>
Тел.: +38(044)451-85-71
email: radnukdz@gmail.com
Передплатний індекс 89613

Календарь

ПНВТСРЧТПТСБВС
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
       

Новини

ОСТАННІ НОВИНИ:

15.08.2018cal

15.08.2018

Мінекономрозвитку оприлюднило лист рекомендаційного характеру


 від 07.08.2018 № 3304-04/33947-06 щодо відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі  

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
14.08.2018cal

14.08.2018

#Поради_від_Радника


Заборона здійснення державних закупівель як санкція.

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
14.08.2018cal

Отримання позивачем індивідуальної податкової консультації


зміст якої відповідає нормам чинного законодавства

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
13.08.2018cal

13.08.2018

Підсумки навчання 9-10 серпня м. Одеса


 "Прозорі закупівлі: від рішень Антимонопольного до судової практики та моніторингу”

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...

Сервіс «Пульс» є ефективним каналом комунікацій з громадянами

Завдяки інтерактивному сервісу «Пульс» звернення розглядаються в оперативному порядку не допускаючи ні найменшого зволікання при вирішенні піднятих питань.


Даний сервіс працює за принципом call-back, тобто працівники ДФС не тільки приймають звернення, але й потім повідомляють про результати перевірки та вжиті заходи. Лінія працює цілодобово.


Звернутися на антикорупційний сервіс «Пульс» можна за телефоном (044) 284-00-07.


Наразі, за січень - лютий 2015р до ДПІ на сервіс «Пульс» надійшло 45 звернень, а саме:


щодо роботи органів ДФС -  8;

щодо звітності та реєстрації податкових накладних – 31;

щодо реєстрації платників ПДВ -4;

щодо роботи ЦОП – 2.


Слід зазначити, що у січні-лютому 2015 р. розгляд звернень на сервіс «Пульс» проводиться відповідно до вимог нового Порядку опрацювання інформації, яка надходить на сервіс «Пульс», затвердженого Наказом ДФС України № 6 від 13 січня 2015р. Цим порядком змінені терміни опрацювання інформації, що надходять на сервіс «Пульс», а саме:


- не пізніше 1 робочого дня, наступного за датою надсилання Інформаційної картки (вперше), з питань порушення режиму роботи структурних підрозділів або територіальних органів ДФС, некоректного спілкування працівників органів ДФС із заявниками, ненадання відповіді на усні або письмові звернення, надання неповної консультації;


-не пізніше 2 робочих днів, наступних за датою надсилання Інформаційної картки (вперше), з питань, пов’язаних з упередженням контрабанди;


-не пізніше 3 робочих днів, наступних за датою надсилання Інформаційної картки (вперше), з інших питань, порушених Заявниками.


Усі звернення, що надійшли оперативно опрацьовано, вирішено по суті та інформація своєчасно направлена до ДФС України, в свою чергу заявникам надано обґрунтовані відповіді.


ДПІ у Солом’янському районі ГУ ДФС у м. Києві

20.03.2015 14:37