.02.2018
Читати всю статтю ...

15.02.2018

Зустріч бізнес-клубу «ПоРадник для Учасника».

Електронна банківська гарантія. Нюанси оформлення та найпоширеніші помилки учасників. Дата зустрічі: середа 28.02.2018.

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
15.02.2018
Читати всю статтю ...

Практика оскарження.

Відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції у зв’язку з неподанням або поданням невідповідного документа після проведення аукціону https://youtu.be/YWIZWfWwQrI

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
15.02.2018
Читати всю статтю ...

Зустрічайте! Методично - практичні матеріали ТОМ IV.

Вартість 348 грн. з доставкою Новою поштою. 

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
15.02.2018
Читати всю статтю ...

Інформаційна взаємодія між Державним реєстром лікарських засобів та ProZorrо - відтепер працює офіційно

З текстом наказу можна ознайомитись на порталі ЛігаЗакон за посиланням: goo.gl/k8vwrW

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
15.02.2018
Читати всю статтю ...

Користувачі дедалі активніше надають перевагу звітуванню мережею Інтернет

На сьогоднішній день більшість підприємців успішно перейшли на електронне звітування і оцінили очевидні його переваги. Все ж у певної частини платників виникають деякі запитання з даної тематики.


Нагадуємо, для подання податкових декларацій в електронній формі у режимі «on-line» платнику податків необхідно:


отримати електронний цифровий підпис, який видається безкоштовно Акредитованим центром сертифікації ключів Інформаційно – довідкового департаменту ДФС, філії якого знаходяться в кожній податковій інспекції м. Києва.;

завантажити з сайта Акредитованого центру сертифікації ключів програмне забезпечення – „Програмний комплекс користувача ЦСК”. Встановити програмне забезпечення на персональному комп’ютері та виконати необхідні налаштування,.

авторизуватися за допомогою особистого електронного ключа та розпочати роботу.


Для отримання посиленого сертифіката ключа фізичною особою – підприємцем потрібні наступні документи, а саме:


- заповнена та підписана Реєстраційна картка (для фізичної особи, фізичної особи – підприємця) у двох примірниках;


- копія паспорта підписувача (копії 1-4 сторінок), засвідчена власноручним підписом (в разі , якщо через релігійні  переконання фізична особа  відмовилась від  ідентифікаційного коду – копія сторінки паспорта з відміткою про таку відмову);


- копія облікової картки платника податків підписувача (довідка про присвоєння ідентифікаційного коду ДРФО, у разі, якщо через релігійні переконання фізична особа відмовилась від ідентифікаційного коду , копія облікової картки платника податків не подається).


Також мешканці Солом’янського району для отримання електронного ключа можуть завітати до Центру обслуговування платників ДПІ у Солом’янському районі ГУ ДФС у м. Києві за адресою: вул. Смілянська, 6, Акредитований центр сертифікації електронних ключів.


ДПІ у Солом’янському районі ГУ ДФС у м. Києві

20.03.2015 14:38