Журнал 'Радник в сфері державних закупівель'2 — Нормативна база2 — ДПI iнформує2 — РУБРИКА «ПІДТРИМКА ЄДИНОЇ ІНФОРМАЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ МІНДОХОДІВ»3
>
Тел.: +38(044)451-85-71
email: radnukdz@gmail.com
Передплатний індекс 89613

Календарь

ПНВТСРЧТПТСБВС
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728    
       

Новини

20.02.2018

Визнання недійсним рішення Замовника

про відхилення тендерної пропозиції Учасника та визнання недійсним рішення Замовника про відміну торгів

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
20.02.2018
Читати всю статтю ...

Набув чинності Закон про корпоративні договори

Як зазначили автори Закону, його розробка була направлена на підвищення рівня корпоративного управління в акціонерних товариствах та товариствах з обмеженою відповідальністю

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
20.02.2018
Читати всю статтю ...

19.02.2018

#Поради_від_Радника

 Віднесення посад фахівців з публічних закупівель до посад державної служби та/або до посад працівників, що виконують функції з обслуговування

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
19.02.2018
Читати всю статтю ...

SMART-регіони: лайфхаки у ProZorro

 Бориспіль.
Дата проведення:
- 22-го лютого (перший день) – для організаторів (замовників);
- 23-го лютого (другий день) – для постачальників.

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
19.02.2018
Читати всю статтю ...

Реалізація права на звернення - законний інтерес громадян

Важливе місце в системі засобів захисту прав, свобод та законних інтересів громадян посідає реалізація їх права на звернення. Статтею 40 Конституції України визачено, що громадяни України мають право звертатися до органів державної влади, місцевого самоврядування та інших установ щодо реалізації своїх прав і законних інтересів та скарг про їх порушення.


До ДПІ у Солом’янському районі ГУ ДФС у м. Києві протягом січня-лютого 2015 року надійшло 6 письмових звернень громадян, що на 2 звернення менше, ніж за відповідний період 2014 року.


Актуальні питання, з якими громадяни звернулися до ДПІ у січні – лютому 2015 року стосувались:


-           інформування про ухилення від сплати податків – 2 звернення, у 2014р. – 1 звернення ;


-           податок на доходи фізичних осіб – 2 звернення, у  2014р. – 1;


-           єдиний соціальний внесок – 1 звернення, у 2014р. – 1;


-           реєстраційні номери облікових карток платників податків – 1 звернення;у 2014р. – 2 звернення.


Таким чином спостерігається тенденція щодо збільшення звернень громадян стосовно питань про ухилення від сплати податків, податку на доходи фізичних осіб та єдиного соціального внеску. Серед фізичних осіб, які письмово звернулись до інспекції виключно громадяни, соціальний стан яких не визначено.


Інформацію про проведення особистого прийому громадян керівниками та іншими посадовими особами ДПІ, графіки прийому громадян розміщено на інформаційних стендах у Центрі обслуговування платників та суб-сайті ГУ ДФС у м. Києві у розділі ДПІ.


З початку року ДПІ у Солом’янському районі ГУ ДФС у м. Києві проведено 1 сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» з питань звернень громадян.


Питання, з якими звертались запитувачі під час телефонного спілкування, стосувались: порядку розгляду звернень громадян та порядку подання звернення. За результатами проведеної прямої телефонної лінії на усні запитання надано усні роз’яснення.


ДПІ у Солом’янському районі ГУ ДФС у м. Києві


20.03.2015 14:37