Журнал 'Радник в сфері державних закупівель'2 — Нормативна база2 — ДПI iнформує2 — РУБРИКА «ПІДТРИМКА ЄДИНОЇ ІНФОРМАЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ МІНДОХОДІВ»3
>
Тел.: +38(044)451-85-71
email: radnukdz@gmail.com
Передплатний індекс 89613

Календарь

ПНВТСРЧТПТСБВС
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728    
       

Новини

Уряд затвердив перелік органів, на які не поширюється мораторій на перевірки

З текстом постанови можна ознайомитись за посиланням: goo.gl/uno7pu

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
23.02.2018
Читати всю статтю ...

22.02.2018

Уряд скасував необхідність розробки та погодження історико-містобудівного обґрунтування

 Вся проектна документація на нове будівництво і історично населених місцях буде розроблятися виключно відповідно до історик-архітектурних опорних планів.

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
22.02.2018
Читати всю статтю ...

21.02.2018

ProZorro плани на майбутнє

24 години на виправлення помилок

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
21.02.2018
Читати всю статтю ...

20.02.2018

Визнання недійсним рішення Замовника

про відхилення тендерної пропозиції Учасника та визнання недійсним рішення Замовника про відміну торгів

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
20.02.2018
Читати всю статтю ...

Сервіс «Пульс» є ефективним каналом комунікацій з громадянами

Завдяки інтерактивному сервісу «Пульс» звернення розглядаються в оперативному порядку не допускаючи ні найменшого зволікання при вирішенні піднятих питань.


Даний сервіс працює за принципом call-back, тобто працівники ДФС не тільки приймають звернення, але й потім повідомляють про результати перевірки та вжиті заходи. Лінія працює цілодобово.


Звернутися на антикорупційний сервіс «Пульс» можна за телефоном (044) 284-00-07.


Наразі, за січень - лютий 2015р до ДПІ на сервіс «Пульс» надійшло 45 звернень, а саме:


щодо роботи органів ДФС -  8;

щодо звітності та реєстрації податкових накладних – 31;

щодо реєстрації платників ПДВ -4;

щодо роботи ЦОП – 2.


Слід зазначити, що у січні-лютому 2015 р. розгляд звернень на сервіс «Пульс» проводиться відповідно до вимог нового Порядку опрацювання інформації, яка надходить на сервіс «Пульс», затвердженого Наказом ДФС України № 6 від 13 січня 2015р. Цим порядком змінені терміни опрацювання інформації, що надходять на сервіс «Пульс», а саме:


- не пізніше 1 робочого дня, наступного за датою надсилання Інформаційної картки (вперше), з питань порушення режиму роботи структурних підрозділів або територіальних органів ДФС, некоректного спілкування працівників органів ДФС із заявниками, ненадання відповіді на усні або письмові звернення, надання неповної консультації;


-не пізніше 2 робочих днів, наступних за датою надсилання Інформаційної картки (вперше), з питань, пов’язаних з упередженням контрабанди;


-не пізніше 3 робочих днів, наступних за датою надсилання Інформаційної картки (вперше), з інших питань, порушених Заявниками.


Усі звернення, що надійшли оперативно опрацьовано, вирішено по суті та інформація своєчасно направлена до ДФС України, в свою чергу заявникам надано обґрунтовані відповіді.


ДПІ у Солом’янському районі ГУ ДФС у м. Києві

20.03.2015 14:37