>
Тел.: +38(044)451-85-71
email: radnukdz@gmail.com
Передплатний індекс 89613

Календарь

ПНВТСРЧТПТСБВС
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 
       

Новини

ОСТАННІ НОВИНИ:

23.06.2018cal

23.06.2018

УВАГА!


безкоштовна телефонна гаряча лінія буде працювати у суботу 23 червня з 10:00 по 12:00

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
23.06.2018cal

Мінрегіон вводить до ДБН норму


щодо звуження ширини смуг руху в містах і селах

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
23.06.2018cal

УВАГА!


29 червня система ProZorro працюватимеза алгоритмом робочого дня

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
21.06.2018cal

21.06.2018

Лист МЕРТУ щодо застосування санкцій


Міністерство економічного розвитку і торгівлі України оприлюднило на своєму офіційному сайті узагальнені відповіді рекомендаційного характеру

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
20.06.2018cal

20.06.2018

#Поради_від_Радника


Чи правомірна дія замовника, якщо прийняття рішення про намір укласти договір і оприлюднення цього рішення відбувається в один і той же день?

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...

Робота Центру обслуговування платників ДПІ у Солом’янському районі ГУ ДФС у м. Києві за 2014 рік

Центр обслуговування платників ДПІ у Солом’янському районі Головного управління Державної фіскальної служби у м. Києві створено з метою забезпечення комфортних умов платникам при отриманні адміністративних послуг та наданні якісної податкової допомоги.


За 12 місяців 2014 року в Центрі обслуговування платників надано 357 тис. послуг, з них: адміністративних послуг – 73 тис.; інформативно-консультаційних послуг – 178,5 тис.; послуг електронного цифрового підпису – 6,5 тис.; отримано вхідної кореспонденції – 99,5 тис.


При відвідуванні інспекції платникам податків надано 77 тис. особистих консультацій, з наступних напрямків:


податкового законодавства – 48,6 тис.;

організації та провадження підприємницької діяльності – 4,1 тис.;

ЄСВ – 9,7 тис.;

програмне забезпечення електронної звітності – 16,8 тис.


З метою активного залучення учасників оцінювання якості надання послуг у Центрі постійно проводиться електронне анкетування за допомогою розташованої біля місця консультанта-модератора електронної книги. За січень-грудень заповнено 510 анкет.


В усіх залах Центру розміщена тематична друкована продукція, оформлено інформаційні та тематичні стенди, що містять зразки заповнення заяв, податкової звітності, актуальну інформацію з питань оподаткування.


Також у Центрі обслуговування платників здійснюється трансляція актуальної інформації на швидкоплинному рядку.


Громадяни та суб’єкти господарювання можуть безкоштовно та швидко отримати електронні ключі в Центрі сертифікації ключів, що знаходиться безпосередньо в ЦОП.


За 2014 р. до оформлення договорів на здачу звітів в електронному вигляді залучено 6 467 платників.


Варто відмітити, що у приміщенні ЦОП 3 комп’ютери підключені до мережі Інтернет з завантаженим необхідним програмним забезпеченням, яке дозволяє здійснити повний цикл підготовки та відправки до ДПІ звітності. Організовувалось проведення тренінгів з платниками.


Кожен мешканець району має можливість отримати необхідну інформацію за допомогою кваліфікованих фахівців, які працюють в Центрі обслуговування платників.


ДПІ у Солом’янському районі ГУ ДФС у м. Києві

20.01.2015 11:02