>
Тел.: +38(044)451-85-71
email: radnukdz@gmail.com
Передплатний індекс 89613

Календарь

ПНВТСРЧТПТСБВС
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
       

Новини

ОСТАННІ НОВИНИ:

15.08.2018cal

15.08.2018

Мінекономрозвитку оприлюднило лист рекомендаційного характеру


 від 07.08.2018 № 3304-04/33947-06 щодо відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі  

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
14.08.2018cal

14.08.2018

#Поради_від_Радника


Заборона здійснення державних закупівель як санкція.

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
14.08.2018cal

Отримання позивачем індивідуальної податкової консультації


зміст якої відповідає нормам чинного законодавства

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
13.08.2018cal

13.08.2018

Підсумки навчання 9-10 серпня м. Одеса


 "Прозорі закупівлі: від рішень Антимонопольного до судової практики та моніторингу”

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...

Реалізація права на звернення - законний інтерес громадян

Важливе місце в системі засобів захисту прав, свобод та законних інтересів громадян посідає реалізація їх права на звернення. Статтею 40 Конституції України визачено, що громадяни України мають право звертатися до органів державної влади, місцевого самоврядування та інших установ щодо реалізації своїх прав і законних інтересів та скарг про їх порушення.


До ДПІ у Солом’янському районі ГУ ДФС у м. Києві протягом січня-лютого 2015 року надійшло 6 письмових звернень громадян, що на 2 звернення менше, ніж за відповідний період 2014 року.


Актуальні питання, з якими громадяни звернулися до ДПІ у січні – лютому 2015 року стосувались:


-           інформування про ухилення від сплати податків – 2 звернення, у 2014р. – 1 звернення ;


-           податок на доходи фізичних осіб – 2 звернення, у  2014р. – 1;


-           єдиний соціальний внесок – 1 звернення, у 2014р. – 1;


-           реєстраційні номери облікових карток платників податків – 1 звернення;у 2014р. – 2 звернення.


Таким чином спостерігається тенденція щодо збільшення звернень громадян стосовно питань про ухилення від сплати податків, податку на доходи фізичних осіб та єдиного соціального внеску. Серед фізичних осіб, які письмово звернулись до інспекції виключно громадяни, соціальний стан яких не визначено.


Інформацію про проведення особистого прийому громадян керівниками та іншими посадовими особами ДПІ, графіки прийому громадян розміщено на інформаційних стендах у Центрі обслуговування платників та суб-сайті ГУ ДФС у м. Києві у розділі ДПІ.


З початку року ДПІ у Солом’янському районі ГУ ДФС у м. Києві проведено 1 сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» з питань звернень громадян.


Питання, з якими звертались запитувачі під час телефонного спілкування, стосувались: порядку розгляду звернень громадян та порядку подання звернення. За результатами проведеної прямої телефонної лінії на усні запитання надано усні роз’яснення.


ДПІ у Солом’янському районі ГУ ДФС у м. Києві


20.03.2015 14:37