>
Тел.: +38(044)451-85-71
email: radnukdz@gmail.com
Передплатний індекс 89613

Календарь

ПНВТСРЧТПТСБВС
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 
       

Новини

ОСТАННІ НОВИНИ:

14.06.2018cal

14.06.2018

На сайті Мінрегіону опубліковано повні тексти нових ДБН щодо містобудування


Ознайомитись з їх змістом можна за посиланням: goo.gl/1dsPWA

Рейтинг: 0
Комментарии: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
14.06.2018cal

Пастки «євроторгів»


Закон України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон, Закон про публічні закупівлі) 

Рейтинг: 0
Комментарии: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
13.06.2018cal

13.06.2018

#Поради_від_Радника


Щодо накладення учасником ЕЦП на тендерну пропозицію.

Рейтинг: 0
Комментарии: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
13.06.2018cal

Набула чинності постанова Уряду щодо єдиних підходів до здійснення державного нагляду


З 12 червня набула чинності постанова Кабінету Міністрів України від 10.05.2018 № 342

Рейтинг: 0
Комментарии: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
13.06.2018cal

Сайт ProZorro відновив роботу після технічного збою


2 червня на сайті ProZorro стався технічний збій, через який у користувачів відсутня можливість шукати процедури та перегляди плани закупівель

Рейтинг: 0
Комментарии: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...

Сервіс «Пульс» - оперативне реагування на повідомлення громадян

Для створення сприятливих умов здійснення підприємницької діяльності функціонує реально діючий антикорупційний сервіс, за допомогою якого громадяни та суб’єкти господарювання мають можливість повідомити про неправомірні дії або бездіяльність працівників Державної фіскальної служби України, а також про можливі корупційні дії з їхнього боку.


Даний сервіс працює за принципом call-back, тобто працівники ДФС не тільки приймають звернення, але й потім повідомляють про результати перевірки та вжиті заходи. Лінія працює цілодобово. Всі звернення розглядаються якісно та своєчасно, кожному заявнику особисто надається відповідь згідно чинного законодавства.


Так, за 12 місяців 2014 року до ДПІ на сервіс «Пульс» надійшло 138 звернень. Основні питання, що порушувались платниками стосувались роботи органів ДФС, отримання адміністративних послуг, звітності та реєстрації накладних, з’ясування причин відмови у прийняті звітності в електронному вигляді та на паперових носіях, робота ЦОП.

Усі звернення оперативно опрацьовано та результати розгляду направлено до ДФС України, в свою чергу заявники отримали обгрунтовані відповіді в оперативному режимі, який дозволяє сторонам швидко вирішити всі суперечливі питання.


ДПІ у Солом’янському районі ГУ ДФС у м. Києві

23.01.2015 10:58