>
Тел.: +38(044)451-85-71
email: radnukdz@gmail.com
Передплатний індекс 89613

Календарь

ПНВТСРЧТПТСБВС
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   
       

Новини

24.05.2018

II професійна премія«ZAKUPKI.КРАЩI»

Рушійна сила ринку закупівель – це ти!

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
24.05.2018
Читати всю статтю ...

21.05.2018

#Поради_від_Радника

 Хто повинен ініціювати укладення договору про закупівлю?

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
21.05.2018
Читати всю статтю ...

Уряд врегулював питання використання Prozorro для закупівель енергосервісу

На Урядовому порталі опубліковано прийняту 16 травня постанову Кабінету Міністрів України від 16.05.2018 № 380

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
21.05.2018
Читати всю статтю ...

18.05.2018

Президент підписав Указ № 126/2018 від 14 травня 2018 року

Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 2 травня 2018 року «Про застосування та скасування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
18.05.2018
Читати всю статтю ...

Реалізація права на звернення - законний інтерес громадян

Важливе місце в системі засобів захисту прав, свобод та законних інтересів громадян посідає реалізація їх права на звернення. Статтею 40 Конституції України визачено, що громадяни України мають право звертатися до органів державної влади, місцевого самоврядування та інших установ щодо реалізації своїх прав і законних інтересів та скарг про їх порушення.


До ДПІ у Солом’янському районі ГУ ДФС у м. Києві протягом січня-лютого 2015 року надійшло 6 письмових звернень громадян, що на 2 звернення менше, ніж за відповідний період 2014 року.


Актуальні питання, з якими громадяни звернулися до ДПІ у січні – лютому 2015 року стосувались:


-           інформування про ухилення від сплати податків – 2 звернення, у 2014р. – 1 звернення ;


-           податок на доходи фізичних осіб – 2 звернення, у  2014р. – 1;


-           єдиний соціальний внесок – 1 звернення, у 2014р. – 1;


-           реєстраційні номери облікових карток платників податків – 1 звернення;у 2014р. – 2 звернення.


Таким чином спостерігається тенденція щодо збільшення звернень громадян стосовно питань про ухилення від сплати податків, податку на доходи фізичних осіб та єдиного соціального внеску. Серед фізичних осіб, які письмово звернулись до інспекції виключно громадяни, соціальний стан яких не визначено.


Інформацію про проведення особистого прийому громадян керівниками та іншими посадовими особами ДПІ, графіки прийому громадян розміщено на інформаційних стендах у Центрі обслуговування платників та суб-сайті ГУ ДФС у м. Києві у розділі ДПІ.


З початку року ДПІ у Солом’янському районі ГУ ДФС у м. Києві проведено 1 сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» з питань звернень громадян.


Питання, з якими звертались запитувачі під час телефонного спілкування, стосувались: порядку розгляду звернень громадян та порядку подання звернення. За результатами проведеної прямої телефонної лінії на усні запитання надано усні роз’яснення.


ДПІ у Солом’янському районі ГУ ДФС у м. Києві


20.03.2015 14:37